Mies salailee asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vieras

Vieras
Mitähän tässä oikeen pitäs aatella...

Mies on tosi salamyhkäinen asioistaan, tuntuu ettei mitään osaa kertoa. Nytkin selvis että vaihtanu puhelinliittymää, ihmettelin kun ei noi lyhytnumerot toimi ja kysyin ukoltakin että mikähän siinä on... no ei osannu sanoo mitään, änkytti vaan että varmaan jotain vikaa... soitin sit elisalle niin siellä selvis. Vähänkö noloa...

Sanoinki ukolle että jos et noin pienestä asiasta viiti ees mainita niin miten luulet että isommat asiat selvitetään... Sit rupes änkyttämään että kyllä hän siitä sano mut et vaan muista. Joo, siis onhan mulla huono muisti mut kyllä ton muistasin jos ois maininnu, ja oisinhan poistanu samantien sen lyhytnumeron kännykästä etten ois turhaan yrittäny soitella. Kun sanoin ton niin totes vaan että ehkä hän unohti kertoo.

Musta tuntuu etten enää jaksa ton kanssa. Eikö se luota muhun vai mikä h.elvetti sillä on? Ite yritän olla avoin ja puhua kaikenlaisista asioista, mut ei kyllä pitkään jaksa kun ei minkäänlaista vastakaikua.

Jos häntä oli piirittänyt joku puhelinliittymä myyjä eikä ollut osannut kieltäytyä liittymästä.. eikä sitten ollut kehdannut kertoa sinulle?

Tosin kyllähän sä oisin siitäkin tajunnut kun alkaa muualta paikasta tulla laskuja ku normaalisti :whistle:

Mut eiks nois tommosis yleensä tuu sit sunkin puhelimeen ilmoitus jos joku henkilö on poistunut noita numero jutuista?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:52 OneStepCloser kirjoitti:
Jos häntä oli piirittänyt joku puhelinliittymä myyjä eikä ollut osannut kieltäytyä liittymästä.. eikä sitten ollut kehdannut kertoa sinulle?

Tosin kyllähän sä oisin siitäkin tajunnut kun alkaa muualta paikasta tulla laskuja ku normaalisti :whistle:

Mut eiks nois tommosis yleensä tuu sit sunkin puhelimeen ilmoitus jos joku henkilö on poistunut noita numero jutuista?

Ei kerenny vielä tulla laskuja muualta kun oli vasta vaihtunu.
Eikä siis mulle kännyyn mitään ilmotusta, kun yritin soittaa siihen lyhytnumeroon sano vaan et numero ei käytössä.

Joo en tiiä mitä tässä tekis, tuntuu et kolme lasta tässä hoidettavana. Joskus aikasemminkin puhuttu et pitäis puhua enempi, ei se vaan onnistu. Oikeesti, mä en haluu ees yrittää, tuntuu että lasten kans kolmisteen ois helpompaa. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:49 kolmen äiti75 kirjoitti:
Minä myös salailen jonkun verran omalta mieheltäni ;)

Mitä asioita ja miks? Haluisin vaan yrittää ymmärtää minkä takii pitää salata, kun ite haluisin olla avoin. Okei, mä oon ehkä liiankin avoin ja sinisilmäinen. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:54 aapee kirjoitti:
\

Mitä asioita ja miks? Haluisin vaan yrittää ymmärtää minkä takii pitää salata, kun ite haluisin olla avoin. Okei, mä oon ehkä liiankin avoin ja sinisilmäinen. :whistle:

Hän on suunnattoman mustasukkainen ja ärsyttävän luonteinen siinä mielessä että muistuttaa asioista järkyttävän pitkään, joten ihan kaikkea en baarireissuilta kerro, koska olen tullut siihen tulokseen että pikku flirtistäkin saa suunnattomat TAPPELUT aikaan jos on rehellinen joka asiassa. Itse olen tällaista "harmiton flirttailu"-tyyppiä´, koska se ei mielestäni vahingoita ketään. joten siinä selitys sille, etten aina kerro aivan kaikkea...
Ai niin lisäisin vielä, että olen itse todella avoin ja puhelias, mutta kaikekseltaan siitä ei ole seurannut pelkkää hyvää.... <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:58 kolmen äiti75 kirjoitti:
\
\

Hän on suunnattoman mustasukkainen ja ärsyttävän luonteinen siinä mielessä että muistuttaa asioista järkyttävän pitkään, joten ihan kaikkea en baarireissuilta kerro, koska olen tullut siihen tulokseen että pikku flirtistäkin saa suunnattomat TAPPELUT aikaan jos on rehellinen joka asiassa. Itse olen tällaista "harmiton flirttailu"-tyyppiä´, koska se ei mielestäni vahingoita ketään. joten siinä selitys sille, etten aina kerro aivan kaikkea...
Ai niin lisäisin vielä, että olen itse todella avoin ja puhelias, mutta kaikekseltaan siitä ei ole seurannut pelkkää hyvää....

Oonkohan mäkin ton ukon mielestä mustasukkainen kun kyselen jotain. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:00 aapee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:58 kolmen äiti75 kirjoitti:
\
\

Ai niin lisäisin vielä, että olen itse todella avoin ja puhelias, mutta kaikekseltaan siitä ei ole seurannut pelkkää hyvää....

Oonkohan mäkin ton ukon mielestä mustasukkainen kun kyselen jotain. :/

En tiedä teidän taustoista, mutta kun meillä tivaamista riittää viiden minuutin välein ja jos rehellisesti kerrot asian niin sekään ei riitä... joten jos sinulle riittää selitys kerran, niin tuskin miehesi sitä sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi ajattelee, meillä se valitettavasti on sitä. Tuntuu että säästän sekä miestäni, itseäni että lapsiani jatkuvalta tenttaamiselta kun en kerro kaikkea.

miksi pitää kertoa kaikki. en tiedä mun miehen asioista mitään,riitää että luottaa ja on mitä tarvitsee.mies antaa mulle rakkaus ja en viitsi kysyä jos ei halua kertoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:08 onego kirjoitti:
miksi pitää kertoa kaikki. en tiedä mun miehen asioista mitään,riitää että luottaa ja on mitä tarvitsee.mies antaa mulle rakkaus ja en viitsi kysyä jos ei halua kertoa.

No mun mielestä se nimeenomaan on rakkauden ja välittämisen merkki kun on kiinnostunu toisen asioista. Tietyissä rajoissa tietenki, joku sairaalloinen uteliaisuus nyt on kaukana rakkaudesta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:19 aapee kirjoitti:
\

No mun mielestä se nimeenomaan on rakkauden ja välittämisen merkki kun on kiinnostunu toisen asioista. Tietyissä rajoissa tietenki, joku sairaalloinen uteliaisuus nyt on kaukana rakkaudesta...

Niinpä. Me on oltu yhdessä 16 vuotta, joten voisi jo luulla että toisesta ja toisen ajatuksista tietää jo melkein kaiken. Tää turvallisuus ja tylsyys on vain tällaiselle sosiaaliselle ihmiselle tappavaa, joten toi flirttijuttu on vain viihdykettä tähän tylsään kotielämää. Tuskin mitään vaarallista meidän parisuhteelle =) . No tämä on viime kuukausina mennyt tähän ja kotona alkaa kohta elämä ja kysely v.tuttamaan niin paljon, että baari-iltojen määrä alkaa kasvaa..... Mutta tilanne ei parane kun tietää että tuolla jossain voi olla joku joka ihan oikeesti kohtelisi sinua naisena eikä (vain) äitinä.....Anteeksi vuodatus....

\
\

meillä on rakkauden merkki eri kun teillä.kun kertoo olen aina kiinostunut ja kuuntelen tarkasti.

Meillä meni tosi monta vuotta ennen kuin mies alkoi kertoa mulle yhtään mitään. Se varaili lomamatkoja ittelleen ja etälapsilleen mun selän takana, sen raha-asioista en tienny mitään, vaikka mun rahat olivat yhteisiä. Kaiken joutui nyhtämään siitä ulos, mutta eihän joitain asioita älynnyt edes kysyä. Kyllä oli rasittavaa... onneksi vihdoin on tapahtunut muutos parempaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:31 vieras kirjoitti:
Meillä meni tosi monta vuotta ennen kuin mies alkoi kertoa mulle yhtään mitään. Se varaili lomamatkoja ittelleen ja etälapsilleen mun selän takana, sen raha-asioista en tienny mitään, vaikka mun rahat olivat yhteisiä. Kaiken joutui nyhtämään siitä ulos, mutta eihän joitain asioita älynnyt edes kysyä. Kyllä oli rasittavaa... onneksi vihdoin on tapahtunut muutos parempaan.

Ehkä meilläki on sit vielä toivoa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:24 kolmen äiti75 kirjoitti:
\
\

Niinpä. Me on oltu yhdessä 16 vuotta, joten voisi jo luulla että toisesta ja toisen ajatuksista tietää jo melkein kaiken. Tää turvallisuus ja tylsyys on vain tällaiselle sosiaaliselle ihmiselle tappavaa, joten toi flirttijuttu on vain viihdykettä tähän tylsään kotielämää. Tuskin mitään vaarallista meidän parisuhteelle =) . No tämä on viime kuukausina mennyt tähän ja kotona alkaa kohta elämä ja kysely v.tuttamaan niin paljon, että baari-iltojen määrä alkaa kasvaa..... Mutta tilanne ei parane kun tietää että tuolla jossain voi olla joku joka ihan oikeesti kohtelisi sinua naisena eikä (vain) äitinä.....Anteeksi vuodatus....

No kyllähän tuosta jo näkee, että on vaaraksi teidän pariuhteelle. Jos sulla on tylsää ja aattelet, että jossai vois olla paree äijä ja baari-iltojen määräkin on nousussa... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:39 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:24 kolmen äiti75 kirjoitti:
\
\

No kyllähän tuosta jo näkee, että on vaaraksi teidän pariuhteelle. Jos sulla on tylsää ja aattelet, että jossai vois olla paree äijä ja baari-iltojen määräkin on nousussa... :\|

No joo. Nuo ajatukset on tulleet vasta tämän jatkuvan tivaamisen ja mustasukkaisuuden kautta.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:37 vieras kirjoitti:
no ei ihan jokaista juttua tarttekkaan kertoa, mutta kyllä nyt puolison pitää tietää edes se jos toisella on puhelinnumero vaihtunu.

Oliko vaihtunut numero vai ainoastaan liittymä? Minä ainakin vaihtelen liittymää aina silloin tällöin, jos sattuu saamaan jonkin kivan kaupanpäällisen mukaan :) Kerron kyllä miehelle kuitenki

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:48 toinen vieras kirjoitti:
\
no ei ihan jokaista juttua tarttekkaan kertoa, mutta kyllä nyt puolison pitää tietää edes se jos toisella on puhelinnumero vaihtunu.

Oliko vaihtunut numero vai ainoastaan liittymä? Minä ainakin vaihtelen liittymää aina silloin tällöin, jos sattuu saamaan jonkin kivan kaupanpäällisen mukaan :) Kerron kyllä miehelle kuitenki

ap:n viestistä ymmärsin että myös numero kun oli vain kuulunut et liittymä ei ole käytössä

Kolmen lapsen äiti: Älä ainakaan tylsyyden takia ala muita miehiä haikailla. Ei se vaihtamalla parane. Ja lasten elämää se ei ainakaan helpota! Kyllähän se sinun miehesi vaistoaa, jos et ole ihan täysillä mukana, ja varmaan siksi kyselee. Vai onko oikeesti ihan äärimmäisen mustis? ja Täysin syyttä suotta? Mieti mieluummin, miten saisit nykyisen parisuhteen laatua parannettua..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:50 vieras kirjoitti:
\
\

ap:n viestistä ymmärsin että myös numero kun oli vain kuulunut et liittymä ei ole käytössä

Niin se lyhyt numero ei ollut käytössä. Mutta mitäpä me tätä keskenämme ihmetelää ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:52 vieras kirjoitti:
Kolmen lapsen äiti: Älä ainakaan tylsyyden takia ala muita miehiä haikailla. Ei se vaihtamalla parane. Ja lasten elämää se ei ainakaan helpota! Kyllähän se sinun miehesi vaistoaa, jos et ole ihan täysillä mukana, ja varmaan siksi kyselee. Vai onko oikeesti ihan äärimmäisen mustis? ja Täysin syyttä suotta? Mieti mieluummin, miten saisit nykyisen parisuhteen laatua parannettua..

Täytyy sanoa että neuvosi on ihan hyvä. Välillä miettii vain sitä, että kun elää vain kerran, niin miksi ei välillä voisi mennä sen mukaan miltä tuntuu. Kun on viimeiset 16 vuotta ajatellut aina ensin muita ja sitten vasta itseä, niin taitaa ikäkriisi tällä hetkellä pikkuisen heitellä :( . Tiedän kyllä että vaihtamalla ei parane, mutta ap aiheeseen liittyen vähemmällä pääsee kun ei ihan kaikkea kerro..... Tuo jatkuva tivaaminen vaan vie hermot.... \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:54 toinen vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:50 vieras kirjoitti:
\
\

Niin se lyhyt numero ei ollut käytössä. Mutta mitäpä me tätä keskenämme ihmetelää ;)

Joo siis se "oikee" numero ei vaihtunu, mut meillä oli heimo-palvelu missä tulee ne lyhytnumerot niin se ei tietenkään toiminu enää.

Yhteistyössä