mies suuttui mulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä "kohta" on aivan typerä sana, kun se merkitsee tosiaan ihan eri asioita eri ihmisille. Se on vähän sama ku "katellaan". Parempi olisi sanoa että teen sen viiteen mennessä tai menen heti tekemään.
Äitinä ei ole oikein ollut sitä luksusta että voisi kaikkien asioiden kanssa kuppailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Pthyi:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Mutta oletko ajatellut asiaa, että sää et välttämättä pitäisi kiireellisenä asiana sellaista mitä toinen pitäisi? Esim. koiran kusemisen pidättäminen. Minusta tuo on järjettömän kiireellistä, ettei koiran tarvi vahingossakaan tehdä lattialle hätäänsä -susta sillä ei oo mitään väliä. Mää en antaisi turhaan koiran pidätellä..

Miksi haluat esim. vaimollesi tahallisesti olla "lapsellinen"? Mikset sano selkeesti, että teet asian esim. puolen tunnin sisään ja jos toinen haluaa asian hoidetuttavan nopeammin niin voi kyllä itse sen tehdä?

Mieti itse. Sää meet tärkeeseen kokoukseen johon auto pitäisi pestä -sun mielestä. Nainen sanoo nopeasti, että aikoo pestä auton. Sulla on selkeä kiireellinen aikataulu, naisellas taas ei oo mitään väliä koska se auto pestään. JOs itse peset, niin saat sellaista haukkumista niskaasi, jos hoputat naista, niin taas tulee mieletöntä haukkumista. Ainoa oikea on, että menet kokoukseen paskasella autolla (puhdas auto olisi ollut sulle tärkeää) ja odottaa, että nainen pesee auton 1kk päästä, jonka aikana olisi voinut auton pestä sun mielestä jo kahteen kertaan. Jos vähänkin puutut naisen ajattelemaan aikatauluun, saat kunnon perheriidan aikaan. Tällaisia samantyylisiä tilanteita sattuu muutaman kerran kuukaudessa. Miltä asia susta tuntuisi`?

No totta hitossa jos on NOIN tärkeä asia niin se kannattaa tehdä itse! Vaikea kuvitella tosin koska en pese autoa ikinä. Ja jos sanon "kohta" niin se tarkoittaa että "kohta", ei esim. kuukauden päästä. Ellen sitten unohda koko asiaa, sitäkin on käynyt... :whistle:

Että auton pesu on oikein "NOIN tärkeää" mutta jos koiralla on pissahätä niin sillä ei sitten olekaan kiirettä??
Eloton rautakasa pihalla on tärkeämpi kuin olento, joka tuntee ja kokee kipua?

Mee jo pois, vaikka sinne vessaan runkulle tekniikan maailmas kanssa.

Siis nyt en voi kun nauraa, Timpan olen tuntenut yli 10 vuotta, mutta kertaakaan se ei ole autoaan pessyt. Koirat se hoitaa kyllä ihan tunnollisesti. Ja tekniikan maailmaa tuskin on lukenut koskaan. Ootkohan jotain ymmärtänyt väärin?

Mutta kiitos timpalle ajatuksiensa valaisemisesta =)

Mää oon niin onnellinen, että oma mies sanoo harvemmin "kohta" ja jos sanookin, niin se tarkoittaa oikeasti kohta eli n.5-15min. :heart:

No ei se minunkaan "kohta" ole sen pidempi, yleensä.

Mutta kiitos timpalle ajatuksiensa valaisemisesta =)

Mää oon niin onnellinen, että oma mies sanoo harvemmin "kohta" ja jos sanookin, niin se tarkoittaa oikeasti kohta eli n.5-15min. :heart:

No ei se minunkaan "kohta" ole sen pidempi, yleensä.

Meillä se "kohta" voi olla parikin viikkoa! :laugh:

miehethän yleensä kai ajattelee että uskottavuus kärsii ja sitä on heti tohvelisankari, jos tekee mitä toinen pyytää. ainakin siis tietyn tyyliset miehet. ja joo, jotkut miehet ärsyttää tahallaan, liekö ihan yleinen piirre?mut niitä voi vähän havahduttaa vaikka tunkemalla koiran paskaa kenkään, puhuminenhan on yleensä ihan turhaa...

mies otti kilarit koska se halus mennä soittaan rauhassa sen puhelun samalla kun pääsee koirankanssa ulos. ehkä se puhelu oli jollekkin naiselle eikä vaimon korville. mies suuttui koska pelästyi että vaimo vie piskiin eikä pääsekkään soittaan sovittua puhelua rakastajattarelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Kasvaisit aikuiseksi:
Sä jankutat tuota "oikeasti kiireellistä hommaa" vain kokoajan. Sun mielestä siis eläimet ei ole tuntevia olentoja, joten aivan sama se niille sitten on koskeeko niihin vai ei (esim. se sun kuuluisa kissavainajas ja nyt sitten tää). Sen lisäksi, että sä et koskaan näe mitään vikaa itsessäs tai miehissä yleensäkään, sä et tunne minkäänlaista empatiaa elollisia olentoja kohtaan? Sä oot todella puistattava.

Kyllä eläimet on tuntevia ja meillä ne käytetään ulkona asiallisesti. Itsessäni on kyllä vikaa (kai?) ja varmaan muissakin miehissä. Ja jos en tuntisi empatiaa elukoita kohtaan niin tuskin meillä olisi yhtään elukkaa tai ei niitä ainakaan lääkärissä käytettäisi!

En taas lukenu koko ketjua. Onks tää nyt sama Timppa joka ampui kissan kun se kusas sänkyyn. Jossain ketjussa näin sanottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kasvaisit aikuiseksi:
Sä jankutat tuota "oikeasti kiireellistä hommaa" vain kokoajan. Sun mielestä siis eläimet ei ole tuntevia olentoja, joten aivan sama se niille sitten on koskeeko niihin vai ei (esim. se sun kuuluisa kissavainajas ja nyt sitten tää). Sen lisäksi, että sä et koskaan näe mitään vikaa itsessäs tai miehissä yleensäkään, sä et tunne minkäänlaista empatiaa elollisia olentoja kohtaan? Sä oot todella puistattava.

Kyllä eläimet on tuntevia ja meillä ne käytetään ulkona asiallisesti. Itsessäni on kyllä vikaa (kai?) ja varmaan muissakin miehissä. Ja jos en tuntisi empatiaa elukoita kohtaan niin tuskin meillä olisi yhtään elukkaa tai ei niitä ainakaan lääkärissä käytettäisi!

En taas lukenu koko ketjua. Onks tää nyt sama Timppa joka ampui kissan kun se kusas sänkyyn. Jossain ketjussa näin sanottiin.

On ihan sama tyyppi.

Yhteistyössä