Mies pettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No täälläkin palstalla kysellään selvien merkkien jälkeen pettääköhän mies. No jos vaikka vaimo saisi miehensä kiinni toisen naisen kanssa rakastelemisesta, siis ihan rysän päältä, ja mies sanoisi vaimolle, että liukastuin ja vahingossa jouduin naisen sisään, niin vaimo uskoisi senkin. Kun ei se meidän Matti voi tehdä tälläistä! Tai sitten se toinen nainen on raiskannut sen miehen väkisin.

Vaikka totuus on usein tarua ihmeellisempi, niin kuka tollasta provoa uskoo!

Jollakulla on hauskaa sepustaessaan tarinaa pettämisestä ja lisäillessään sopivia yksityiskohtia, kuten pitsireunainen pyyhe ja kissanminttu...viihdyttävää lukemista, odotan mitä klassisia merkkejä seuraavaksi ilmaantuu. Veikkaan huulipunaa kauluksessa tai miehen ostaneen uusia sexyjä aluskalsareita;oD

Tai sitten ap vain yrittää saada kommenttiennätyksen tarinallaan.

Kyllä pisti ihan hymyksi kun tekaistuksi tarinaksi väittivät. Olisi itselläkin parempi olo jos olisinkin vain kuvitellut koko jutun. Miksihän ihmeessä edes lähdin tänne kirjoittamaan? Halusin vain vinkkejä miten toimia. Joten kiitos vaan vinkeistä. Ja ne pitsireunaiset pyyhkeet ja Kissanminttu-juoma olivat tosia. Ehkä olenkin se klassinen sinisilmäinen tapaus. No mies tulee tänään kotiin. Ainakin vähäksi aikaa.

Varo vain, onneton äiti, ettei miehesi anna sinulle joskus tuliaisena jotain seksitautia. Mistäs sitä tietää, jos pettää, niin käyttääkö edes onneton vätys kumia.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton äiti:
Kyllä pisti ihan hymyksi kun tekaistuksi tarinaksi väittivät. Olisi itselläkin parempi olo jos olisinkin vain kuvitellut koko jutun. Miksihän ihmeessä edes lähdin tänne kirjoittamaan? Halusin vain vinkkejä miten toimia. Joten kiitos vaan vinkeistä. Ja ne pitsireunaiset pyyhkeet ja Kissanminttu-juoma olivat tosia. Ehkä olenkin se klassinen sinisilmäinen tapaus. No mies tulee tänään kotiin. Ainakin vähäksi aikaa.

Minun ex osti sydänsämpylöitä kun veli oli tulossa kylään. Velipä hyvinkin oli joo!

Koneelta voi sen sivuhistorian poistaa, mutta "jäljet" jäävät kyllä kahteen eri muistiin.
Joten ei kun asiaa selvittämään sitä kautta, josko siten saisit aloittaja joitakin varmoja tietoja edes.
Eli koneen cache-muistia penkomaan, neuvoja voit etsiä vaikkapa googlettamalla.
Ole rohkea vaan, syteen tai saveen!
Jos hyvin käy,käy hyvin :)

Koneelta voi sen sivuhistorian poistaa, mutta "jäljet" jäävät kyllä kahteen eri muistiin.
Joten ei kun asiaa selvittämään sitä kautta, josko siten saisit aloittaja joitakin varmoja tietoja edes.
Eli koneen cache-muistia penkomaan, neuvoja voit etsiä vaikkapa googlettamalla.
Ole rohkea vaan, syteen tai saveen!
Jos hyvin käy,käy hyvin :)

Olen muutaman vuoden seuraillut nyt hänen menemisiään ja selvisi että hänen nimensä ei oikeasti ole edes Jukka vaan Tapio. Sain myös selville, että hänellä on kokonaan toinen perhe, jolle on uskotellut olevansa ulkomailla työmatkoilla aina silloin kun meidän kanssa eli.

Psyykkeeni ei kestänyt tuota tietoa ja vaivuin vaikeaan psykoosiin. Sen vuoksi lapseni annettiin Amerikkaan adoptioon. Nyt koitan päivä kerrallaan opetella luottamaan miehiin uudestaan.

Toivottavasti opin luottamaan pian, sillä olen löytänyt uuden miehen joka ei varmana petä minua, koska lupasi niin. Meille on myös tulossa kaksoset kahden kuukauden päästä. Toivottavasti ne auttavat minua unohtamaan pikku Iljan, joka vietiin luotani pois amerikkaan.

Olen muutaman vuoden seuraillut nyt hänen menemisiään ja selvisi että hänen nimensä ei oikeasti ole edes Jukka vaan Tapio. Sain myös selville, että hänellä on kokonaan toinen perhe, jolle on uskotellut olevansa ulkomailla työmatkoilla aina silloin kun meidän kanssa eli.

Psyykkeeni ei kestänyt tuota tietoa ja vaivuin vaikeaan psykoosiin. Sen vuoksi lapseni annettiin Amerikkaan adoptioon. Nyt koitan päivä kerrallaan opetella luottamaan miehiin uudestaan.

Toivottavasti opin luottamaan pian, sillä olen löytänyt uuden miehen joka ei varmana petä minua, koska lupasi niin. Meille on myös tulossa kaksoset kahden kuukauden päästä. Toivottavasti ne auttavat minua unohtamaan pikku Iljan, joka vietiin luotani pois amerikkaan.
Siis kaappasit tämän aloittajan nimimerkin, muutit vain tilalle ison O:n! Mitä nautit siitä? Ja typerästä kertomuksestasi?

Viimeksi muokattu:
Lapsemme on nyt 3 vuotta vanha ja tosiaan tuosta tapauksesta on muutamia vuosia ja se yhä askarruttaa. Olen kysellyt häneltä onko kaikki hyvin tai onko jotain mitä minun pitäisi tietää ja hänen vastauksensa on, että missä välissä muka kerkeää ja tulenhan aina yöksi kotiin. Ja ne kauppareissut, ei hän ainakaan kotitaloustavaraa ole ostanut. Eli ostoksia en ole nähnyt. Nyt lähti mökille yksin ja minä lapsen kanssa kotiin. Heti heräsi arvailut. En tiedä olenko vain luulosairas ja liioittelen. Mutta myöntäisikö hän jos jotain olisi. Ei ainakaan edellisellä kerralla. Sitä en tiedä oliko pettäminen fyysistä, kovasti väitti ettei ollut. Mutta tämä naisen aviomies oli eri mieltä. Mieheni oli kuulemma pyytänyt tämän vaimoa mökillemme saunomaan. Kyllä raastaa kovasti.
Mun mies sanoi aina mulle että "missä välissä edes ehtisin kun aina töissä taikka kotona" , aina löytyy tilaisuus käydä vieraissa , minun miehehi juoksi vieraassa naisessa ennen töihin menoa, töiden välissä taikka töiden jälkeen, oli nimittäin naisen naapurissa töissä .

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä