Mies pyörätuolissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija tuolissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos et tarkoittanut lauseella "Heillä olisi jo tarpeeksi oman sairauden ja vamman kanssa, mutta vielä "rangaistaan" seksin saannin hankaluudella" , maksullista seksiä eli bordellissa käymistä tai suoraan sanoen huoran kanssa naimista, niin mitä sitten? Voisitko tarkentaa, jos vain kykenet siihen. Seksin ostohan on rangaistava teko.

Ihan näin vielä lisäyksenä, oma työpaikkani sijaitsee lähes vastapäätä ns. thaihieronta paikkaa ja sinne emme ole työkavereiden kanssa nähneet vielä koskaan menevän fyysisesti vammautuneen miehen. Miehet jotka käyvät naimassa huorien kanssa, ovat kaikki henkisesti vammaisia sehän on selvä asia varmaan jopa sinulle Jaakko.

Mikäs sinä olet tuomitsemaan vammautuneet miehet,jotka käyttää seksipalveluja. Olen liik.vam. ja olen käyttänyt, ja tulen käyttämään aina kun on rahaa,näitä maksullisia. Riittää kun on päälle näkyvä vamma, ei saa naista.

Viimeksi muokattu:
Olen vammainen, henkisesti. Minun nuoruudessani ei juuri huoria löytänyt. Kerran, aikuisena, mukava nainen vastasi ehdotteluuni, rahalla saa. Ja sain. Pääsin poikuudesta. Henkinen vammani parani jonkun verran. Muutama hoito lisää olis varmaan auttanut paljon ja antanut rutiinia naimiseen. Meni kuitenkin jokunen vuosi taas ilman. Löytyi nykyinen vaimoni, fyysisesti vammainen, vähän. Arpia on kuitenkin jäljellä, syviäkin.

Arvostan huoria.

ja sitä voi "terveenkin" kanssa olla niin kammottavan tylsää seksiä, että mä en rehellisesti sanottuna usko, että se enää siitä huonommaksi voi muuttua edes selkäydinvammaisen kanssa :D mun seksielämä ainakin koki huiman nousun kun se loppui kokonaan erotessa miehestä..

Nauroin kauan ja pitkään. Kiitos tuhannesti kommentistasi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä