Mies perui häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsmaikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsmaikkunen

Vieras
Mitä ihmettä mä nyt teen? Mies perui häät jotka piti olla kahden viikon päästä. Kaikki on maksettu etukäteen ja ja ja....
Mies kysyi iltapesujen lomassa, että millon viimeksi olen harrastanut jonkun muun kuin hänen kanssa seksiä. Satuin aika helposti muistamaan päivän, koska sinä päivänä oli kaverini kihlajaiset. Siitä oli vuosia ja en ajatellut asiaa sen kummosemmin, mies taas alkoi katsomaan minua omituisesti. Ja sillon tajusin, että miksi. Me olimme sillon yhdessä, kun nämä kaverin kihlajaiset olivat.

Tästä syystä hän on perumassa häät. Milestäni tämä reagointi on kohtuutonta. Meillä on kaksi lasta ja olemme olleet yhdessä 6-vuotta. Tämä "pettäminen" tapahtui suhteen alkuaikoina joten eikö mieheni ole naurettava?

Ei ole naurettava eikä kohtuuton, sinä petit suhteen alkuaikoina, ellette olleet sopineet että saatte naida muita.

Mies ei halua naimisiin pettäjän kanssa.

Provoksi paljasti tuo, ettet muka muistaisi pettäneesi. Jos ihminen pettää, niin se kyllä tasantarkkaan muistaa koska petti, eikä vahingossa mainitsisi tuollaista, koska tosiaankin tietäisi, että se kerta oli se kun petti miestään. Kyllä sä varmaan nussiessasi olet tiennyt pettäväsi miestäsi?

Mutta hei sä voisit antaa sulhaselle luvan panna kaason ja / tai morsiusneitojen kanssa hääpäivänä. :LOL::sneaky: Jospa sillä
Lepyttäisit miehen ja menis sittenkin naimisiin sun kanssa. :rolleyes::love:

Mutta hei sä voisit antaa sulhaselle luvan panna kaason ja / tai morsiusneitojen kanssa hääpäivänä. :LOL::sneaky: Jospa sillä
Lepyttäisit miehen ja menis sittenkin naimisiin sun kanssa. :rolleyes::love:

Mää kannatan tätä.
Koska eihän se ole sulle niin nöpönnuukaa.. Ettehän te vielä ole naimisissa... Eli kunhan sovit kaason kanssa ajan ennen vihkimistä.
Tai no, hyvittelyks hääyökin käy

Todellakin on naurettava. On aivan normaalia, että kihlajaisissa harrastetaan seksiä. Ja sitä ketulla silmään joka vanhoja muistaa. Etsi pian uusi parempi sulhanen.

Kihlajaiset? Ihanko oikeesti niitä Suomessakin juhlitaan? Oottekos jotain parempaa väkeä vai? :D Olikos siellä kihlajaisissa oikein nimikoidut paikatkin ja juhlatarjoilu? Ehkä jotain ohjelmaa ja bändi?

Yhteistyössä