mies perhana toi sitten sipsejä ja pepsiä, kun pyysin irtokarkkeja ja kirsikkakolaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="just";24225489]
Anatolia kokee varmasti paremmuutta saadessaan iskeä vyön alle. Ja ap ei ehkä osaa puolustautua ton tyyppisiä vastaan[/QUOTE]

Löysää sitä pipoa, minä ainakin ymmärsin Anatolian viestin sisältämän huumorin. Teet vähän turhan radikaaleja päätelmiä kyllä... Hohhoi oikeasti. Rauhoitu.

[QUOTE="just";24225489]On se hyvä että piilovittuilu on jonkun mielestä hauskaa, ja varsinkin kun tietää millä iskeä toisen heikkoon kohtaan. Voishan sullekin vetästä jonkun hymiöllä laitetun jutun vaikka sun lapsen isästä; ja varmasti kolahtais, koska aihe on sulle henkilökohtanen ja arka.

Anatolia kokee varmasti paremmuutta saadessaan iskeä vyön alle. Ja ap ei ehkä osaa puolustautua ton tyyppisiä vastaan[/QUOTE]

Mikä hiton toisen heikko kohta mun nyt pitäisi tietää?

Kuten jo aikaisemmin totesin: ei kannata olettaa, että kaikki tietää kaikkien taustat. Mä en oo saanut mitään muistiota siitä, kenellä on mikäkin heikko kohta.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224525:
jos mie pyydän mässyä, se tarkoittaa irtokarkkeja. jos tahdon sipsejä, pyydän sipsejä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?! ilta pilalla, helvattu :mad: :headwall: |O

ja ei, mie en normaalisti ole mikään pirttihirmu ja yleensä ne sipsitkin kelpaisivat hyvin :D mutta juuri nyt kärsin pakottavasta tarpeesta saada mäkin ranskalaisia, kirsikkocolaa ja pehmeitä pulleita hedelmäirtiksiä...

Ymmärrän oikein hyvin. On ärsyttänyt minuakin jos mies on itse päättänyt säveltää jotain muuta kuin mitä minä pyysin. Samaa se tekee lasten puolesta joskus.

Tuo jotain rainbow-suklaata kun tietää varsin hyvin mitä suklaata minä syön. No tuosta on monta vuotta aikaa, nostin älämölyn asiasta.

No olenko määritellyt, mitä aiheita täällä saa käsitellä, montako ketjua saa perustella ja miten niihin vastataan? En ole.

Sana on vapaa kaikille. Sulle, mulle, ap:lle.

Viesti nro 3, lähettänyt Anatolia, jossa viitataan siihen että ap haluaa aloituksella että hänet huomataan. Mikä on tietysti päivänselvä asia, koska hän kirjoitti aloituksen johon odotti vastauksia.

Viesti nro 10, jossa esität väitteen koskien mielipidettäsi jossa epäilet aloittajan hakevan huomiota tällä ketjulla. Mikä on edelleen päivänselvä asia, koska aloittaja aloitti ketjun johon odotti vastauksia.

Viestissä nro 15, kerrot että syyttelet aloittajaa huomionhakemisesta ja olet sitä mieltä että häntä voi sellaisesta syyttää, koska hänelle uskaltaa niin sanoa.

Viestissä nro 18, esität että kaikki on vitsiä. Mikä voi ollakin totta, kaikilla meillä on oma huumorintajumme.

Viestissä nro 26 esität että koska aloittaja loukkaantui näistä viesteistäsi, aloittaja onkin yliherkkä tai liioittelee.

Viestissä nro 48 toteat että vittuilet kenelle haluat, eikä sulla kiinnosta mitä muut sinusta ajattelevat. Tätä tukee viestisi nro 21, jossa sanot ettei sinulla kiinnosta olla pidetty palstamamma.

Mitähän näistä viesteistäsi pitäisi nyt ajatella? Tietysti on niinkin että olen lukenut ja tulkinnut tekstejäsi ihan päin mäntyä ja oletkin osoittanut kannustavaa energiaa aloittajalle. Johan sinäkin totesit että et ole palstalla mikään auktoriteetti joka määrittelee ketjujen sisällöt ja aloitukset, viesteistäsi vain sai toisen kuvan.

[QUOTE="just";24225558]Sä esität. Mutta helppo sulkea silmänsä ja esittää viatonta..en mä oo mitään tehnyt...en mä oo mitään huomannut...[/QUOTE]

Usko tai älä, mutta me kaikki ei tiedetä kaikkien heikkoja kohtia ja taustoja. Ei oo tiimarivihkoa jossa olisi muistiinpanot jokaisesta.

Mä en ole lukenut mitään ap:n avautumisia koulukiusaamisista. Eilen käväisin palstalla, mutta en lukenut sellaista ketjua, en ainakaan muista. Oletan, että se heikko kohta jota tarkoitat on tuo koulukiusaamistausta. On joitain palstalaisia, jotka "tunnen" paremmin ja joiden taustat muistan aika hyvin, mutta ap:stä en kyllä osaa sen enempää sanoa...

No hei, voihan olla, ettei Anatolia ole kyseistä SyysYön ketjua lukenut. Tiedoksi siis Anatolialle: SyysYö oli aikanaan pitkään koulukiusattu ja asiat nousivat taas pintaan pari päivää sitten, kun oli jossain kahvilassa törmännyt näihin kiusaajiinsa. Kertoi lisäksi, että hän on tuosta kiusaamisesta johtuen nykyään hivenen huomionhakuinen ja ylidramaattinen. Eli osuit tahtomattasi/tahallasi hyvin arkaan paikkaan SyysYötä ajatellen.

Mitähän näistä viesteistäsi pitäisi nyt ajatella? Tietysti on niinkin että olen lukenut ja tulkinnut tekstejäsi ihan päin mäntyä ja oletkin osoittanut kannustavaa energiaa aloittajalle. Johan sinäkin totesit että et ole palstalla mikään auktoriteetti joka määrittelee ketjujen sisällöt ja aloitukset, viesteistäsi vain sai toisen kuvan.

Ajattele mitä haluat - sekin on vapaata, kuten sana.

Kun luin aloituksen, mua nauratti, kun tämä oli minusta niin selkeästi huomionhakua. Ja koska toimin ennen kuin mietin, niin kirjoitin sen. Möläytin, sanoin niinsanotusti ääneen.

Sitten aloittaja alkoi marttyyriksi, ei siis tainnut tajuta huumoriani, ja pian harmaat (ja kai pari mustaakin) alkoivat räpättämään. Silleen se meni.

No hei, voihan olla, ettei Anatolia ole kyseistä SyysYön ketjua lukenut. Tiedoksi siis Anatolialle: SyysYö oli aikanaan pitkään koulukiusattu ja asiat nousivat taas pintaan pari päivää sitten, kun oli jossain kahvilassa törmännyt näihin kiusaajiinsa. Kertoi lisäksi, että hän on tuosta kiusaamisesta johtuen nykyään hivenen huomionhakuinen ja ylidramaattinen. Eli osuit tahtomattasi/tahallasi hyvin arkaan paikkaan SyysYötä ajatellen.

Kiitos tiedosta. Ihan oikeasti voi olla niin, että kaikki eivät lue ja paina mieleensä ihan joka ikistä aloitusta...

Nyt ymmärrän paremmin sitä, miksi hän reagoi kuten reagoi. Kiitos sinulle siis :)

[QUOTE="just";24225489]On se hyvä että piilovittuilu on jonkun mielestä hauskaa, ja varsinkin kun tietää millä iskeä toisen heikkoon kohtaan. Voishan sullekin vetästä jonkun hymiöllä laitetun jutun vaikka sun lapsen isästä; ja varmasti kolahtais, koska aihe on sulle henkilökohtanen ja arka.

Kyllä, piilovittuilu on mielestäni hauskaa, silloin kun vastapuoli on siinä mukana ja iskee takaisin.
Mua on itseasiassa todella vaikee loukata, eikä lapseni isä ole minulle aiheena mitenkään arka. :D
Kaikki eivät vain ota varsinkaan tuntemattomien kommentteja henkilökohtaisesti.

• Tykkää
Reactions: Minskii
Usko tai älä, mutta me kaikki ei tiedetä kaikkien heikkoja kohtia ja taustoja. Ei oo tiimarivihkoa jossa olisi muistiinpanot jokaisesta.

Mä en ole lukenut mitään ap:n avautumisia koulukiusaamisista. Eilen käväisin palstalla, mutta en lukenut sellaista ketjua, en ainakaan muista. Oletan, että se heikko kohta jota tarkoitat on tuo koulukiusaamistausta. On joitain palstalaisia, jotka "tunnen" paremmin ja joiden taustat muistan aika hyvin, mutta ap:stä en kyllä osaa sen enempää sanoa...

Ja silti oletit hänen hakevan huomiota alotuksellaan

Ajattele mitä haluat - sekin on vapaata, kuten sana.

Kun luin aloituksen, mua nauratti, kun tämä oli minusta niin selkeästi huomionhakua. Ja koska toimin ennen kuin mietin, niin kirjoitin sen. Möläytin, sanoin niinsanotusti ääneen.

Sitten aloittaja alkoi marttyyriksi, ei siis tainnut tajuta huumoriani, ja pian harmaat (ja kai pari mustaakin) alkoivat räpättämään. Silleen se meni.

Mitäs noista.

Lukaisin tuon kiusaamisketjun ja se selitti aika paljon. Pyydän ap:lta anteeksi jos loukkasin, mutta samalla sanoa, että tämä on internet ja täällä voi joku sanoa pahasti. Eli ymmärrän syyn tähän huomionhakuun, mutta kehottaisin tuota huomionhakua välttämään, ei se itsetunnolle ainakaan hyvää tee.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Kyllä, piilovittuilu on mielestäni hauskaa, silloin kun vastapuoli on siinä mukana ja iskee takaisin.
Mua on itseasiassa todella vaikee loukata, eikä lapseni isä ole minulle aiheena mitenkään arka. :D

Toi hymy-hymiö on siitä hauska että sitä voi iskeä sinne ja tänne, ja ehkä se jopa toimiiki joskus

Näytä vielä kohta, missä Anatolian vittuilu on ap;n mielestä hauskaa? Osa sentään osaa katua.

[QUOTE="just";24225743]Ja silti oletit hänen hakevan huomiota alotuksellaan[/QUOTE]

Sillä, kuka aloituksen teki, ei ollut merkitystä; minusta ihan silkkaa huomionhakua silti. Mutta joo, pyydän anteeksi aloittajalta jos hän tästä loukkaantui.

[QUOTE="just";24225791]Näytä vielä kohta, missä Anatolian vittuilu on ap;n mielestä hauskaa? Osa sentään osaa katua.[/QUOTE]

No sen piti olla läppä. Pieleen meni. Ei kohdanneet aaltopituudet nyt ollenkaan.

Harmillista, muttei maata kaatavaa. :)

Mulla ei ole koko miestä, joten joudun ihan itse pikku kätösini kantamaan kaikki herkut ja muut eväät himaani. Senpä takia täällä ei varmaan koskaan muulloin olekaan ruokaa kuin silloin, kun muksu on täällä.

[QUOTE="just";24225743]Ja silti oletit hänen hakevan huomiota alotuksellaan[/QUOTE]

No selvähän se oli että haki, älkää nyt olko hönöjä. Haki huomiota niinkuin me kaikki välillä täällä, myös Anatolia. Ei vakavaa.

ps. en ole myöskään lukenut koulukiusausjuttuja ap:lta.

Yhteistyössä