Mies petti, enkä minä vaan pääse siitä yli :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suru

Vieras
Tuosta on jo vajaa puoli vuotta.. välillä on helpompaa eikä asia vaivaa mieltä, välillä en melkeinpä edes muista sitä.. Sitten iskee taas tällaiset tunteet kuin nyt.. Mua itkettää niin pirusti, sattuu sydämeen ja tuntuu että romahdan kokonaan.. Se mielikuva miehestä ja siitä toisesta naisesta leijuu tossa mun silmien edessä, en halua sitä katsoa, mutta se kuva ei häivykään.. Pidin aina miestäni maailman luotettavimpana ihmisenä, en uskonut että hän koskaan voisi tehdä tuota, minkä teki.. Kertoi asian itse, ei halunnut elää valheessa, vaan halusi minun tietävän.. Halusin jatkaa, rakastan miestäni, mutta helvetti vie tämä sattuu taas niin p*rkeleesti =(.. Kukaan mun kavereistani ei tiedä, en ole halunnut kertoa, joten ei ole ketään, jolle puhua.. Miehelle en jaksa enää tästä jauhaa, se ei auta kuitenkaan mitään.. asiasta on jo puhuttu niin paljon.. Oikeesti mä tarvisin nyt ison halin ja jonkun, joka sanoisi, että kaikki kääntyy vielä hyväksi ja mä selviän tästä.. Sattuu vaan taas niin paljon =(

Halauksia sulle! Tiedän aika hyvin omasta kokemuksesta tuon kuristavan tunteen :( Toivottavasti sinun kohdalla aika todella parantaa jos olet päättänyt antaa anteeksi. Voimia!

Riippuu tietysti paljon siitä, että missä tilanteessa miehesi petti? Itse olen pettänyt, kännissä, hetken mielijohteesta, ja katunut todella paljon, enkä tekisi uudestaan.

Omalla kohdallani kävi niin, etten lopulta siitä yli päässytkään. Yritin reilun vuoden tapauksen ilmitulosta, mutta ei siitä mitään tullut. Anteeksi kyllä pystyin antamaan, mutten koskaan unohtanut. Ja se menetetty luottamus kalvoi minua liikaa.

no en halua kärsiä, enkä lopun elämääni surra.. Oli jo jonkun aikaa poissa mielestä koko homma, mutta en tiedä, mikä taas tänä iltana laukaisi tuon ahdistuksen.. Toivon vaan, että aika parantaa.. Piti vain purkaa jonnekin tämä nyt..

Moron. Ei siitä noin nopeesti pääse yli. Anna ajan kulua, mieti mitä tunteita sinulla on häntä kohtaan OIKEASTI. Jos rakastat enemmän todella, kuin vihaat, niin jatka yrittämistä. Mutta kyllä se vaatii molempien panosta.

Minulla parisuhteessa samantyyppinen tilanne takana. Ja osittain meneillään. Rakastetaan toisiamme kuitenkin niin paljon, ja on niin paljon menetettävää, että en kovin helpolla luovuta. Ja näen kyllä miehestäni nyt, että hän rakastaa minua enemmän kuin aikoihin.

Anteeksianto ei ole helppoa, mutta nyt tuntuu sille, että ainakin meidän kannatti edes yrittää. Tsemppiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Riippuu tietysti paljon siitä, että missä tilanteessa miehesi petti? Itse olen pettänyt, kännissä, hetken mielijohteesta, ja katunut todella paljon, enkä tekisi uudestaan.

Joo, kännissä tämäkin oli tapahtunut.. En oikeastaan pelkää, että tekisi uudestaan, mutta teko loukkaa mua niin paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Moron. Ei siitä noin nopeesti pääse yli. Anna ajan kulua, mieti mitä tunteita sinulla on häntä kohtaan OIKEASTI. Jos rakastat enemmän todella, kuin vihaat, niin jatka yrittämistä. Mutta kyllä se vaatii molempien panosta.

Minulla parisuhteessa samantyyppinen tilanne takana. Ja osittain meneillään. Rakastetaan toisiamme kuitenkin niin paljon, ja on niin paljon menetettävää, että en kovin helpolla luovuta. Ja näen kyllä miehestäni nyt, että hän rakastaa minua enemmän kuin aikoihin.

Anteeksianto ei ole helppoa, mutta nyt tuntuu sille, että ainakin meidän kannatti edes yrittää. Tsemppiä!!

Kiitos tästä! En halua itsekään luovuttaa, enkä ole miettimässä eroa, piti vain saada purkaa mieltä ja tämä ainut paikka, jossa sen voin tehdä.. T

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, kännissä tämäkin oli tapahtunut.. En oikeastaan pelkää, että tekisi uudestaan, mutta teko loukkaa mua niin paljon..

Teko puhuu puolestaan. Aika dumpata ukko! Kun syövästä on päästy eroon, paranemisprosessi lähtee käyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuo on kyllä tosi törkeetä!! Miehes ei kyllä tod. ansaitse sua!! Harmi vaan kun sulla ei oo ystävää jolle voisit kertoa tuon asian ni sekin vois auttaa sua jaksamaan..

Minä petin miestäni 7v sitten. Humalassa, täysin hetken mielijohteesta. Olin niin humalassa etten muista mille mies tuntui tai edes näytti. Oikeastiin olin niin humalassa, samoin mies että se homma oli vaan parin minuutin sähläys.

Sitten aamulla iski kauhea katumus. Kerroin miehelleni ja sanoin että ymmärrän jos hän jättää.

Mies antoi anteeksi, mutta meni monta vuotta ennen kuin luottamus palasi!!

Jos mietit mielikuvaa, niin muista että sekin saattoi olla samanlainen, humalassa sähläys, sellainen mitä ei edes muista. Mukana ei ollut tippaakaan tunnetta, ei mitään sellaista että tuo mies näyttää seksikkäälle.

mun mies ihan suhteen alussa, yhden kaatokänni-illan aikana, sähläsi meidän kaverin kanssa. tai siis tää mun ystävä antoi "suullisen" palveluksen, molemmat aivan älyttömässä kännissä.... Mies kertoi siitä mulle vähän jälkeenpäin, kun sanoi että haluu että tiedän asiasta ennenku suhde "menee vakavaksi", jotta saan tehdä päätökseni siltä pohjalta.

päätin antaa anteeks miehelle, kun tiedän että oli (ja on edelleen) tosi pahoillaan, mut kumpikaan meistä ei sen jälkeen oo ollut yhteydessä siihen kaveriin... hän tavallaan teki sen tahallaan, kun oli kateellinen mulle, joten katsoin että hänelle en enempää tuhlaa aikaani.

Tästä kaikesta on jo 8 vuotta, ja ollaan miehen kanssa tooooosi onnellisia, enkä kadu että annoin anteeks. MUTTA, mullekin tulee vielä nykyään sellasia hetkiä', kun näen sen ihan tapahtuman sieluni silmin, ja sillon itkettää ja suututtaa. Ehkä se joskus unohtuu multakin kokonaan....

Meillä on ollu ratkaisevaa se, että mun mies on ihan hirveen rakastava, ja huomioonottava, älyttömän hyvä mies ja isä, ja hänestä näkee, että haluu olla mun kanssa... Jos kokisin kylmyyttä tms, tilanne varmaan ois eri.

Yhteistyössä