Mies raahasi baarista pariskunnan meil ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
aamulla vaan se muija makas meidn sohvalla. Lapset vähän töllisteli sitä ku menivät aamulla avaa telklua itestäni puhumattakaan. Vähän mä kyselein silt että jos vois jo läjheteä niin sano vaan että jos voisin heitää sen keskustaan. sanouin etten tosiaan voi ni se haistatteli ja site kysy mis pete (nimi muutettu) eli mun mies on. sanoin et nukjumas ni se nousi ja löysi itesä makkariin ja alko herätel ukkoa ja sanmo et voiks se heittää. Ukko vaa mölis ja kääsn kylkeä. Sit se onneks veti vaatteet pääl ja lähti menee. :(
Kaula oli ihan syöty ja tukka sekasi. En tunnistanu kuka oli.,

No missä sen muijan mies oli, kun kyse oli pariskunnasta?

Minen ymmärrä tommosia baarin tuliaisia. En päästäs sisälle, soittaisin taxin tai häätäisin. Sen verta tykkään omista nurkista enkä tarvii mitään itteään myrkyttäneit valaita makoilemaan puoleenpäivään sohville.

Sä et ole nähnyt ketään toista miestä teillä, mutta uskot kun sanotaan, että baarista on tullut teille pariskunta yöpymään! Kuinka tyhmä sä nyt oletkaan. Tottahan se nyt on oma ukkos kännissä raahannut jonkun hoidon teille, höylänny sitä varmaan sohvalla ja sit jättäny sen siihen nukkumaan ja menny omaan sänkyynsä kuin ei mitään. Sulla on aivan uskomaton tyyppi miehenä, sanoisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Sä et ole nähnyt ketään toista miestä teillä, mutta uskot kun sanotaan, että baarista on tullut teille pariskunta yöpymään! Kuinka tyhmä sä nyt oletkaan. Tottahan se nyt on oma ukkos kännissä raahannut jonkun hoidon teille, höylänny sitä varmaan sohvalla ja sit jättäny sen siihen nukkumaan ja menny omaan sänkyynsä kuin ei mitään. Sulla on aivan uskomaton tyyppi miehenä, sanoisin..

Kyl mä sen miehen näin yölä kun nousin katomaan ketä tuli kun mölysvät ku apinat.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Kyl mä sen miehen näin yölä kun nousin katomaan ketä tuli kun mölysvät ku apinat.

mikset pistänyt niitä samantien pihalle?!