Olenko kohtuuton tässä asiassa. Mies petti minua ja haluaisin lukea hänen sähköpostinsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parisuhteessa ei pitäisi olla mitään salattavaa ja meilit, tekstarit pitäisi pystyä näyttämään toisen niin pyytäessä. Aivan typerää vauhkoa laista "MINULLA ON OIKEUS YKSITYISYYTEEN!!!!" Vitut ole. Jos petät naistasi ni ei tasan ole. Mikäli haluat jatkaa suhdetta niin näyttää meilit. Kirjesalaisuuden meuhkaaminen jo 95% varmuudella kertoo että asiat ei ole hyvin.

Parisuhteessa ei pitäisi olla mitään salattavaa ja meilit, tekstarit pitäisi pystyä näyttämään toisen niin pyytäessä. Aivan typerää vauhkoa laista "MINULLA ON OIKEUS YKSITYISYYTEEN!!!!" Vitut ole. Jos petät naistasi ni ei tasan ole. Mikäli haluat jatkaa suhdetta niin näyttää meilit. Kirjesalaisuuden meuhkaaminen jo 95% varmuudella kertoo että asiat ei ole hyvin.

Huhhuh, onneksi en ole parisuhteessa kaltaisesi sekopään kanssa.

Tytsi on hieman hukassa ja sne kyl huomaa ettei ole ykköspesää pitemmälle ikinä päässyt....

Päiväkirja ei ole kirjesalaisuuden piirissä. Se on YKSITYINEN sanan koko merkityksessä. Itse itseään varten kirjoitettu. Mailit yms on vähintään 2 ihmisen välisiä ja jos on apn kaltainen tilanne niin mailien näyttämättä jättäminen on syy eroon.

Mun mielestä koko mies pitäis hirttää palleista ja laittaa mailalla säpäleiksi sen kone. En harkitsisi edes uutta mahdollisuutta

Tytsi on hieman hukassa ja sne kyl huomaa ettei ole ykköspesää pitemmälle ikinä päässyt....

Päiväkirja ei ole kirjesalaisuuden piirissä. Se on YKSITYINEN sanan koko merkityksessä. Itse itseään varten kirjoitettu. Mailit yms on vähintään 2 ihmisen välisiä ja jos on apn kaltainen tilanne niin mailien näyttämättä jättäminen on syy eroon.

Mun mielestä koko mies pitäis hirttää palleista ja laittaa mailalla säpäleiksi sen kone. En harkitsisi edes uutta mahdollisuutta
Tytsi on ihan yhtä hukassa ja menettänyt otteensa todellisuudesta kuin sinäkin.

Kyllä nyt taitaa ihan joku muu olla hukassa. :D Ei todellakaan ole mikään oletus, että edes parisuhteessa saisi lukea toisen meilejä, tekstareita tms. Niissä voi olla vaikka ystävien kertomia henk.koht asioita tai mitä vaan. :O

Mulla oli vähän samankaltainen tilanne. Hävettää myöntää että päädyin siihen, että lueskelin silloin tällöin miehen tekstareita salaa, kun mies on vähän sellanen tyyppi että haluaa pitää yksityisyytensä vaikka mitään salattavaa ei olisikaan. Lopulta selitin miehelle ja tein selväksi, että mulla on aiemmin menetetyn luottamuksen vuoksi epävarma olo ja mun täytyy saada nähdä omin silmin, että tekstaileeko se enää naiselle jonka kanssa mua petti. Kuitenkin aiemmminkin oli ollut tilanne jossa mies muka ei ollut tehnyt mitään mutta viestit kertoi toisin, miten mun olis voinut olettaa luottavan tällä kertaa? Mies esitteli tekstarinsa eikä siellä sitten mitään hälyttävää ollut, minä sain mielenrauhan kaikilta epäilyiltä ja nyt on sitten ollut rauha maassa puolisen vuotta.

Nojaa.... Vaikea aihe. Mun mielestä teidän suhde ei toimi jos sinä et pysty luottamaan mieheesi eikä miehesi toisaalta vaikuta halukkaalta yrittää sitä luottamusta palauttaa. Mä en ehkä niinkään fokusoisi niihin sähköposteihin vaan pyrkisin keskustelemaan mun ja puolison välisestä suhteesta, pohtimatta sitä kolmatta osapuolta. Jos tuntuu siltä, että ei voi luottaa, niin en usko sähköpostien lukemisen sitä luottamusta auttavan.

Päiväkirja itseasiassa kuuluu kirjesalaisuuden piiriin.

Kuten ne sähköpostitkin.

Se, että onko mailien jättäminen syy eroon vai ei on jokaisen oma asia. Itselleni riittäisi jo se, että tahtoisin välttämättä nähdä ne meilit enkä voisi luottaa puolisoni sanaan tai päästä tilanteesta mitenkään muutoin yli.

Ei tarvitse näyttää mailejaan, eikä tekstareitaan. Kyllä ne ovat henkilökohtaisia.

Aapeelle, kyllä olet kohtuuton.

Jos on kohtuuton niin on kyllä mieskin. Mieshän se luottamuksen on pettänyt. Eikä näytä haluavan osoittaa olevansa taas luottamuksen arvoinen, eli ei näytä oppineen virheestään yhtään. Tosin aloitusviestin perusteella vaikuttaa aika pattitilanteelta. :| Mielestäni luottamuksen ei voi olettaa heti palautuvan, mutta ei se pidemmän päälle toimi, että aina stressaa toisen tekemisistä. Menisin ap:na miehen kanssa johonkin parisuhdeterapiaan, jos haluaisin suhdetta jatkaa.

Viimeksi muokattu:
Tää on sitä niin klassista...joo, mies petti mutta annoin anteeksi mutta pakko kyttäillä sen tekstareita/sähköposteja, menemisiä jne...
Eikö ole vaan paremi, että eroaisitte kun kerran ette voi enää luottaa toisiinne(mies ei anna katsoa ja sinä et muuten usko)?

mua enemmänkin häiritsee tässä tarinassa se, että onko mies oikeasti niin tyhmä, ettei osaa itselleen toista säpo-osoitetta luoda ja poistaa sivuhistoriaa koneelta? Mäkin osaan, vaikka oon vanha ämmä.

Toisekseen, miksei sitä pölhöä ukkoa jätetty jo heti kun se kiinni jäi? Mä olisin tehny abortinkin, koska tyhmyys periytyy... tai siis sitten ei pääse ikinä siitä idiootista eroon kun pahimmassa tapauksessa on yhteishuoltajuus ja 18 vuotta kestävä vittuilu-helvetti.

Kyllä minunkin päässä on asioita, joiden ei sovi päätyä mieheni korviin. Mutta ikinäkoskaanmilloinkaan niitä ei pidä kirjoittaa mihinkään. EI MIHINKÄÄN. Eikä kertoa kellekään. Jos salaisuuden tietää kaksi, se ei ole enää salaisuus.

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="verena";25167937]Tää on sitä niin klassista...joo, mies petti mutta annoin anteeksi mutta pakko kyttäillä sen tekstareita/sähköposteja, menemisiä jne...
Eikö ole vaan paremi, että eroaisitte kun kerran ette voi enää luottaa toisiinne(mies ei anna katsoa ja sinä et muuten usko)?[/QUOTE]

Musta on inhimillistä, ettei luottamus palaudu sekunnissa. Se vaatii työtä. Toiset oppivat virheistään heti kun taas toisilla vaan madaltuu kynnys pettää luottamus uudelleen. En tiedä, kauanko ap:lla on ollut tilanne päällä, mutta pettäminen on kriisi ja vaatii aikansa, että epäilyt hälvenee.

Jos on kohtuuton niin on kyllä mieskin. Mieshän se luottamuksen on pettänyt. Eikä näytä haluavan osoittaa olevansa taas luottamuksen arvoinen, eli ei taida oppineen virheestään yhtään. Tosin aloitusviestin perusteella vaikuttaa aika pattitilanteelta. :| Mielestäni luottamuksen ei voi olettaa heti palautuvan, mutta ei se pidemmän päälle toimi, että aina stressaa toisen tekemisistä. Menisin ap:na miehen kanssa johonkin parisuhdeterapiaan, jos haluaisin suhdetta jatkaa.

Sen enempää asiaa puimatta, aapeehän kysyi: Olenko kohtuuton tässä asiassa. Mies petti minua ja haluaisin lukea hänen sähköpostinsa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sepä se;25164961:
Ai että, siinäpä ongelma.
Tidyy! Äijä on pettäjä paska jollei muuta todista!

Turhaan venyt tuollaisen kanssag.

Näin juuri :D

Tälläisten juttujen takia minä luen tätä palstaa aina kun tylsyys iskee ja haluaa pienen piristyksen.

Mies siis pettää ellei pysty toisin todistamaan. Onpas vaan fiksua väkeä täällä :D

Mutta siis ihan tosissaan:
Viimeinen virhe olisi vähääkään uskoa sitä mitä täällä kirjoitellaan. Venakko Millannankin jutuissa on enemmän päätä sekä häntää.

No huh huh. EI näin. Tai ainakaan itse en haluaisi olla tuollaisessa suhteessa. :O Pitäisikö päiväkirjankin olla vapaata riistaa?

ÖÖ no mä en ainakaan kirjoita päiväkirjaa,eiköhän ne oo nuorten tyttöjen juttuja,eikä niinkään kypsän naisen(itselläni ei ainakaan ees aika riittäis,mielummin puhun naamatusten kun vingun jossain päiväkirjassa) tai tuleehan toki lasten tärkeitä kehitysetappeja ja hauskoja juttuja kirjattua ylös.

Minä elin opiskeluaikanakin niin että kämppiksen kanssa jaettiin kaikki ei mua haitannut jos hän vaikka vastasi mun puhelimeen tms.(ainoo tietty jos joku kertoi todella arkaluontoista asiaa niin sitten poistin viestit tms,jotta tieto ei leviä).

Sama kun elän parisuhteessa ei mulla ole salattavaa, miksi olisi?

Mikä ihme teitä naisia risoo. Oletteko niin kiinni jossain ukossa ettette osaa lähteä. Annatte miesten kohdella teitä ihan miten niitä itseä lystittää!! Pakkaa ukon kamat ja heitä pihalle, ei tartte enää sähköposteja nuuskia, uusia miehiä on jos sellasen viel haluu!!

Meillä ukko lentää saman tie pihalle jos jää kiinni jostain vehtaamisesta. Meil on kaks lasta, mut kyl mä aina lapset kasvatan vaik yksin. Mut pettävää ukkoa en kyl kattelis!!

Muuhun nyt puuttumatta kuin tuohon postien lukemiseen.

Jos mies aikoo touhuta kiellettyjä asioita, niin se niitä touhuaa, se että sinulla olisi pääsy hänen sähköpostiin ja kännykkään tarkoittaa vaan sitä että hän käyttää sitten toista liittymää / sähköpostia jos haluaa jatkaa sitä mitä on tehnyt. Eli toisen yksityisyyden alueelle käveleminen ei tuota kuin vaikeuksia, molemmin puolin, mitään tapaa ei ole keksitty millä aikuisen ihmisen tekemiset voisi pitää aisoissa parisuhteessa jos se ei itse sitä halua. Eikä sellaista keinoa pidäkkään olla, joko tehdään tietoinen valinta että kärsitään ja ollaan luottamuspulassa niin kauan kunnes se alkaa rakentumaan uudestaan, jos se on edes mahdollista siinä suhteessa, tai sitten erotaan, ei se ole mitään elämää kellekkään että tarkastellaan ja urkitaan jatkuvasti asioita, niinkuin jonkun kaappijuopon puoliso.

Enkä minä tässä puolusta ketään, sanon vain niinkuin omasta mielestä asia on, jos ei voi olla yhdessä normaalisti, niin sitten ei voi olla yhdessä. Se kenellä on mihinkin oikeus ei ole muuttunut mihinkään toisen tekemisten jälkeenkään, semmoinen kiristäminen ja uhkailu jne on aikuisten välillä enemmän tuhoava kuin rakentava asia, ja pettämisten jälkeen ei voi muuta olla kuin väkisin rakentavan asenteen omaava jos haluaa jonkinlaisen mahdollisuuden suhteelle, toki ne ikävät asiat välillä pursuilee kun yrittää taas opetella yhteiseen elämään, mutta sellainen "arkinen" asenne että kaikki oikeudet toimia miten parhaaksi näkee on petetyllä on itseasiassa vaan suhteen pilkkomista pienemmäksi ja pienemmäksi. Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, yrittää toimia luottamuksen pohjalta vaikka sitä ei ole, kasvattaa sitä pikkuhiljaa takaisinihan normaalilla parisuhde elämällä ja enemmän yhdessä tekemällä kun pahin suruaika on ohi. Ja se toinen eli ero.

mistä te oikein löydätte näitä miehiä?!!?? kun jokaisen palstalaisen mies on pettäjä.... HUH HUH, onneksi meillä ei tarvi edes epäillä että mies pettäisi vaikka ei olekaan jatkuvasti kotona ja saa mennä ilman perhettäänkin.

[QUOTE="vieras";25168430]mistä te oikein löydätte näitä miehiä?!!?? kun jokaisen palstalaisen mies on pettäjä.... HUH HUH, onneksi meillä ei tarvi edes epäillä että mies pettäisi vaikka ei olekaan jatkuvasti kotona ja saa mennä ilman perhettäänkin.[/QUOTE]

joko sieltä tiimarinvihkosta löytyy kaikkien palstalaisten nimimerkit pettämissarakkeesta?

Kyllä nyt taitaa ihan joku muu olla hukassa. :D Ei todellakaan ole mikään oletus, että edes parisuhteessa saisi lukea toisen meilejä, tekstareita tms. Niissä voi olla vaikka ystävien kertomia henk.koht asioita tai mitä vaan. :O
siinä vaiheessa kun ukko tai miks ei se akkakin on pettänyt. niin kaikki on oikeutettua, paitsi tappaminen. eli sillo kyllä saa ne meilit ja tekstarit lukea. silloin ei tarvii toista enää kunnioittaa, ei sekään ole kunnioittanut sitä, jota on pettänyt

[QUOTE="vieras";25168445]joka päivähän täällä joku märisee kun ukko nai sitä ja tai ainakin se haluaa naida varmasti sitä akkaa.... ihan älytöntä![/QUOTE]

niin eli kun tuhansia käy palstalla päivittäin niin selkeästi kaikki siis pettää kun joka päivä voit jonkun ketjun löytää aiheesta? selvä :D

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25168455:
siinä vaiheessa kun ukko tai miks ei se akkakin on pettänyt. niin kaikki on oikeutettua, paitsi tappaminen. eli sillo kyllä saa ne meilit ja tekstarit lukea. silloin ei tarvii toista enää kunnioittaa, ei sekään ole kunnioittanut sitä, jota on pettänyt

ei se suhde sillä pelastu. päinvastoin.

Yhteistyössä