A
aaaargh!!!
Vieras
Hyvin meni 4 viikkoa lomaa 24/7 lasten kanssa. Vaikka oli miehen kans 2 viikkoa yhteistä lomaa, en saanut yhtenäkään aamuna nukkua pidempään, vaan mies nukkui aina just niin kauan kuin huvitti ja häipyi sitten omille teilleen. Pari kertaa läksin salille ennen muitten heräämistä, ja toisella kerralla mies soitti heti perään että pienempi muksu on herännyt, piti mennä takas kotiin.
Kerran kävin baarissa, ja mies soitti 4 kertaa 1,5h sisällä että pienempi lapsi on herännyt eikä hän saa sitä nukahtamaan, joten menin takas kotia, jossa lapset nukkui kaikessa rauhassa...
Nyt miehen loma jatkuu, minä olen töissä. Valitettavasti vaan hän ei ota mitään vastuuta lasten ruokkimisesta tai päivärytmistä, joten valvon muksujen kanssa puolilleöin ja herään aamulla viideksi töihin.
Hitto että vihaan tuota ukkoa!!!
Kerran kävin baarissa, ja mies soitti 4 kertaa 1,5h sisällä että pienempi lapsi on herännyt eikä hän saa sitä nukahtamaan, joten menin takas kotia, jossa lapset nukkui kaikessa rauhassa...
Nyt miehen loma jatkuu, minä olen töissä. Valitettavasti vaan hän ei ota mitään vastuuta lasten ruokkimisesta tai päivärytmistä, joten valvon muksujen kanssa puolilleöin ja herään aamulla viideksi töihin.
Hitto että vihaan tuota ukkoa!!!