Saako tuntua pahalta, kun mies perui häät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Meillä kaksi yhteistä lasta, häät olisi pitänyt olla kesällä. No mies sitten perui häät ja sanoi, että hänellä on muutenkin kriisi, eikä halua naimisiin. Ympärillä on nyt monta paria menossa keväällä tai kesällä naimisiin ja se tuntuu helvetin pahalta. Mies itse kosi, mutta nytpä ei sitten haluakaan naimisiin. Mies myös suuttuu, kun olen kertonut, että tämä asia on loukkaava ja nöyryyttävä ja tuntuu pahalta, koska asia oli minulle hyvin tärkeä. En halua pakottaa miestä naimisiin, mutta aivan kuin mulla ei SAISI olla edes paha mieli tästä?? Mitä mieltä olette???

Ei sun kuulu pyydellä tunteisiisi lupaa!
Kyllä mä ainakin oisin tossa tilanteessa niin loukkaantunut. Ihmetyttäis, että miehelle kelpaa yhteinen elämä, mutta sitten ei voi naimisiin mennä kumminkaan. Mitä ihmettä.

Totta kai sulla saa olla! Ja luonnollista, että on. Huonoa käytöstä mieheltäsi, en tiedäkö meneekö "kriisinsä" piikkiin vai käyttäykyykö muutenkin ailahtelevasti ja tunneköyhästi?

Voimia!

tietysti saa olla paha mieli ....miehesi on aikas itsekäs (kriisien keskellä tietysti moni on ) mutta mitenkähän sen kriisin ratkaisua tai läpielämistä sitten muuttaa se ettei mene naimisiin.
Pitääkö sun kysellä häneltä ja itseltäs haluattekokaan sitoutua toisiinne enää ollenkaan ja pitäiskö ottaa pieni preikki koko perhe elosta niin vois hätkähtää laatimaan jonkinlaisia tärkeysjärjetysiä elämäänsä miehesikin....pyrkisi kriisissä rypemisen sijasta eteenpäin ja ratkaisuihin kun ei tämän elon auvoisuutta se napansa tuijottaminen yleensä kellään lisää päivastoin

Yhteistyössä