Mies runkkaa boksereihinsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ällöttää..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos mieheni kuvitteelliset pukamat oireilee kerran vuodessa paskaraidalla boksereissa niin lääkärit saavat puolestani käyttää resurssinsa muihin potilaisiin. Jos sen sijaan on muita oireita niin mieheni saa itse miettiä tarvitseeko hoitoa.

[QUOTE="MITÄ";30018744]No jos mieheni kuvitteelliset pukamat oireilee kerran vuodessa paskaraidalla boksereissa niin lääkärit saavat puolestani käyttää resurssinsa muihin potilaisiin. Jos sen sijaan on muita oireita niin mieheni saa itse miettiä tarvitseeko hoitoa.[/QUOTE]

Ap:n miehen märkä taitaa olla jatkuvasti housuissa! Kerta vuoteen on ehkä eria asia

Tunnen voimakasta myötähäpeää.
Sun puolesta siis, en miehesi.

Anna nyt jumalauta toiselle rauha edes runkata jos itselle ei seksi maistu. Mies saa sen tehdä ihan omalla tavallaan, se ei sulle kuulu.

Mietis nyt kun miehesi yllättäisi sut "oman kivan" parista ja alkaisi heti käskeä sua käsipesulle ja kalsareita vaihtamaan kun ne on ihan p*llulimassa...

Väitinkö katkerana kärsiväni yhtä paljon ja vertasin tilannettamme eritteiden määrän mukaan?

Tarkoitin että en mene edes tuollaisessa tilanteessa neuvomaan miestän pyyhkimisessä, aikuinen ihmineni.. Ja varmasti paska ällöttää enemmän kuin mällit.. Alentavaa tuo neuvominen vaikka mitä olisi housuissa.. Sitä tarkoitin.

NO hoh hoijaa! Ensinnäkin; Mulla ainakin himotti raskausaikana eniten ikinä.

Miksi helvetissä puutut tuolla tavalla miehesi yksityisasioihin?

Kolmanneksi: Näin niitä naisia pelkääviä miehiä tehdään

Voitiin sitten ap seuraavaksi purkaa kiukkuasi siitä, kun miehestä on tullut vikisevä aloitekyvytön hiiri ja kaikki miehisyys ja rouheempi asenne on kadonnut. " Siis mistä johtuu?! Suhteen alussa mies oli Mies ja sen takia hänestä kiinnostuinkin. Nyt on tollanen perässävedettävä akka sängyn toisella puolella! Eroanko vai mitä?!"

Onnea!

Mmm.. nii tai sit voidaan kohta ihastella miten hienosti mies osaa nykyään ihan itte pestä pyykkinsä.

Ja se on kyllä aivan varma, ett minä en ainakaan vahingossakaan pistäis kättäni miehen haarovälin suuntaan, jos sielä valmiiks odottaa päivän seisseet spermat.

Mmm.. nii tai sit voidaan kohta ihastella miten hienosti mies osaa nykyään ihan itte pestä pyykkinsä.

Ja se on kyllä aivan varma, ett minä en ainakaan vahingossakaan pistäis kättäni miehen haarovälin suuntaan, jos sielä valmiiks odottaa päivän seisseet spermat.

Mutta hikisen kesäpäivän ja muutaman skeidareissun jälkeen pistät? Pershiki ja pallihiki <3 Mutta sperma :( Eikö nyt vaan ois kaikista paras käydä suihkussa ennen seksiä?

Ylipäänsä, miksi pitää kaikki asiat suhteessa jakaa? Ahdistus! Eikö mitään yksityisyyttä? Uteletteko te ulosteen koostumuksenkin kun lapselta?

20320327_sz.jpg

On se nyt kumma juttu että puoliso rupeaa mutisemaan siitä että housut mällissä. Saako kysyä että mitä sitten? Siinä vaiheessa miehen kannattaa miettiä että kannattaako naisen kanssa olla jos ei itseään saa tyydyttää kun ei kerta nainenkaan voi rakastella.

Mun mies myös on kerran puristellut itseään. Ei jäänyt kiinni "itse teossa" mutta löysin paperin johon oli tehnyt tarpeensa ja jäi sillä tapaa kiinni. Mun mielestä jo se oli jotenkin alentavaa ja etovaa. En voisi kuvitellakaan, että tekisi tarpeensa tahallaan housuihinsa! Mä otin tämän tapahtuneen puheeksi ja kysyin mitä hän teki edellisenä aamuna sängyssä, hän väitti että ei mitään, mutta sanoin että tiedän kaiken koska löysin sen paperin.

Mun mies tekee samaa. Mutta nyt kävi niin, että hän runkkari boxereihinsa jonka jälkeen ajattelin hänen menevän suoraan suihkuun. Näin ei kuitenkaan käynyt. Hän sanoi nukkuvansa yön ja menevänsä aamulla suihkuun joten ajattelin mikäpäs siinä vain muutaman tunnin hän pitää nuo boxerit päällään. Aamulla kävi niin että hän ei mennytkään suihkuun. Sanoi menevänsä illalla kun tulee takaisin kaupungilta. Kun ilta koitti hän ei mennyt suihkuun kun kysyin meneekö. Eli silloin oli kulunut 24h menemättä suihkuun kun oli mälliset boxerit jalassa. Yök. Sitten kysyin meneekö hän aamulla ja hän sanoi ”älä kysy kokoajan en mene!!” Kysyin milloin aikoo mennä ja että tuo ei ole hygieenistä eikä terveellistä ja saattaa tulla joku tauti kenties! Hän vastasi että menee vasta muutaman päivän päästä. Eli varmaan 4-10 päivän kuluttua. Hyi! Miten voi olla mällit boxereissa ja syödä perheensä kanssa ruokaa ja liikkua päivät pitkät kaupungilla ! Iljettävää!

Anteeksi ilmaisen mielipiteeni:hyyyyyyyyyyyi!
Sen ymmärrän et joskus yöllä voi miehellä ns pöksyt kastua. Mut en mää ole ikinä kuullu et vasiten housut jalassa runkattais.. tai saatika et ne jätettäis sen jälkee hetkekskään jalkaan... hyyyi
Olisiko sitten muka parempi laueta suoraan sängyssä ja spermat lentää pitkin lakanoita. Säästyy jälisiivouksesta kun lastit menee boxereihin. Itsellä ainakin menee runkkauksessa hohto kun pitäisi laukemishetkellä alkaa tähdätä johonkin talouspaperiin ettei tule sotkua.

Lasti kannattaa tähdätä vaimon pikkareihin. Sillä tavalla ei jälkien pesu jää liian pitkälle. Vielä reilumpaa tietysti on, että seksistä pidättäytyvä puoliso hoitaa myös tuon runkkauksen pöksyihinsä. Muutkin naisen vaatekappaleet käyvät

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä