Mies raivostuttaa-turhis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varmaan kauhea akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varmaan kauhea akka

Vieras
Varmaan turhis aloitus mutta pakko jonnekin purkautua.
Miehen piti lähteä vaan lätkää katsomaan eilen illalla, muutama olut ottaa. Sillä oli tiedossa hyvinkin että aamusta lähdetään mummolaan jossa harvakseltaan käydään.
Joskus yöllä oli rymynnyt kotiin viimesellä junalla, sählännyt hammastahnat kylppärin lattialle, sammunut vaatteet päälle sohvalle...Herättelin julmasti jo klo 9 ja viidennellä kerralla huusin sen verran kovaa että heräsi. Tahtoi mukamas lähteä mukaan koska oli "ihan kunnossa".
Minä tietysti kuskiksi viinanhajuisen ukon viereen, muksut takapenkille. Äijä makasi ja nukkui mummolassa sohvalla koko päivän, ei puhunut kenellekään mitään. Mä sain passata lapset, auttaa ruuanlaitossa ja selitellä miehen kuntoa isovanhemmille jotka "hiukkasen" ihmettelivät tilannetta.
Nyt olen niin väsynyt tyyppiin etten ajksa puhua sille yhtään mitään, ainoastaan että miksi lähti jos kuntonsa oli todellakin noin huono?
Mies vaan kyselee mitä siinä nyt on jos joskus kavereitten kanssa muutaman ottaa? Myötähäpeää ja häpeää muutenkin tunnen.

No mies teki todella pöllösti kun otti vähän yli sietorajan, mutta SINUA ihmettelen nyt.

Miksi ihmeessä herätit ukon ja otit mukaan?
Olisitte lähteneet lasten kanssa mummolaan ja miehen viereen paperilappu johon viesti, että olette mummolassa, kylppärissä on hammastahnasotku joka kannattaisi siivota äkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muutamasta ei mene tuohon kuntoon. On mies tainnut seota laskuissa.

Nio ei tietenkään mene, olihan sitä kuiteistakin päätellen tarjoiltu snapseja koko porukalle (ja ajeltu taksilla) ja kaljoja ja lonkeroita kiskottu, ja tietysti ne muut on myös tarjoilleet jotain.
Mua harmittaa todella paljon se että pilasi isovanhempienkin päivän (ruuanlaitot sun muut kun ei pystynyt syömään) ja oli noloa. Suhtautuvat kielteisesti näet siihen että joku vetää itsensä tuohon kuntoon. Suorastaan kuulen tänne asti kun pohtivat onkohan sillä nyt alko-ongelma.
Mies on ennenkin pettänyt lupauksensa pysyä ruodussa juomistensa suhteen jos on menoa seuraavana päivänä. En haluis olla valittava akka, mutta mun mielestä vois yrittää olla vastuussa itsestään niin että tietää rajansa kun on sovuittua menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no en ois ottanut ukkoa mukaan. tai ainakaan sen ihmeemmin selitelly isovanhemmille mitään vaan sanonut niiku asiat on.

Eli mun syy. Antaa raasun vaan juoda ja pettää lupauksensa, sekö on ok?

ai niinkö mä sanoin :o
mies kun käyttäyty kuin pässi, niin en silti olisi pilannut omaa ,lasten ja isovanhempien kyläilyä tuollasta jurrikkaa mukana kulettamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
No mies teki todella pöllösti kun otti vähän yli sietorajan, mutta SINUA ihmettelen nyt.

Miksi ihmeessä herätit ukon ja otit mukaan?
Olisitte lähteneet lasten kanssa mummolaan ja miehen viereen paperilappu johon viesti, että olette mummolassa, kylppärissä on hammastahnasotku joka kannattaisi siivota äkkiä

Otin ukon mukaan kun sanoi haluavansa lähteä. Edelliset kerrat se on klaarannut jotenkin, mutta nyt ei todellakaan.

no en ois ottanut ukkoa mukaan. tai ainakaan sen ihmeemmin selitelly isovanhemmille mitään vaan sanonut niiku asiat on.

No ei se nyt ihan niinkään mene. Mutta kotiin tullessani olisin kyllä pitänyt aika armottoman puhuttelun miehelle.
Kyläilemään en olisi sitä ottanut. Kiva hävetä silmät päästään kun ukko on ihan kamalassa kunnossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:

No ei se nyt ihan niinkään mene. Mutta kotiin tullessani olisin kyllä pitänyt aika armottoman puhuttelun miehelle.
Kyläilemään en olisi sitä ottanut. Kiva hävetä silmät päästään kun ukko on ihan kamalassa kunnossa..

En mä herännyt yöllä kun se tuli, koska oli sinne sohvalle majoittunut.
Meillä vaan on tapana vierailla yhdessä siellä mummolassa, jos olisin mennyt yksin lasten kanssa olisi se ollut aivan ennenkuulumatonta. En todellakaan ymmärtänyt että ukko oli noin pahassa jamassa kun ei sitä kertonut vaan väitti että pystyy lähtemään.
Koska olen syyllinen selvästikin palstamammojen mielestä kaikkien päivän pilaamiseen, niin poistun pilaamasta teidän päiväänne enempää. :/

Yhteistyössä