mies puhuu mulle törkeästi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
"vitun apina"
"vitun kusipää"
"katso peiliin saatanan ämmä"
jnejne.

joo-o, on mussakin vikaa ja osaan olla tosi paskamainen, mutta toi nimittely on jotain ihan järkyttävää. olen sanonut, et mulle toi on selkee osoitus siitä miten sä et kunnioita mua yhtään, niin "ootko palstalta tonkin keksiny?!" joo en. sen kans on nykyään ihan turha keskustella nykyään ilman et sen puolelta menee nimittelyks ja siinä vaiheessa mulle riittää.
mä eilen sanoin, et tänään en jaksa ketään vieraita tai mitään, haluan nukkua pitkään jne ja se oli sille ok. sit tuli riita, se meni sohvalle nukkuun ja heräsin tossa 8maissa kun meille pamahtaa autolastillinen miehen kavereita. juuuuuurikin kiinnostais niitä katsella ja kuunnella ja niiden takia pukee päälle. sit ku sanoin et kiitos tästä, ni "no voi jumalauta, eiks tää oo mun koti?!"
voin kertoa teille arvon toverit, että tänään kun noi lähtee, mä pakkaan kamppeet ja lähden porukoille. sitä en ole vielä päättäny et kerronko miehelle mihin meen ja kuin pitkäks aikaa, mut menen. mua EI KOHDELLA NÄIN!!!! (mies ei todellakaan ole aina ollut tällainen, en kai mä muuten sen kans olis yksiin menny... se muuttu raksa-aikana täysin eikä ikinä normalisoitunu entiselleen.. ja mä en jaksa enää odottaa...)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Koita nyt ihmeessä selvittää mikä miestä risoo. Ei teidän tilanne huutamalla ja karkaamalla parane.

arvaa kuule olenko yrittäny selvittää??!! ja kuinka monesti??!! haluan ainakin kokeilla tätä KARKAAMISTA jos mieskin sais vähän mietittyä asioita. mä en jaksa enää kuunnella mitään ämmittelyitä ja muita nimittelyjä.

Ota sitten tavaraa ja vaatepuolta vähän enemmänkin mukaan. Minusta sinun ei kannata ajatellakaan tätä karkaamisena vaan että otat elämän omiin käsiisi ja alat elää sinulle sopivammalla tavalla, katsella uutta asuntoa ja uutta elämäntapaa.

Ja miehen lepytyslirkutuksia ei sitten edes kannata kuunnella, eli puhelin pois päältä pariksi päiväksi tai prepaid-liittymä joksikin aikaa.

Yhteistyössä