Mies petti, mitäs nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Pelkään että toimin tässä tilassa tyhmästi, joten onko tämä ihan fiksua:

Mies petti suutelemalla ja tunkemalla sormiaan ystävänsä tyttöystävän erinäisiin ruumiinaukkoihin.

En ajatellut jättää.

En taida myöskään kertoa tästä kellekään, mutta lähetän sille naiselle viestin jonka sisältö on "Tiedän tapahtuneesta, kerroitko itse jo miehellesi". Mieheni siis kertoi itse tästä tapahtuneesta.

Ja tulevaisuudessa en ryhdy katkeraksi vaan mies saa käydä baareissa kaveriporukalla ihan kuin ennenkin. Mutta onkohan se sitten niin että kerran pettää, aina pettää...

Mitä sinä siihen puutut, että kuka kertoo ja kenelle?

Kun mä näkisin tän nyt niin, että ensisijaisesti naisen toki pitäisi kertoa kumppanilleen siitä, että hänen ruumiinaukoissaan on ollut vieraita sormia, mutta miksi sinä puutut siihen asiaan? Jos jonkun ulkopuolisen oletetaan asiaan puuttuvan, niin eikö se olisi lähinnä miehesi homma? Eikä siis sinun, joka et liity tilanteeseen suoranaisesti.

Ei, ei se mene niin, että kerran pettää, aina pettää.

Minä tekisin ihan samoin kuin ap, mikäli mies mulle itse kertois ja olettaen että ei ole aikeissa/halukas tekemään vastaavaa tämän naisen kanssa enää. Olettaisin että kyse on "kännipettämisestä", ja joo ei ole kännäys mikään puolustus pettämiselle, mutta kyllä tuon tapauksen antaisin mennä ohi ja miettiä toimenpiteitä vasta sitten jos toistuu.

Koen että tämä nainen on myös loukannut minua ja jos hän ei tiedä minun tietävän, niin koen itseni enemmän nöyryytetyksi. Hän siis saisi luulla että heillä on mieheni kansa yhteinen salaisuus. Ja ei minulla ole oikeasti tarvetta kertoa naisen miehelle mitään, tämä sillä uhkailu on vain lapsellinen kosto.

Ajattelen samoin kuin "hmm", eli ihminen tekee virheitä, mutta idiootti hän on vasta jos ei opi niistä. Ja tietysti rakastan miestäni tästä huolimatta erittäin paljon.

Yhteistyössä