Mies rakastaa mua "ihan sikana"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29783172:
Täällä kävi samalla tavalla, vihaan pyykkäämistä niin mies hommas kuivausrummun. Ja ota kaikki ilo irti noin ihanasta rakkauden tunnustuksesta :)

No jospa minäkin vähän kehaisen omaa miestäni.:cool:

Mun mies tuo kukkapuskia kaupasta ja ostelee vähän enempi sellaisia juttuja jotka on hänelle mieleen, ehkä ei just sillä sekunnilla muista mistä pidän tjtn.:D

Joskus suhteen alkuaikoina mainitsin yhdestä vanhasta neuvostoliittolaisesta lautapelistä jollaisesta haaveilin. Mä sain sellaisen viime syntymäpäivänäni.:heart:
Mä olin uskomattoma hämilläni. Ihan sanattomaksi veti!
Mies oli todella nähnyt vaivaa sitä hankkiessa. Ja vaikka oli kyse vaan lahjasta niin tuli sellanen olo että olen tärkeä.:)

No jospa minäkin vähän kehaisen omaa miestäni.:cool:

Mun mies tuo kukkapuskia kaupasta ja ostelee vähän enempi sellaisia juttuja jotka on hänelle mieleen, ehkä ei just sillä sekunnilla muista mistä pidän tjtn.:D

Joskus suhteen alkuaikoina mainitsin yhdestä vanhasta neuvostoliittolaisesta lautapelistä jollaisesta haaveilin. Mä sain sellaisen viime syntymäpäivänäni.:heart:
Mä olin uskomattoma hämilläni. Ihan sanattomaksi veti!
Mies oli todella nähnyt vaivaa sitä hankkiessa. Ja vaikka oli kyse vaan lahjasta niin tuli sellanen olo että olen tärkeä.:)

Oon mäkin saanu kukkia.. Molemmista lapsista ruusun ja kerran yhden kaupungin kukkaistutuksesta revityn petunian :D

Tuo lahjajuttu oli kyllä kiva =) Mukava mies sullakin!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Meillä mies on se spontaanimmin ja useammin tunteitaan tässä suhteessa julkituova. Tuntuu tosi hyvältä, kun toinen haluaa pitää kädestä kiinni, tulla viereen, ottaa kainaloon, tunnustaa rakkauttaan, halia ja pusia. Yritän itsekin muistaa tehdä toiselle suuntaan sitä, mikä itsestäkin hyvältä tuntuu. Mies tiskasi vauvan pullotutteja niin menin paijaamaan ja puristelemaan häntä siinä sitten.

Viikonloppuna mies sanoi että ei ole kyllä meidän suhteessa mitään mitä muuttaisi ja sanoi myös olevansa kaikin puolin älyttömän onnellinen meistä.
Ja pakko nyt tunnustaa että se oli mun mies joka luuli minua toiseksi niissä punaisissa valoissa. ;) Hehkutti kyllä minun persettä aina hotellikäytävälläkin takanani kävellessään. :)

Mun mies sanoi meidän thrilleridraaman jälkeen, että ajatteli kuinka mua rakastaakaan ja että me ollaan sellainen tiimi että mennään vaikka kallion läpi jos tarvii.
Oli hyvä kuulla että se ajatteli niin, olin melko kamalassa tilassa ja tunsin itseni aika hyödyttömäksi oikeastaan.

Yhteistyössä