mies pois yötä,nyt riitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirje##
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirje##

Vieras
nyt alkaa riittämään kahdenkymmenen vuoden yhdessäolo. mies lähti eilen baarireissulle,ja ei ole vieläkään kotiin tullut. soitin ja kännissä kuin käki tuntui olevan,eikä tietoakaan missä on.enää ei edes vastaa puhelimeen. tämä on jo kaiken huippu.kyllä hän useasti baareissa käy,ja vannoo aina noilla pa""apuheillaan,että muutamalla vain käy. eihän tällainen ole mikään suhde enää.hän tuntuu pitävän minua itsestäänselvyytenä että minulle saa tehdä mitä vain.....onko samanlaisia kokemuksia?

Aikoinaan kihlattuna alkoi viihtyä muualla kennes selvisi että hänellä oli uusi viihdyttäjä.Pahalta tuntui.Välillä tuli luokseni,sitten taas häippäsi.Tälleen sohvista pidettiin pilkkana.Sitten hän ei enää palannut edes tilapäistä seksiä harrastamaan.

Yleensä ihmistä kohdellaan niin, miten ihminen antaa itseään kohdella. Erityisesti parisuhteessa.

Omalla kohdallani, jos kumppani viettäisi öitä pois kotoa, niin saisi sille tielle jäädäkin. On minullakin parempaa tekemistä kuin miettiä, että kenen kainalossa heila viettää öitänsä.

muina miehinä ukko tuli kotiin ja väitti,että on ollut jonkun kuusikymppisen luona yötä,koska oli ollut niin paljon kännissä ettei ollut muistanut kotiosoitettamme,niin pakko mennä sitten naisen luo. hah haa...arvatkaa vaan uskonko koko tarinaa. en todellakaan.olemme neljäkymmppisiä itse,että tuo 60.v. on täysin keksittyä juttua.ja kuulemma vain sohvalla nukkunut..eikä minkäännäköistä sekstailua ollut.täyttä valetta kaikki. onko kaikki miehet tosiaan noin sikoja?????

...ja sinä aiot nyt tehdä mitä?
Vai toteutuuko kaava, jossa ensin ollaan huolissaan, sitten raivoissaan ja vihoviimeiseksi helpottuneita kun mies loppujen lopuksi kuitenkin tuli kotiin.

Ei. Kaikki miehet eivät ole sikoja. Vaikka sinun miehesi nyt possuilikin, ei se tee minun mihestäni sikaa.

ollut kaksi kolmikymppistä..;-))
Jos minun mies olisi poissa yön ja selittäisi jotain utopistista aamulla tullessaan, niin saisi samantien mennäkkin!..jos teillä on vuosia ollut sama osoite, niin kait sen nyt muistaa ja jos nimensä muistaa, niin kyllä kotiin osaa joku neuvoa!

Alkuperäinen kirjoittaja pirje##:
muina miehinä ukko tuli kotiin ja väitti,että on ollut jonkun kuusikymppisen luona yötä,koska oli ollut niin paljon kännissä ettei ollut muistanut kotiosoitettamme,niin pakko mennä sitten naisen luo. hah haa...arvatkaa vaan uskonko koko tarinaa. en todellakaan.olemme neljäkymmppisiä itse,että tuo 60.v. on täysin keksittyä juttua.ja kuulemma vain sohvalla nukkunut..eikä minkäännäköistä sekstailua ollut.täyttä valetta kaikki. onko kaikki miehet tosiaan noin sikoja?????

Mikäs tekosyy kuuskymppinen on. Sen ikäiset antaa vielä kunnon kyydin, varsinkin naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
...ja sinä aiot nyt tehdä mitä?
Vai toteutuuko kaava, jossa ensin ollaan huolissaan, sitten raivoissaan ja vihoviimeiseksi helpottuneita kun mies loppujen lopuksi kuitenkin tuli kotiin.

Ei. Kaikki miehet eivät ole sikoja. Vaikka sinun miehesi nyt possuilikin, ei se tee minun mihestäni sikaa.

kyllä ne jollain tavalla aina sikoja on. ilman mitään piruja seinälle maalailemaan,niin tiedätkö tosissasi miehesi niin hyvin? ai jai jai ..koskaan ei tiedä. kenellekkään miehelle ei riitä yksi nainen.tavalla tai toisella ne "vähintään"katselee toisia naisia. kannattaa tarkkailla.

Meillä on silloin tällöin ystäviä kylässä siksi, että he ovat liian humalassa lähteäkseen kotiin. Asumme lähellä muutaman ystävämme "kantabaaria" ja vieläpä maan tasossa, joten jos emme herää puhelimen ääneen, taatusti ainakin siihen, että makuuhuoneen ikkunaan koputetaan. Olemme sekä mieheni että minä hyväsydämisiä, ja petaamme pyydettäessä uupuneille juhlijoille sängyn vierashuoneeseen. Sen voin vannoa, että koskaan yksikään meillä yöpynyt ei ole harrastanut seksiä sen enempää mieheni kuin minunkaan kanssa.

Lisään tuohon vielä sen, että jos tiedän meille yöksi pyrkivän olevan parisuhteessa - niin kuin kaikista ystävistä tietenkin tiedän, että ovatko vai eivätkö he ole - niin en varmasti edes päästäisi ketään meille jonkun vieraan kanssa, jonka kanssa hänellä olisi aikomus pettää puolisoaan.

Pariskunnan toki päästän yöksi, jos ovat yösijaa vailla, mutta tarkoitin, että jos parisuhteessa oleva nais- tai miespuolinen tuttavamme pyrkisi _vieraan_ miehen/naisen kanssa yöksi, niin silloin ei yösijaa heltiäisi. Sen verran tosiaan olen tiukkapipo, enkä myöskään majoita vieraita ihmisiä ja tällainen "salarakas" olisi eittämättä vieras ihminen...

"pirje"
Ai jai jai... mieheni sanoo, että kaiken muun häneltä voi suhde viedä, mutta ei likaista mielikuvitusta (samaa pätee minuun)

Itsensä kunnioittaminen heijastuu myös luottamuksena toiseen. Kiva elää suhteessa tuolla asenteella?

Alkuperäinen kirjoittaja Eivät välttämättä pettämässä:
Pariskunnan toki päästän yöksi, jos ovat yösijaa vailla, mutta tarkoitin, että jos parisuhteessa oleva nais- tai miespuolinen tuttavamme pyrkisi _vieraan_ miehen/naisen kanssa yöksi, niin silloin ei yösijaa heltiäisi. Sen verran tosiaan olen tiukkapipo, enkä myöskään majoita vieraita ihmisiä ja tällainen "salarakas" olisi eittämättä vieras ihminen...
Aha!....:)

Mitäs aiot tehdä "Pirje". Annatko miehelle anteeksi jos on hairahtanut ja jatkat elämääsi niin kuin ennenkin. Tai sitten itsekkin lähdet jonnekkin iltayöreissulle ja etkä puhu mitään miehellesi. Tai otat eron. Yleensä naiset antavat anteeksi miesten selitykset. Mutta jos mies olisi rehellisesti kertonut ja veisi sinut sinne missä oli yötä? ja tilanne selviää jotenkin, eikä mitään tapahtunut.

Minun mielestani tassa ei ole kyse siita, onko mies pettanyt vai ei. Kyse on siita, ettei viitsi sen vertaa kunnioittaa toista, etta tulisi edes yoksi kotiin. Olisi han voinut edes soittaa ja kertoa missa on/aikoo yonsa viettaa. Meilla tuo oli ex-puolison kanssa ihan tavallista kauraa. Onneksi ei enaa tarvitse herata inhottavaan tunteeseen parin tunnin valein, kun ei tieda minne toinen on joutunut. Miettikaa itse, tekisitteko tuollaista ihmiselle jota rakastatte ja arvostatte.

Alkuperäinen kirjoittaja Nie w...:
Minun mielestani tassa ei ole kyse siita, onko mies pettanyt vai ei. Kyse on siita, ettei viitsi sen vertaa kunnioittaa toista, etta tulisi edes yoksi kotiin. Olisi han voinut edes soittaa ja kertoa missa on/aikoo yonsa viettaa. Meilla tuo oli ex-puolison kanssa ihan tavallista kauraa. Onneksi ei enaa tarvitse herata inhottavaan tunteeseen parin tunnin valein, kun ei tieda minne toinen on joutunut. Miettikaa itse, tekisitteko tuollaista ihmiselle jota rakastatte ja arvostatte.

Nythän taisi olla kyse siitä, että oli niin humalassa ettei kotiinsa löytänyt. Ei sitä välttämättä tule se soittaminen siinä vaiheessa mieleen tai jos tulee niin voisi olla parempi olla soittamatta. Kaatokännisen kanssa, kun puhelut ovat niin mukavia ja valaisevia.

Meillä vaimo on usein yön poissa, mut aamulla aina ilmestyy. Olen alkanu epäilee, et hän käy töissä jossain, epäilen tk:a Mitenkä tohon oikein suhtautuis? Pitäskö ottaa reilusti puhees vaiko seurata vielä tilannetta..

Alkuperäinen kirjoittaja juupelis:

Nythän taisi olla kyse siitä, että oli niin humalassa ettei kotiinsa löytänyt. Ei sitä välttämättä tule se soittaminen siinä vaiheessa mieleen tai jos tulee niin voisi olla parempi olla soittamatta. Kaatokännisen kanssa, kun puhelut ovat niin mukavia ja valaisevia.

"Niin humalassa ettei kotiinsa osannut"...? Tuota tuumaillessa jo tuleekin paljon parempi olo, heh heh juu!

Minusta tuo on vain toinen erinomainen syy laittaa hemmolle kavionkuva persuuksiin! Juopotelkoot ja sikailkoot sitten himoonsa sinkkuna.

Ei kaikki miehet todellakaan ole tuollaisia. Muutenhan 99 % Suomen naisista olisi luultavasti jo lesboja. Vaihtamalla se paranee.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaihtoon!!:
Alkuperäinen kirjoittaja juupelis:

"Niin humalassa ettei kotiinsa osannut"...? Tuota tuumaillessa jo tuleekin paljon parempi olo, heh heh juu!

Minusta tuo on vain toinen erinomainen syy laittaa hemmolle kavionkuva persuuksiin! Juopotelkoot ja sikailkoot sitten himoonsa sinkkuna.

Ei kaikki miehet todellakaan ole tuollaisia. Muutenhan 99 % Suomen naisista olisi luultavasti jo lesboja. Vaihtamalla se paranee.

aivan,ja mun ukolla on alkoholiongelma. hän juo viikonloppuisin persekännit,yhtään selvää viikonloppua ei ole ollut. olen kuulustellut,ja uskon,että tarkoituksena on ollut seksihommat yöllä,mutta ukko ei ole pystynyt kaatokännissä siihen. aamulla kun soitin ukolle,niin kerran vastasi,ja sitten ei enää vastannutkaan.pyysin sitä toista ämmää puhelimeen,mutta ei uskaltanut tulla.mitään selitystä en ole saanut,että miksi ei tullut taxilla kotiin...no ei tietty...teki mieli vierasta. ja tuo juttu vielä,että ei muista kotiosoitetta,niin täyttä potaskaa koko juttu....kun olemme joskus kahdestaan olleet baarissa,niin kyllä silloin vain on kotiosoite ollut hyvinkin tiedossa.

Kirjoitin aiemmin, että meillä on joskus jotakin ystäviä yötä, kun ovat liian humalassa mennäkseen kotiin/ovat juoneet kaikki rahansa, eikä taksiin ole varaa ja julkisia kulkee enää harvoin, eikä kukaan koskaan meillä yöpynyt ole pettänyt puolisoaan sen enempää minun kuin miehenikään kanssa. Luonnollisesti yleensä minä panen puolisolle tekstarin, että siippasi on meillä yötä, älä ole huolissasi. Eli tokikaan automaattisesti se, että mies on yötä pois, ei tarkoita sitä, että mies on ollut pettämässä.

Mutta jos miehesi on alkoholisti ja hän tekee katoamistemppuja kerta toisensa jälkeen ja hän ilmeisesti yöpyi täysin vieraan naisen luona, kuulostaa se jo epäilyttävältä. Mieti, että haluatko jatkaa miehesi kanssa tällaisenaan, haluatko jatkaa, jos hän muuttaa tapansa vai haluatko jatkaa lainkaan ja pyri toimimaan sen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei välttämättä pettämässä:
Kirjoitin aiemmin, että meillä on joskus jotakin ystäviä yötä, kun ovat liian humalassa mennäkseen kotiin/ovat juoneet kaikki rahansa, eikä taksiin ole varaa ja julkisia kulkee enää harvoin, eikä kukaan koskaan meillä yöpynyt ole pettänyt puolisoaan sen enempää minun kuin miehenikään kanssa. Luonnollisesti yleensä minä panen puolisolle tekstarin, että siippasi on meillä yötä, älä ole huolissasi. Eli tokikaan automaattisesti se, että mies on yötä pois, ei tarkoita sitä, että mies on ollut pettämässä.

Mutta jos miehesi on alkoholisti ja hän tekee katoamistemppuja kerta toisensa jälkeen ja hän ilmeisesti yöpyi täysin vieraan naisen luona, kuulostaa se jo epäilyttävältä. Mieti, että haluatko jatkaa miehesi kanssa tällaisenaan, haluatko jatkaa, jos hän muuttaa tapansa vai haluatko jatkaa lainkaan ja pyri toimimaan sen mukaan.

kyllä aivan. ja hän pitää minua itsestäänselvyytenä,että näköjään hän saa tehdä mitä haluaa. sen olisin ymmärtänyt,että jos hän olisi ollut vaikka joidenkin tuttujemme luona,mutta ei kun jonkun vieraan, puutteessa olevan ämmän luona. ja vielä se,että se ämmä ei uskaltanut tulla puhelimeen.ei ole vaikea ymmärtää,että miksi ei tullut puhelimeen. siinä kuulemma ämmä oli kahvit keitellyt ja sitten onkin arvoitus....oiskohan lähtöpusun vielä antanut. en kai saa koskaan selville koko totuutta. mitä mieltä muut,onko kuitenkin tavallaan pettämistä,vaikkakin ei olisi mitään tapahtunut?? minä pidän sitä pettämisenä,koska tiedän,että ukollani on ollut pahat mielessä(vaikka tosin väittää)ja toisen naisen luona ihan pokkana suurinpiirtein vain.