Mies sanoi, että rakastaa minua ja koiraamme saman verran.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te reagoisitte tai mitä ajattelisitte?

-ap
Mä pitäisin enemminkin herttaisena. Enkä ainakaan loukkaantuisi.
Ei rakkaus koiraa kohtaan ole todellakaan samanlaista mutta yhtä vahvaa voi olla.
Koira on aina uskollinen ja läsnä, aina onnellisena ja iloisena vastassa ja valmiina lohduttamaan ja olemaan mukana niin ilossa kuin surussakin arvostelematta, eikä pahoita mieltään vaikka kuinka hölmöjä latelisi.

Koiran tärkeys tietenkin kasvaa sitäkin enemmän mitä enemmän on yhdessä, jos koira on kaikessa mukana niin kyllä se rakkaus koiraa kohtaan voi kasvaa aika mittaamattomaksi.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Koira on ihmisen paras ystävä. Parasta ystävää rakastetaan eri tavalla kuin vaimoa tai miestä. Kuitenkin yhtä paljon. En lähtisi vertailemaan ja kilpailemaan koiran kanssa rakkaudesta. Koiraan tunnetaan kiintymystä, vaimoon sukupuolten välistä rakkautta., joka on eroottista, seksuaalista ja läheisyyttä
Tulisipa vaimokin joskus ovelle ja alkaisi heiluttamaan höntääni kun tulen väsyneenä työstä kotiin.
Olisi yhtä innoissaan uloslähdöstä ja istuisi ovipielessä odottamassa kunnes saan releet niskaani.
Nyt naista saa jatkuvasti odottaa ja olen kyllä suoraan sanoen tyytyväisempi koiran kuin vaimoni käytökseen.
Onko kyseessä sitten rakkaus, mene ja tiedä, sillä koirani on uros ja minä pesukestävä hetero.

Onhan se oudosti sanottu.
Mies ilmeisestikin rakastaa koiraa hyvin paljon, mutta toki se on erilaista rakkautta. Onko koira vanha? Se voi entisestään lisätä huolta ja hoivaamista koiraa kohtaan - yhteinen aika koiran kanssa on aina lyhyt.

Ei eläimiä koskaan rakasta samoin kuin esim. omia lapsia. Jos tilanne tulee että joku on uhrattava niin kyllä se on aina eläin, paitsi jos ihminen on läpeensä paha niin...:censored:

Rakkaudella on monta ulottuvuutta, ei sitä voi rajata vaimoon, koiraan tai lapsiin. Minä rakastan paitsi perhettäni ja koiraani, myös elämää, työtäni, harrastuksiani, kotiani, Jumalaa ja suklaata. Välillä tulee tietenkin ongelmia, kuten elämässä porukkaa tulla, mutta " rakkaus ei koskaan katoa", kuten Iso Kirja sanoo!

Täytyy muistaa että mies ei luultavasti osaa ilmaista tunteitaan samoin kuin nainen. Eli ei osaa eritellä rakkauden tai välittämisen tasoja. Mies ei ehkä vaan ole yhtä analyyttinen kuin sinä vaan on todennut että välittää molemmista ja nyt kummastelee, miksi ap on suuttunut siitä.

Yhteistyössä