Mies petti, mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies lähettänyt jonkun naisen kanssa "Saanko sun numeron ja etkä halua nähdä uudestaan". Poistanut vielä facebookin arkistoon, muullut varmaan, että poistuu kokonaan. Mies väittää, ettei ole tollasta lähettänyt jne. En ole tyhmä. Eihän facebook nyt noin sekoa, että laittaa viestejä, joita ei ole edes lähetetty. Lähetin naiselle viestiä, mutta koska on myös varattu, ei välttämättä vastaa. Ei halunnut tavata miestä, ei edes hyväksyä miehen lähettämää kaveripyyntöä. Mulle jo ajatus siitä, että aikoo pettää, on syy eroon.

Mies ei ole kotona ja lähetti jotain rakastan sua viestejä. Meillä on lapsia ja olen hajoamispisteessä. Eniten tarvisin tukea siihen, etten taas usko miehen paskapuheita. On tässä ennenkin oltu, mutta luulin ettei sillon ole oikeasti mitään tapahtunut.

Mies lähettänyt jonkun naisen kanssa "Saanko sun numeron ja etkä halua nähdä uudestaan". Poistanut vielä facebookin arkistoon, muullut varmaan, että poistuu kokonaan. Mies väittää, ettei ole tollasta lähettänyt jne. En ole tyhmä. Eihän facebook nyt noin sekoa, että laittaa viestejä, joita ei ole edes lähetetty. Lähetin naiselle viestiä, mutta koska on myös varattu, ei välttämättä vastaa. Ei halunnut tavata miestä, ei edes hyväksyä miehen lähettämää kaveripyyntöä. Mulle jo ajatus siitä, että aikoo pettää, on syy eroon.

Mies ei ole kotona ja lähetti jotain rakastan sua viestejä. Meillä on lapsia ja olen hajoamispisteessä. Eniten tarvisin tukea siihen, etten taas usko miehen paskapuheita. On tässä ennenkin oltu, mutta luulin ettei sillon ole oikeasti mitään tapahtunut.

No voi kuule jätä tai ole jättämättä. Ootte te naiset uskomattomia vatvojia asioissa joissa on tasan kaksi järkeenkäypää vaihtoehtoa. Ja täältä netistähän se oikea vastaus varmasti löytyy? Tee ratkaisusi ja lopeta tuo jahkaaminen.

Mun mies kans petti mua vuosi sitten. Sain selville tuossa kesällä, kun meidän vauva syntyi. Nää oli viettänyt yhteisen viikonlopun. Ei siinä. Kostan heti kun siltä tuntuu, enkä pode huonoa omaatuntoa. Toivottavasti jään kiinni. Vihannu tuota miestä siitä lähtien.

Olet ollut tuossa tilanteessa aikaisemminkin? Ja nyt taas - eli mies ei halua muuttaa toimintatapaansa. Ehkä sinun pitäisi muuttaa tapasi eli olla hyväksymättä näitä seikkailuja.

Teillä on lapsia ja se on nyt se lähtökohta kaikille päätöksille. Vanhempien hetken mielijohteista kärsii eniten lapset, jotka myös joutuvat seuraamaan tuota teidän vatvomistanne. Keskutelette aikuisesti ja älykkäästi tapahtuneesta ja mikäli asiaa ette keskenään osaa käsitellä, varaatte ajan parisuhdeneuvontaan.
Kun on lapsia, ei voi vain oman mielen mukaan erota ja palata yhteen aina kun joku laittaa viestiä väärälle ihmiselle. Myös miehesi tulee ymmärtää tämä.​

Jos sulle jo pelkkä toisen ajatus pettämisestä riittää eroon, niin eikös tämä ole selvä eikä tarvitse kysellä enää mitään. Varmasti pitkässä liitossa ajatuksia on monenlaisia, vaikka harva niitä ajatuksiaan alkaa toteuttaa koskaan.

Tervetuloa todellisuuteen. Sitähän se on, että moni mies pettää, vaikka vaimo olisi viimeisillään raskaana tai kotona on liuta pikkulapsia.

Minulla on ollut vuosien varrella liuta rakastajia, joista suurin osa on perheellisiä. Miehet eivät jaksa puuduttavaa arkea, vaan hakevat elämyksiä ja jännitystä elämään muualta. Itse teen samoin, joten en viitsisi nostaa suurta metakkaa, jos oma mieheni jäisi tyhmyyksissään kiinni pettämisestä.

Suosittelen sinuakin kokeilemaan virheämpää ruohoa. Huomaat, ettei se olekaan niin iso juttu. Elämä tuntuu paljon mukavammalta, eikä perhettä kannata sen takia hajottaa.

toista ei voi muuttaa, vain itse voi tehdä muutoksia. Ei sinun tarvi ruveta pettäjäksi ja luopua omasta itsestäsi. Jos tällainen sotii sinun arvomaailmaasi vastaan, ota ero. SE on rankkaa, mutta rankkaa on sekin että menettää itsetuntonsa ja kärsii valheellisessa avioliitossa. Kyllä ne lapset sen ainakin vaistoaa, että äiti ei ole onnellinen.

Jos sulle jo pelkkä toisen ajatus pettämisestä riittää eroon, niin eikös tämä ole selvä eikä tarvitse kysellä enää mitään. Varmasti pitkässä liitossa ajatuksia on monenlaisia, vaikka harva niitä ajatuksiaan alkaa toteuttaa koskaan.

Siis viestissä mies olisi halunnut tavata naisen uudestaan, mutta nainen ei ole vastannut eli ei todennäköisesti halua. Se että olisi pettänyt hetken mielijohteesta kännissä on vähemmän paha kun yrittää luoda jotain salasuhdetta vaikka ollaan yritetty hoitaa suhdetta lasten takia. Mies väittää, ettei tunne koko naista eikä halua puhua.

Ja siis tarkotin siis sitä, että mies todennäköisesti on ja olisi uudestaankin halunnut pettää. Ei siis niin että haluisi toista naista muttei toteuta. Mitä järkeä olla suhteessa, jossa toinen haluaa olla muiden kanssa?

Nainen ei ole vastannut, mies on mykkä. Sanoin, että erotaan, jos ei osaa selittää.

Ap

Mun miesystävä kävi kahvilla naisen kanssa ja kertoi avoimesti asiasta ...eli saa miehelläkin olla naispuolisia ystäviä ilman että se johtaa aina seksiin....mutta jokainen parisuhde on omanlaisensa ja jos kerran luottamus on mennyt sitä on aika huono saada takaisin. Tsemppiä :)

Tervetuloa todellisuuteen. Sitähän se on, että moni mies pettää, vaikka vaimo olisi viimeisillään raskaana tai kotona on liuta pikkulapsia.

Minulla on ollut vuosien varrella liuta rakastajia, joista suurin osa on perheellisiä. Miehet eivät jaksa puuduttavaa arkea, vaan hakevat elämyksiä ja jännitystä elämään muualta. Itse teen samoin, joten en viitsisi nostaa suurta metakkaa, jos oma mieheni jäisi tyhmyyksissään kiinni pettämisestä.

Suosittelen sinuakin kokeilemaan virheämpää ruohoa. Huomaat, ettei se olekaan niin iso juttu. Elämä tuntuu paljon mukavammalta, eikä perhettä kannata sen takia hajottaa.

En halua muita miehiä ja en halua elää suhteessa, jossa ei ole luottamusta. Ei mieskään hyväksyisi muita miehiä. Lasten takia olen miettinyt voiko tästä vielä edes aloittaa puhtaalta pöydältä. Meillä kun on mennyt niin huonosti ja syytän siitä myös itseäni. Mutta jos mies ei puhu, en halua jatkaa.

Ja aikaisemmalla tarkoitan sitä, että joku tuttu oli kuullut juorun, että mies pettää, mutta ei siitä päässyt mihinkään ja ajattelin ettei sitten ole, kun juorut on juoruja.

Mun miesystävä kävi kahvilla naisen kanssa ja kertoi avoimesti asiasta ...eli saa miehelläkin olla naispuolisia ystäviä ilman että se johtaa aina seksiin....mutta jokainen parisuhde on omanlaisensa ja jos kerran luottamus on mennyt sitä on aika huono saada takaisin. Tsemppiä :)

No ei tällaista tehdä selän takana ja sitö olen yrittänyt selvittää jos ei ole pettänyt vaan jotain muuta. Selvästi nainwn ei halua enää tavata ja mies pyysi numeroakin jälkikäteen, koska ei ollut sitä saanut. Ei vaikuta ihan kahvilla käymiseltä.

Ap

Jonkun mielestä pelkkä panosuhde ei ole niin paha kuin henkinen ystävyyssuhde toiseen naiseen. Minä kuulun tähän ensimmäiseen kategoriaan.
Siis onko sulla vaan yksipuolisia ystäviä mie jo joudun ammattini puolesta ystävystymään kummankin sukupuolen kanssa ja jos käy kahvilla niin mitä henkistä se on , siis haloo oikeasti ..aika tiukka katsontakanta naisella vaan naispuolisia ystäviä ja miehellä vaan miespuolisia en ymmärrä tai sitten en oo mikään mustistyyppi tulee mieleen ettei sitte edes veljen kanssa voi keskustella jos vaikka joku luulee että on heti seksisuhde nyt oikeasti naurattaa....kehityppä ihmisenä.

Jos tapaan jonkun vastakkaista sukupuolta olevan, niin se ei tarkoita pettämistä. Jos haluan tavata hänet uudestaan, niin sekään ei tarkoita pettämistä. Miehestäsi en osaa sanoa, pettääkö hän vai ei.

Teillä on lapsia ja se on nyt se lähtökohta kaikille päätöksille. Vanhempien hetken mielijohteista kärsii eniten lapset, jotka myös joutuvat seuraamaan tuota teidän vatvomistanne. Keskutelette aikuisesti ja älykkäästi tapahtuneesta ja mikäli asiaa ette keskenään osaa käsitellä, varaatte ajan parisuhdeneuvontaan.
Kun on lapsia, ei voi vain oman mielen mukaan erota ja palata yhteen aina kun joku laittaa viestiä väärälle ihmiselle. Myös miehesi tulee ymmärtää tämä.​
Kyllä ne pettävät ja pettämisestä riitelevät vanhemmat ovat pahempi sille lapselle kuin eronneet vanhemmat. joten ero voi olla ihan hyvä ratkaisu. Yhteen ei tosiaan kannata eron jälkeen palata ikinä, siinä olen samaa mieltä, koska silloin suhde on jo todistettu toimimattomaksi, eikä samaa virhettä kannata tehdä useampaan kertaan.

Huoh... Mä en kyllä ikinä halua parisuhdetta ainakaan näitten juttujen perusteella mitä luen täältä ja muualta joka päivä :(

Mä en osaa auttaa, koska en ymmärrä ilmeisesti ihmisiä ollenkaan.
Tai sitten ymmärrän, mutten haluaisi edes tajuta mitä niiden päässä liikkuu,

ap. jätä se mies jos et luota. Meillä naisilla on kumma vaisto, ja luulen et oot ajatellut tämän tapahtuvan jonain päivänä.
Ei ne muutu...
Huolehdi lapsestasi ja jätä ukko. Hanki itsellesi oman arvomaailmasi vastaavaa elämää vielä kun kerkeät.
Vanhana vituttaa muuten.

Miehellä saa olla naispuolisis kavereita, mutta jos väittää, ettei tunne koko ihmistä, vaikka on viestitellyt, on siinä jotain salattavaa. Haluan suhteen, jossa ei ole mitään salattavaa.

Nyt mies myönsi, että on naisen kanssa jutellut ja ainakin halaillut ja todennäköisesti siinä on ollut jotain tai syynä se, että meillä on ollut jo ennestään riitaa ja olen halunnut erota aikaisemminkin. Kireät värit ja saanut siitä toisests sitten jotain. Nainen ei ole vastannut, mutta mies sanoi ettei siltä naiselta sen enempää tule, mutta saa nähdä. Jos edes vastaa. Nainen on siis itse myös suhteessa. Eivät olleet edes kahdestaan, seurassa muita, mutta lähinnä kahdestaan humalassa jutelleet ja halailleet. En pidä sitä pettämisenä, mutten siitä tykkääkään.

Mies halusi, että jaksan ainakin joulun lasten takia. Tämä siis ei johdu vaan tästä vaan myös muusta valehtelusta, jota mies tehnyt. Sovittiin, että facebook, viestit tms. On toisille avoimia, enkä hyväksy minkäänlaista valhetta tai kertomatta jättämistä, jos mies haluaa vielä jatkaa. Ei haluta nyt ainakaan pilata lasten joulua. Saa nähdä, jos naisella on muuta sanottavaa. Mies selvästi oli pettynyt viesteistä päätellen, ettei nainen enää halunnut tavata tai hyväksynyt edes facebookissa. Jotain siinä on ollut, mutta ainakin mies nyt tietää, mitä sitten tapahtuisi jos erottaisiin. Olisin ollut valmis, mutta mies sai suostuteltua vielä yrittämään. Jos vielä valehtelee, loppuu siihen sitten.

Mulla myös oma osani siihen, että meillä on ollut huono kausi, on tämä mullekin pieni opetus tai sain ainakin kokea sen, haluanko olla tässä suhteessa vai en halua. Tuntui todella tyhjältä ilman miestä ja maa katosi jalkojen alta. Olin siis jo mielessäni eronnut ja viskonut sormuksen nurkkaan.

Aloittaja

Yhteistyössä