Mies pettyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heh"

Vieras
Lupasin sille että en lähde juhlimaan tänään, noh oon niin kyllästynyt tähän kotona olemiseen, sanoin sille että olet tylsää seuraa, pettykööt mun puolesta. Ois mukavempaa seuraa ni viihtysin. Lapsia meillä ei ole, eikä varmasti tämänkaa tulekkaan :D

[QUOTE="Heh";23682175] Ois mukavempaa seuraa ni viihtysin. Lapsia meillä ei ole, eikä varmasti tämänkaa tulekkaan :D[/QUOTE]

Ennen kuin alat ajatella muista ihmisistä muuta, kuin että he ovat olemassa vain sinua viihdyttääkseen, älä tee lapsia kenenkään muunkaan kanssa. Kiitos.

[QUOTE="Heh";23682224]Eiköhän tässä 6 v ala toiseen pikku hiljaan tympiintyyn kun koskaan ei ole mitään muuta kun kotona, töissä, kotona, töissä, kaupassa, kotona, töissä, kaupassa.[/QUOTE]

Sitä elämä tavallisimmin on, varsinkin jos on lapsia. Ehdotatko sitten itse miehelles jotain menoa yhdessä? Hänkö ei koskaan halua lähteä minnekään? Toki joskus piristäisi sentään jossain käydä.

[QUOTE="Heh";23682175]Lupasin sille että en lähde juhlimaan tänään, noh oon niin kyllästynyt tähän kotona olemiseen, sanoin sille että olet tylsää seuraa, pettykööt mun puolesta. Ois mukavempaa seuraa ni viihtysin. Lapsia meillä ei ole, eikä varmasti tämänkaa tulekkaan :D[/QUOTE]

Jos mulle sanottais noin, niin se olisi sitten suhteen loppu. Rakkaan ihmisen kanssa ei elämä ole tylsää. Joka noin sanoo, ei toista rakasta ja on suhteessa ihan muista syistä.
Kuten joku kirjoittikin jo, ei muut ole sinua varten.
Mitä varten vielä sitten olette yhdessä?

Voit itse olla välillä se miestä viihdyttävä osapuoli ja tehdä jotain tylsyydelle. Viihdytä miestäsi itse, niin ehkä saat siitä "tylsästä" miehestäsi sinua tyydyttävän miehen. Ole itse aloitteellinen vuorostasi - muuten joku vielä vie miehesi.
;)

Kiva vappu sitten miehellä olla yksin. Miksette mene jonnekin yhdessä? Tai vaikka järjestä grillibileitä kavereiden kanssa tai muuta tekemistä, jos miestä ei kiinnosta baarit?

[QUOTE="Anskuli";23682259]Jos mulle sanottais noin, niin se olisi sitten suhteen loppu. Rakkaan ihmisen kanssa ei elämä ole tylsää. Joka noin sanoo, ei toista rakasta ja on suhteessa ihan muista syistä.
Kuten joku kirjoittikin jo, ei muut ole sinua varten.
Mitä varten vielä sitten olette yhdessä?

Voit itse olla välillä se miestä viihdyttävä osapuoli ja tehdä jotain tylsyydelle. Viihdytä miestäsi itse, niin ehkä saat siitä "tylsästä" miehestäsi sinua tyydyttävän miehen. Ole itse aloitteellinen vuorostasi - muuten joku vielä vie miehesi.
;)[/QUOTE]

Onnee vaan sille kuka tuon tylsimyksen ottaa :D Kotooko ne sen hakee :D Kun ei kiinnosta mitään ehdottaa sille ku se tykkään vaan olla kotona ja istua sohvalla, koneella, kuunnella musaa. Tänään ehdotin et mennään fillaroitteen ku hyvä ilma, ni eii ku seli seli seli.

Mun mies on aika pitkälle samanlainen, viihtyy kotona. Onneksi minäkin viihdyn. Monesti käyn jossain yksin tai jonkun kaverin kanssa. Ei sen aina tarvi se mies olla. Se on ihan hemmetin hyvä, että mies viihtyy kotona, varsinkin kun meillä on kolme tenavaa.

kun mies lähtee ja ulko-ovi kolahtaa kiinni niin se hyppii ja päästelee äänettömiä riemunhuutoja koska saikin yllättäen A-luokan illan itelleen..

Yhteistyössä