Mies petti ehkä törkeimmällä tavalla ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helvetinhelvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23508004]Hyvinkin mahdollista ja todennäköistä.
Itse nuorempana sen aikasta miesystävää petin fysioterapeuttini kanssa.[/QUOTE]

Vai niin. Mitenköhän mahdollista ja todennäköistä on se, että kaikki tämän ketjun hoitosuhde-pettämis-tunnustukset on lähtöisin samalta näppikseltä - ap:n? :)

[QUOTE="vieras";23507868]no on tosi miehenkipee terkka jos pitää asiakkaiden miehet viedä[/QUOTE]

Ei saisi nauraa, mutta terkkareina on enimmäkseen naisia. Pitkään on jankutettu, että isät pitäisi saada käymään neuvolassa.

Toivottavasti ap on provo, mutta jos ei ole, niin terkalla varmaan omat motiivit saada isäkin käymään neuvolassa. Onneksi suurin osa terkkareista on kunnon väkeä!

[QUOTE="sone";23507885]No kato nyt ainaki ensin et onks sil se koru kädes ennen kun sanot mitään. Ja sit voit vaikka kysyä et onks siun koru kadonnu. Jos sanoo et ei niin sano et -Aijaa, löysin tuosta odotushuoneesta tälläsen. Jos vastaa että kappas sehän onkin minun, niin siitä voi jo päätellä jotain...[/QUOTE]

Mutta keksi joku vähän samantapainen, koska terkka on voinut lukea jutun täältä ja varautua vastaamaan. Yksi rannekoru voi olla pieni hinta, jos suhdetta haluaa jatkaa.

Voi kun vielä saatais terkkatädeille pitsihepeneet päälle niin kyllä minunkin mieheni olisi aktiivisempi näissä neuvola asioissa. Ensimmäisen raskauden ja vauvan kanssa olikin oikein aktiivinen, nyt kolmannen kanssa ei oikein enää jaksa niitä neuvola juttuja :) pitsihepeneet voisi auttaa asiaa :)

Mikäli tää juttu on totta, niin laitat sen korun omaan ranteeseesi kun menet ensi kerralla neuvolaan. Jos terkalla ei ole korua, ja kysyy mistä olet korun saanut (tai jos ei kysy niin esittelet että sulla on samanlainen koru), niin sanot että löysit sängystäsi, "mies varmaan ostanut lahjaksi ja piilottanut sänkyyn, kun olin reissussa" :). Kyllä sen terkan ilmeestä jo näkee siinä vaiheessa. Ja kun/jos selviää, että se tosiaan oli se terkka, niin marssit toimistoon ja vaadit sada vaihtaa th:ta, ja syyksi kerrot totuuden. Voi olla aika mukavaa sen jälkeen kyseisellä terkalla töissä.

[QUOTE="Mies";23507867]Ei nyt automaattisesti kannata trolliksi syyttää, toki se mahdollisesti sitä on. Kyllä tälläistä uskottomuutta tässä maailmassa tapahtuu päivittäin. Petin itsekin muutama vuosi sitten vaimoani oman terveysasemamme lääkärin kanssa. Ei tosin ollut omalääkärimme ja tämä ei liittynyt mitenkään asiakassuhteisiin.[/QUOTE]

Uskottomuutta kyllä tapahtuu, mutta kyllä aloittajan tekstistä huomaa, että on keksitty juttu, eli trolliksi veikkaan kyllä minäkin. Jos tilanne olisi aito, ei olisi tuohon tyyliin kirjottanut mm. kuvaillessaan tuota neuvolan tätiä.

No tule ihmeessä kertomaan, miten seuraavalla neuvolakäynnillä kävi ja mitä jutusteltit terkan kanssa. Jos tuollaista oikeasti tapahtuu, niin sinähän tiedät, että asiasta kannattaa ilmoittaa terveydenhoitajan esimiehille.

Ja mitä esimies voi tässä tehdä? kenenkään yksityiselämä ei kuulu muille.
Vaikka panis joka viikonloppu eri miehiä ja kaikki on asiakkaiden..
Hei haloo... Tuo ei ole peruste potkuille, ellei kyseinen akti tapahdu työpaikalla...

Voi olla, että on totta.

Mä oon se ihanan nainen, joka oli miehen sängyssä kun sen emäntä oli synnärillä, juuri pukannu rankasti esikoisen pihalle. Olin tietonen ja parin päivän päästä istuin kuitenkin samassa kahvipöydässä. Sellasta se on. Ja lopulta kun mies oli jättämässä vaimosa ja ottamassa mukaansa sanoinkin heihei. Ja lopulta vaimo jätti miehesä. Sitä en tiiä, saiko koskaan tietää, vaikka kovasti koitin vihjailla ; sitä sai mitä tilas. Mitäs huoritteli, sai mitä tahto.

Jos terkkari jää kiinni ja on todella se syyllinen, kannattaisi ehkä tehä valitus isitä työnantajalleen. Se kuitenkin on aika hirveää jos hoitava taho ei vaali sitä perheen hyvinvointia ja pysyvyyttä. Aika hirveää kun kerrot siel omia juttuja ja käytte läpi sun ja miehes lapsen elämän alkua ja akka nai ukkoas.. Eieieiie.
Ei kyllä oma moraali riittäis tuntemattomalle ja syyttömälle taholle tehä julmuuksia, tossa mun ilkeydessä kuitenkin oli kyseessä aika paskat lähtökohdat.

[QUOTE="vieras";23536190]Ei ainakaan meidän terkkarilla oo rannekoruja, rannekelloa tai sormuksia. Ei hoitotyössä yleensä oo... Muuten hyvä provo.[/QUOTE]

Mulla oli kätilönä nainen, jolla oli täys meikki, koruja ja kirkuvan punaiset kynnet :D

[QUOTE="vieras";23536224]Mulla oli kätilönä nainen, jolla oli täys meikki, koruja ja kirkuvan punaiset kynnet :D[/QUOTE]

:D Kyllä meidänkin neuvolantädillä ainakin sormuksia on.

Joo. Mun sisko on terkkari neuvolassa, ja niillä ei kyllä saa mitään koruja.
Usein ottaa jopa sormuksensa pois. Kynnet pitää olla lyhyet ja siistit.Ja rannekoruja EI saa olla.
Meikkiä saa toki olla, muuta ei mitään ilotyttö meikkejä.

Ihan jees Provo. Kantsii vaan miettii loppuunasti noi ;)

Joo. Mun sisko on terkkari neuvolassa, ja niillä ei kyllä saa mitään koruja.
Usein ottaa jopa sormuksensa pois. Kynnet pitää olla lyhyet ja siistit.Ja rannekoruja EI saa olla.
Meikkiä saa toki olla, muuta ei mitään ilotyttö meikkejä.

Ihan jees Provo. Kantsii vaan miettii loppuunasti noi ;)

No kyllä meillä vaan nlatädillä on ollut sormukset ja rannekorut kädessä aina kun ollaan siellä käyty, joten....

[QUOTE="vieras";23536237]:D Kyllä meidänkin neuvolantädillä ainakin sormuksia on.[/QUOTE]

Meilläkin oli. Tosin yksi niistä on nyt minulla kun jäi vahingossa "sinne..."