V
vierailija
Vieras
Mies lähettänyt jonkun naisen kanssa "Saanko sun numeron ja etkä halua nähdä uudestaan". Poistanut vielä facebookin arkistoon, muullut varmaan, että poistuu kokonaan. Mies väittää, ettei ole tollasta lähettänyt jne. En ole tyhmä. Eihän facebook nyt noin sekoa, että laittaa viestejä, joita ei ole edes lähetetty. Lähetin naiselle viestiä, mutta koska on myös varattu, ei välttämättä vastaa. Ei halunnut tavata miestä, ei edes hyväksyä miehen lähettämää kaveripyyntöä. Mulle jo ajatus siitä, että aikoo pettää, on syy eroon.
Mies ei ole kotona ja lähetti jotain rakastan sua viestejä. Meillä on lapsia ja olen hajoamispisteessä. Eniten tarvisin tukea siihen, etten taas usko miehen paskapuheita. On tässä ennenkin oltu, mutta luulin ettei sillon ole oikeasti mitään tapahtunut.
Mies ei ole kotona ja lähetti jotain rakastan sua viestejä. Meillä on lapsia ja olen hajoamispisteessä. Eniten tarvisin tukea siihen, etten taas usko miehen paskapuheita. On tässä ennenkin oltu, mutta luulin ettei sillon ole oikeasti mitään tapahtunut.