B
Blue
Vieras
Drama queen!:stick:
Ite ylireagoit!=)
Ai kauhea! Hirvittää ajatellakin mitä olisi tapahtunut jos mä olisin sanonut näin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Drama queen!:stick:
Ite ylireagoit!=)
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29783172:Täällä kävi samalla tavalla, vihaan pyykkäämistä niin mies hommas kuivausrummun. Ja ota kaikki ilo irti noin ihanasta rakkauden tunnustuksesta![]()
Ai kauhea! Hirvittää ajatellakin mitä olisi tapahtunut jos mä olisin sanonut näin...
![]()
No jospa minäkin vähän kehaisen omaa miestäni.
Mun mies tuo kukkapuskia kaupasta ja ostelee vähän enempi sellaisia juttuja jotka on hänelle mieleen, ehkä ei just sillä sekunnilla muista mistä pidän tjtn.
Joskus suhteen alkuaikoina mainitsin yhdestä vanhasta neuvostoliittolaisesta lautapelistä jollaisesta haaveilin. Mä sain sellaisen viime syntymäpäivänäni.:heart:
Mä olin uskomattoma hämilläni. Ihan sanattomaksi veti!
Mies oli todella nähnyt vaivaa sitä hankkiessa. Ja vaikka oli kyse vaan lahjasta niin tuli sellanen olo että olen tärkeä.![]()
Älä jaksa.
En siksi viitsinyt edes vastata lipsetille kun ei ollut mitään järkeä koko kommentissa.
Älä jaksa.
En siksi viitsinyt edes vastata lipsetille kun ei ollut mitään järkeä koko mun kommentissa.