Mies reissaa yksin, äiti lasten kanssa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
onko kenelläkään sellaista tilannetta, että puoliso on kotoisin toiselta paikkakunnalta (vähän pidemmältäkin) ja käy sukuloimassa yksin, kun muu perhe jää kotiin?

Me käytiin miehen kotipaikkakunnalla ennen koko perhe, nykyisin en lähde lasten kanssa mukaan, koska anoppi on niin hankala. Tilanne vaatisi sen että mies puhuisi äidillensä, jotta voisimme käydä siellä, mutta mies ei puhu ja tyytyväisenä menee yksin, kun ei saa äidillensä asiasta sanottua.

Minä olen katkera siitä että joudumme jäämään matkalta pois, ei ole lapsillekaan kiva (mutta tilanne sellainen, ettei myöskään lapsia voi sinne päästää).

Meillä on erityislapsi ja todella olisin tarvinnut miestä kotona auttamassa, mutta tilanne on tämä ja vaan koska mies ei voi puhua äitinsä kanssa yhdestä asiasta.

Mies on siis 8 päivää pois ja itse ei pärjäisi lasten kanssa yksin niin kauaa, mutta olettaa minun pärjäävän ja vituttaa ettei tee mitään muuttaakseen tilanteen.

Pääsääntöisesti on kuljettu yhdessä, mutta joitain vierailuja mies on tehnyt yksin. Tämä sen takia, että matkustaminen lasten kanssa (yksi erityislapsi) on raskasta. Kuluja tulee myös enempi perheen kanssa kulkiessa, koska yksin matkustaessaan mies voi yöpyä vanhempiensa luona mutta perheen kanssa matkustaesa yövymme hotellissa (alkoholiongelman vuoksi emme ole koskaan yöpyneet anoppilassa lasten kanssa). Anoppi sinällään on ollut ok (alkoholiongelmaa lukuunottamatta), mutta hän väsyy lapsiin nopeasti.

Yhdessä kulljetaan, mutta jos joskus mies menee vanhemmilleen lasten kanssa yökylään, että minä saan rauhassa tehdä mitä huvittaa. Koskaan ei sellaista tilannetta että mies menisi ilman lapsia vanhemmilleen.

Meillä on ja mies menee anoppilaan aina lasten kanssa. Minä jään kotiin siivoilemaan rauhassa ja toisinaan heitän työkeikkaa kun he ovat pois. Minä en viihdy pitkillä automatkoilla enkä siellä anoppilassakaan jos totta puhun.

Eli SINÄ et tule toimeen anoppisi kanssa ja kostoksi kiellät lapsiakin sinne menemästä ja kaikesta syyllistät miestäsi???

Ei hyvää päivää..

Yhteistyössä