Mies pelannut tietokoneella 2 asti, ei siinä mitään mut ku ei voi puhua sille mitään ja sen kaverit kuulee kaikki mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tälleemeillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tälleemeillä

Vieras
meillä tapahtuu.

Ei ole yhteisiä lapsia, pelkästään minun lapset.

Ei muuten mitään, siinähän pelailee, mut kun on kuulokkeet päässä niin ei kuule mitään mitä sanon, kaverinsa kuulee kaiken mitä meillä tapahtuu joten en sitten viitsi "elää" normaalisti, puhua lapsille normaalisti jne.

VITTU että ärsyttää.. sit ku se lopettaa ni pitäis mun olla heti valmis kattoo leffaa tms

no en varmasti oo heti käytettävissä ku herra suvaitsee lopettaa

Herttaleijaa ap, et kai ihan tottakin ole noin kiltti? Vai onko tämä provo? Mitä seuraisi, jos eläisit ihan normaalisti, vaikka isäntä pelaakin koneella? Nii, ja varooko isäntä sanojaan ja tekemisiään silloin kun sinä seurustelet kavereiden kanssa netissä ja he kuulevat kaiken, mitä teillä tapahtuu?

No meillä ei ole yhteisiä lapsia joten en mun mielestäni voi sitä mitenkään rajoittaa, mut tekis mieli näpäyttää kyl jotenkin. Ei oikeesti tajua kuinka rasittavaa se on ku ei voi toiselle mitään puhua ilman et HUUTAA sen nimeä ensin et ees tajuaa et mulla on jotain asiaa.
Sit kaverit sanoo et mitä se muijas oikein huutaa siellä.. no nii-i..

Tekis mieli alkaa laulaa karaokea tms.

No mulla ei oo tapana istua koneella tunti tolkulla kuulokkeet päässä ja jutella kavereiden kanssa, hoidamme ne puhulimitse. Jos mä istuisin koneella kuulokkeet päässä 8h sen jälkeen kun herra lopettaa ni ihan tasan varmana sitä ärsyttäis.

Sit ku lopettaa (istun sohvalla vaikka kattomassa telkkaria) ni saattaa tulla viekkuun ja ottaa kaukosäätimen ja alkaa vaihtelee kanavia, joo enhän mä sitä kattonutkaan :O tuntuu et sillä sekunnilla mun pitäis lopettaa ne jutut mitä teen sillä hetkellä ja olla vain hänen kanssa. joo-o

Juu, mua nyt ärsyttää suunnattomasti siks kuulostan näin vihaiselta :D

No siihen mies ehdottais et muutetaan isompaan asuntoon jotta saa tietokonehuoneen, oisko se sit kivaa et istuis siellä, en nyt niin tiiä

Kaverit kommentoi lasten kiukuttelua tms, huoh

[QUOTE="a.p";27925815]No meillä ei ole yhteisiä lapsia joten en mun mielestäni voi sitä mitenkään rajoittaa
[/QUOTE]

Miten niin ei voi rajoottaa vaikka ei oo yhteisiä lapsia? Samas taloudes kuitenki asutte eikä voi olla niin, että yks saa tehdä mitä lystää muista välittämättä.

Noin monta tuntia koneella pelaamas niin mä olisin käyny jo aikoja sitte nyppäämäs piuhoja irti. Tämä toistetaan niin monta kertaa, että miehelle menee asia perille tai sitte potkitaan tuollaanen tollo pihalle.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
nytkään se ei oo syöny koko päivänä yhtään mitään, en tasan tee ruokaa sille. Tehkoot ite.
Tekis mieli keksiä joku yhtä ihana harrastus, jossa olen läsnä, mutta poissa kuitenkin :D
Ideoita? Hemmetti kun mitään ei voi sanoa toiselle, jos jossain välissä voi sanoa niin kaverinsa kuulevat. Mieheni kaverit onkin tänään olleet läsnä ihan koko päivän, ihanaa

Mä rupeaisin tekeen pientä kiusaa. Esim. huutelisin kovaan äneen "Kulta mulla oli tänään niin rankka päivä, että nyt tarvisin rajun panon rentoutuakseni... Ai sä oot vielä koneella, ei sitten, mä keksin jotain muuta."

Miten niin ei voi rajoottaa vaikka ei oo yhteisiä lapsia? Samas taloudes kuitenki asutte eikä voi olla niin, että yks saa tehdä mitä lystää muista välittämättä.

Noin monta tuntia koneella pelaamas niin mä olisin käyny jo aikoja sitte nyppäämäs piuhoja irti. Tämä toistetaan niin monta kertaa, että miehelle menee asia perille tai sitte potkitaan tuollaanen tollo pihalle.

Juurikin näin! Puhut asiaa nainen:) Meillä kävisi myös näin!

[QUOTE="a.p";27925922]no voi jessus, ei nyt aikuiselta ihmiseltä mitään piuhoja mennä repimään. Revitkö sä miehes lenkkitossut jos se joskus innostuu käymään enemmän lenkillä?[/QUOTE]

No eihän tuo mies ole kovinkaan aikuinen.... Voi siis repiä...