mies pisti viestiä päivystyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piita-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piita-75

Aktiivinen jäsen
30.05.2008
1 578
0
36
oli joutunu lähteen kesken iltavuoron kun on ollut jo pari päivää rintakipuja :'( Hänellä on ennenkin ollut, mutta aina ennen on sanottu että rintalihakset vaan kramppaa tai on tulehtunu... nyt sydänfilmissä kuulemma näkynyt jotain ja odottelee lääkäriä katsomaan sitä ja verikokeiden tuloksia. Että täytyykö lähteä poriin keskussairaalaan :'(

kun täällä maalla asutaan, niin oman kaupungin terveyskeskus on kiinni ja joutui siis ajamaan lähikaupunkiin, 15km:n päähän ja jos poriin tulee lähtö niin sinne on vielä reilut 30km. Mä sitten yritän päästä jotenkin hakemaan sen auton sieltä tk:n pihalta ja lähden ajamaan poriin miehen perässä jos sinne joutuu... hitto kun pelottaa... Tulee pitkä puolituntinen kun oottelen soittoa mihin päin lähden vielä tänään porhaltamaan :/

:hug: Toivotaan että kaikki ok miehellä.. Ja tärkeintä on että hän on nyt hyvässä tarkkailussa. Mihis suuntaan Porista teille lähdetään ? Ite asutaan kans täs jonku matkan päässä Porista pohjoiseen.

Kiitos... Itään päin, kokemäellä asutaan. Toisaalta pelkään että sieltä löytyy jotain, toisaalta sitä ettei löydy mitään, kun sitten jää taas arvoitukseksi nämä kivut ja pelätä milloin uudestaan. Kun mies ei pienistä valita, mutta kun tää kipu tulee niin siinä hänkin tärisee ja on kaksin kerroin kivusta ja selvästi pelottaa :'( :'( :'( Ääk, mä en tiiä mitä tekisin... laitoin jo vaatteet valmiiksi ja kengät ulko-oven viereen jotta pääsen nopeasti matkaan...

kiitos ...

kun en viitsi soittaa edes äiteelle vielä jos onkin "väärä hälytys", niin turhaan niitä pelästyttää. Riittää kun mä tärisen ja panikoin täällä :ashamed: Pelkään paniikkikohtauksen tulevan enkä haluaisi ottaa rauhoittavaa ennen kuin on ihan pakko, kun tuo masuasukkikin potkii tuolla... :'(

Stemppiä nyt, odottavan aika on pitkä. Mutta oletko varmasti ajokunnossa? Kun sulla on rauhoittavat lääkärin määräyksestä, niin kait sellaisen voi ottaa ettet nyt ihan seinille siellä hypi?

Tähän aikaa illasta voi mennä ikävän paljon aikaa, että kaikki verikokeet valmistuu ja lääkäri pääsee potilasta kunnolla arvioimaan. Ota vaan nyt rauhallisesti, rauhallisena sinusta on kaikkein eniten apua miehellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Stemppiä nyt, odottavan aika on pitkä. Mutta oletko varmasti ajokunnossa? Kun sulla on rauhoittavat lääkärin määräyksestä, niin kait sellaisen voi ottaa ettet nyt ihan seinille siellä hypi?

Tähän aikaa illasta voi mennä ikävän paljon aikaa, että kaikki verikokeet valmistuu ja lääkäri pääsee potilasta kunnolla arvioimaan. Ota vaan nyt rauhallisesti, rauhallisena sinusta on kaikkein eniten apua miehellesi.

Rauhottavia ei oikein ois hyvä ottaa raskaana, eikä rattiin lähdössä...

Voimia ap:lle, toivottavasti tieto tulee pian!

Riippuu rauhoittavista voiko ottaa raskaana vai eikö voi. Täällä on tästä asiasta keskusteltu paljonkin. Luonnollisesti luomuna olisi parempi, mutta tuskin ap:lle turhaan reseptiä on kirjoitettu. Autolla ajaminen voi kyllä olla huono idea sekä paniikkikohtauksen partaalla että rauhoittavilla.

Ap:lle nyt stemiä.

kai mä pystyn ajamaan, pakkohan se on kun ei täältä muutenkaan pääse :| Voi hitsi kun tulisi jotain tietoa |O Täällä kotona on kaikki valmiina, kissoille laitoin niin paljon ruokaa että pärjää vaikka pari päivää jos ei naapuri pääse käymään ja omat lääkkeet ja vaatteet pakattu... Voi helvatta, kai se mies tajuaa sanoa että tarttis iltalääkkeensä, epilepsiaan... vai tartteeko mun sekin ottaa mukaan jos jää yöksi? P****len puhelin kun ei soi!!!! Enpä ole taas pitkään aikaan pelännyt näin paljoa :'( :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
kai mä pystyn ajamaan, pakkohan se on kun ei täältä muutenkaan pääse :| Voi hitsi kun tulisi jotain tietoa |O Täällä kotona on kaikki valmiina, kissoille laitoin niin paljon ruokaa että pärjää vaikka pari päivää jos ei naapuri pääse käymään ja omat lääkkeet ja vaatteet pakattu... Voi helvatta, kai se mies tajuaa sanoa että tarttis iltalääkkeensä, epilepsiaan... vai tartteeko mun sekin ottaa mukaan jos jää yöksi? P****len puhelin kun ei soi!!!! Enpä ole taas pitkään aikaan pelännyt näin paljoa :'( :'( :'(

soita sinne ja kysy miten siellä menee tai lähde menee jo sinne

Yhteistyössä