Mies puristelee mahamakkaroitani ja mahaani enkä enää halua seksiä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Niin.... Se puristelee mun mahamakkaraani :( Ei sano mitään mutta puristelee. Olen todellakin lihonut kaksi kiloa 52-->54 ja minulla on veltostunut mahan ympäristö.

En halua enää olla alasti miehen nähden, enkä seksiä. En halua hänen koskevan minuun ja menen nukkumaan selkä häneen päin.

Ahdistaa :(
Lopettaisi sen seksin vinkumisen jos kerran pitää minua noin rumana :(

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ja mistä tuosta voi nyt käsittää, että mies pitää sinua "noin rumana" jos ei mies kerran sellaista ole sanonut? :o

Se on.

Patistelee mua lenkille ja mutisee mun syömisistä.
Mitä muuta tuosta voi päätellä, en mä niin tyhmä ole etten laskisi yhteen yksi ja yksi.

No jo on mies. Joku luurankoko sun pitäis olla että kelpaisit?? 54 kilonenhan on tosi laiha ainakin mun mittapuun mukaan. Suomalaisia kuitenkin kun ollaan, eikä esim ranskalaisia, thaimaalaisia tai muita "pieniluisia"...

tolla painolla tuskin on mitään makkaroita.. kahden kilon lihominen ei edes näy missään :o paitsi luurangoilla tietysti..

oletko itse vähän outo? ja miehesi myös jos patistaa laihtumaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka86:
Sun tekstistä päätellen miehesi haluaa sinua, ja rakastaa sinua! Sekä pitää sinua seksikkäänä ;) Miksi lietsot itseäsi moisilla ajatuksilla, mitkä ei ole tekstin perusteella totta?

Musta ei ole kauhean kivaa jos mies puristelee mun mahaani (kipeästi)
kyllä sen erottaa, onko se mittailua vai silitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Tuo on ärsyttävää. Minäkin tiedän miehiä, jotka saattavat huomautella lihomisesta. :( Moukkamaista se on ja ymmärrän, että olet mielesi pahoittanut.

Niinpä, ja kyllä minusta on luonnollista että keski-iässä alkaa tulemaan lihaa luitten päälle, vaikka onkin aina ollut xs/xxs kokoa :(

Hän huomauttelee esimerkiksi jos syön jäätelöä, että se menee reisiini :(
Eikä minun reisissäni mitään vikaa ole.

Minäkin tiedän sellaisia miehiä jotka huomauttelee lihomisesta, vielä toisten ihmisten kuullen. Yököttävintä siinä on että nämä naiset ei ole mitenkään ylipainoisia, mutta miehet itse on :(

mun mies sanoo että mulla on ihana maha. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
tolla painolla tuskin on mitään makkaroita.. kahden kilon lihominen ei edes näy missään :o paitsi luurangoilla tietysti..

oletko itse vähän outo? ja miehesi myös jos patistaa laihtumaan..

Siis minä outo koska purnaan miehen käytöksestä?
Joo, tosiouto.

onpas sullä ällö ukko, joku 2kilon painonnousu häiritsee..ukko vaihtoon tai rupea sä huomauttelemaan sen syömisistä ja taputtelemaan sen vatsaa/pyllyä ja totea että ylimääräsitä on tullut tässä vuosien mittaan

kuulostaa aika pinnalliselta tuo mies... Snä olet varmasti sopivan kokoinen, älä ota itseesi ukkosi käytöksestä. Juttele vakavasti asiasta hänelle, sano että se loukkaa ja on todella aiheetonta. Jos ei käytös muuttuisi, minä en pidemmän päälle arvostaisi miestä niin paljon että katselisin kovin kauan.....

Yhteistyössä