A
"Aava"
Vieras
mä kuskaan lasta bussilla päivähoitoon,ja haen pois. kun olen huonossa kunnossa (henkisesti), se ottaa voimille. eteenkään kun bussipysäkit ei ole ihan lähellä kummassakaan päässä ja busseja menee sinne 2krt tunnissa. mulla on ollut nyt 2kk ajokortti mutta kertaakaan ei ole mies jättänyt mulle autoa jotta pääsisin hieman helpommalla ja viedä lapsen autolla päiväkotiin
eilen kysyin taas että voisiko jättää (mies pääsee bussilla tästä ihan vierestä,sekä pysäkki myös työpaikkaa lähellä) ja busseja menee 10min välein. vastaus oli pitkä hiljaisuus,kunnes lopulta vastasi "EN", kyselin syytä jota ei millään meinannut tulla. vastaus oli että "on nyt vaan ajatellut mennä autolla töihin" . okei... ikäänkuin auto ei olisikaan yhteinen.
eilen kysyin taas että voisiko jättää (mies pääsee bussilla tästä ihan vierestä,sekä pysäkki myös työpaikkaa lähellä) ja busseja menee 10min välein. vastaus oli pitkä hiljaisuus,kunnes lopulta vastasi "EN", kyselin syytä jota ei millään meinannut tulla. vastaus oli että "on nyt vaan ajatellut mennä autolla töihin" . okei... ikäänkuin auto ei olisikaan yhteinen.