mies ruvennu pussaa silmät auki.. yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ei enää oikein suutele, oon kysyny ja sanoo että suudellaanhan ja jopa mua syyttäny etten itse. Kyllä koitan, mutta emmä väkisin viitti kieltä kurkkuu työntää. Pussaili ennen silmät kiinni. Tänään kun pussailin ku oli lähdössä kurkkasin ja katsoi ihan ohi muualle.
Oon raskaana ni ehkä pahoitan mieleni turhaan ja helposti mutta toi kertoo mulle ettei oikein enää kiinnosta. Itse oon suutelun lopettanu aiemmissa suhteissa juur sentakia. Viesteissä lässyttää ja keroo rakastavansa aina ja et olen ainoa. Korulauseita. . Huoh. Mielipiteitä?

Anteeks mut nyt naurattaa. Luin monta kertaa, että "mies pissaa silmät auki" XD

Asiaasi, meilläkin mies alkoi pussaamaan silmät auki jossain vaiheessa. Koin sen sellaisena, että hän ei ehkä kaipaa sitä suukottelua niin paljon kuin minä :)

Mun mies pussaa aina silmät auki. Tahtoo nähdä mun silmät, kun ne on maailman kauneimmat. :D

Joskus mullakin katse harhailee näissä "ohimennen" pusuissa, kun keskittyy johonkin muuhun samaan aikaan. :/

Kattois ees silmiin, mutta katsoo ohi. Ja ne on sellasia nopeita pusuja. Eilenkin kun oli lähdössä illalla ja jäin yksin ni ois voinu ees koittaa. Ja ihan tarkoituksella katsoin enkä enää sulje minäkään silmiäni.
Ehkä siihen reagoi kun ei oo aina pussaillu silmät auki ja musta se kertoo vain negatiivisista asioista. Kehonkieli kertoo ihan toista mitä sitten viesteillä kertoo. Itseasiassa mä en tykkää koko miehestä enää livenä, se txt versio on paljon parempi. Ei mua huomioida enää jos ei halus pillua. Joskus joo saattaa jotenkin muutenkin koskee ku seksuaalisesi.. En vaan muista koska. Enkä jaksa tapella ja siihen se menee jos suuni avaan tästä asiasta etten enää tunne että rakastaa vaikka sanoo sen jokapäivä.. Ei se tajua että sanoja voi sanoo kelle vain.

Hän on siis itse sitämieltä että mun pitäis tietää että rakastaa. Vissii niiden viestien takia. Kun kertoo sen jokapäivä.. Mut mun vieressä on kuitenkin mies joka näyttää nyrpeeltä. Tekee aamupalan, kilttiä mutta ennemmin ottaisin halauksen joka tarkoittaa jotain, olis läsnä. Kaikki on muuttunut. Ja mua vaan itkettää.
Varmaan vaan raskauden vuoksi, en mä ehkä ennen oo välittäny tälläsistä. Mies oli ennen sellainen läheisyyden kaipaaja.

Yhteistyössä