H
huh
Vieras
oli aikas kamala tilanne. uimahallissa yksi liukumäki jonka päässä kova virta. olimme mieheni kanssa liukumäen alla vahtimassa omia poikiamme ja siinä oli vaikka kuinka paljon muitakin lapsia. itse en jotenkin edes huomannut koko tilannetta kunnes mieheni sanoi ykskaks että "nyt tuo poika kyllä hukkuu". käännyin ja näin pienen, n. 5v pojan painuvan jo veden alle _tajuttoman_ pelokas ilme naamallaan, virta vei häntä pinnan alle. mieheni riuhtaisi tämän pojan veden alta pois ja poika vaan kakoi vettä keuhkoistaan. samaan aikaan tämän pojan isoisä tuli paikalle muina miehinä että "mihis sää hävisit, olin just sulle kelluketta hakemassa"
voi vitsit että miehen kanssa säikähdettiin. paikalla ei ollut muita aikuisia kuin minä ja mieheni ja minä en huomannut hukkuvaa lasta koska seurailin niin tarkkaan omia muksuja. onneksi mies näki sen. poika olisi satavarmasti hukkunut ilman sitä.
voi vitsit että miehen kanssa säikähdettiin. paikalla ei ollut muita aikuisia kuin minä ja mieheni ja minä en huomannut hukkuvaa lasta koska seurailin niin tarkkaan omia muksuja. onneksi mies näki sen. poika olisi satavarmasti hukkunut ilman sitä.