Kuulostaa aivan mun veljeltä. Jatkuvaa lyttäämistä, arvostelua, vähättelyä, ikinä ei hyvää sanaa. Oon yrittänyt puhua asiasta että oikeesti tuntuu pahalta, mutta tuo tunnevammainen imbesilli vain nauraa. Niinpä oon alkanut antaa samalla mitalla takaisin, mutta se tuntuu pahalta, koska tiedän että hänellä on heikko itsetunto. Onneksi veljen kanssa ei tarvitse asua saman katon alla tai nähdä niin usein. Välitän hänestä ja on hänen kanssaan joskus mukavaakin, mutta pitkien aikojen viettäminen hänen kanssaan on raskasta.
Joskus otin tosissani hänen juttunsa ja itsetuntoni oli pohjalukemissa, koska luulin oikeasti, että olen juuri sellainen kuin hän väittää. Olin myös jatkuvasti pahalla päällä ja siksi luulin, että minulla on jokin luonnehäiriö kun en osaa olla mukava, mutta sitten huomasin että osaan kyllä kaikkien muiden ihmisten seurassa. Ei kai kukaan osaa olla iloinen ja hyvällä tuulella, jos aina väheksytään ja pilkataan? En ole täydellinen, mutta en sellainen hirviö kuin hän antaa aina ymmärtää.