mies sammui lattialle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaahas

Vieras
enpä olis ihan het arvannu kirjoittavani tälläistä aloitusta.. tossa se nyt makaa puoliks vessassa puoliks eteisessä.. tuli kotio baarista tossa 5 aikaan, ja kun mä en ollu kovinkaan aurinkoisella tuulella, sitä odottelin kotio (ei lompakkoa eikä puhelinta sillä mukana) heräsin siis yöllä siihen että lapsi itki ja sit mulla oli nälkä, eli en varsinaisesti noussut ylös herraa odottelemaan.. ja kun ylipäätään toi ryyppäämään lähtö oli melko yllättävä veto mistä mä en niin kovin ilahtunut... no mut kuitenkin, se suuttu siitä et mä en ollu iloinen ja että mä olin kirjottanu fb:ssä et teen jotain kivaa lapsen kanssa tänään... olen kuulemma katkera.. :o no en alkanu keskustelemaan sen kanssa asiasta kun humalaisen kanssa harvemmin kannattaa asioita sevitellä.. menin itse ylös makkariin ja se jäi sitte sohvalle.. nyt sitte makaa tos lattialla eikä suostu meneen sänkyyn kun sitä vähän tökin hereille..
pitäis saada se siirtymään ennenkuin mun lapsi herää.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Ajattele positiivisesti: Se tuli kotia.

joo ei ny paljon auta.. lapsi ehti sen jo tossa nähdä.. ei oikein ymmärrä miksi se tossa nukku, ja kun ei ymmärrä että toinen nukkuu niin hämmentyi kun ei mies reagoinu sen jutteluihin mitenkään.. ja sitte kun herra lopulta häiriintyi tarpeeksi lapsen jutuista niin könysi hereille, ja siitäkös lapsi vielä enemmän hämmentyi kun ei oikein herralla jalat kantaneet eikä se mitään puhunut vaikka lapsi iloisesti sanoi moi... nyt vituttaa rankasti

ei ole, siis tää on eka kerta yhdessä olon aikana kun asiasta tulee ongelma.. toi heikko kunto johtuu siitä että ei enää nykyisin käy ulkona kovinkaan usein, nousee sitten tehokkaammin päähän.. mutta siis yleensä kun ollaan sovittu ulos lähdöstä etukäteen niin ne on ollu sellasia päiviä jolloin mä olen ollu siel mukana ja lapsi hoidossa, tai sitte mä oon ollu töissä ja laspi on ollu tarhassa.. joten tuolla kunnolla ei oel sinänsä ollut edes merkitystä.. ja nytkin jos tuo pässi olis menny sänkyyn nukkumaan eikä ruvennu kiukuttelemaan niin asiassa ei olsi ollu lapsen kannalta ongelmaa, sitten olis ollu vaan mun vitutus jonka kyllä pystyn peittämään lapselta

ja siis en todelalkaan hyväksy sitä että lapsen edessä ollaan tuossa kunnossa, mä en aio opettaa lapselle että toi olis jotenkin normaalia taikka hyväksyttävää.. saa mies kyllä kuulla tästä.. :/

oliskohan turhan lapsellista kostaa samlla mitalla.. kahtoo sitte kuinka paljon hermostuu.. omaa meinaan mustasukkaisen luonteen.. toisin kuin mä :D
taidn kohta ihan vaan virttuillessani laittaa pesukoneen pyörimään ja imuroida alakerran..

Yhteistyössä