mies sanoi ettei rakasta mua enää niinkuin ennen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
meillä on ollut parin vuoden ajan rahavaikeuksia ja tällaseen keskusteluun päädyttiin vähän aikaa sitten.en tiedä mitä ajatella tuosta hän sanomisestaan.
sanoin miehelle ettet tietenkään rakasta samalla tavalla,kun suhde muuttuu koko ajan ja rakkaus muuttaa muotoaan, mut tuli jotenkin tunne ettei hän sanonu kaikkea.
Olen tässä miettinyt että pitäisikö vaan erota.tämä on joka kerta sama keskustelun aihe kun raha-asiat kaatuu päälle.Sitten se keskustelu loppuu siihen että hän peruu puheensä ja sanoo että haluaakin olla yhdessä ja et kyllä hän rakastaa..
Olen taas aivan rikki ja ahdistunut ja tavallaan vihainenkin.
nyt raha-asioihin tuli positiivinen käänne , ei siitä sen enempää mut ne on ennen kesää järjestyksessä..en jaksa edes iloita koko asiasta, koska mielessä on vain miehen sanat jotka repi mut hajalle.Mies taas on normaali oma itsesä , ihan kuin mitää keskustelua ei olisi edes käyty :/

Hyvin tuttu tilanne tuo rahahuolien kanssa eläminen ja mies, jolla ilmeisesti on haku päällä. (Siis minun miehelläni) Olen aika varma, että mies on minun kanssani tasan niin kauan kunnes löytää uuden naisen tai joku nainen löytää hänet. Jos meillä ei olisi niin kauheasti yhteisiä lainoja, niin hänen lähtemisensä olisi toisaalta paljon helpompaa. Mä olen aikani yrittänyt parantaa suhdettamme, enää en kauheasti jaksa. Myös hänen tuhlaajapoika -asenteensa raivostuttaa. Minkä ihmeen takia täytyy baarissa tarjota kaikille kierros ja vielä taksimatkatkin, kun ei ole edes varaa maksaa luottokorttilaskuja. *****!!

Teidän täytyy puhua. Ei kenelläkään ole lupaa sanoa ettei rakasta enää niinkuin ennen, ja olla sitten "niinkuin ei mitään". Mulle jos mies sanoisi noin niin en varmaan enää ikinä olisi entiseni, siis en voisi jatkaa niinkuin keskustelua ei olisi käytykkään. Varmaan tivaisin ja jankkaisin ja hiillostasin miestäni loputtomiin että miksi miksi. Mutta minusta sinulla on oikeus tietää MIKSI.

Tuttu tilanne täälläkin. En kuitenkaan usko että mun mies mitää uuttakaan on hakemassa. Tää on toivottavasti vain tällainen "vaihe", joka muuttuu jossain vaiheessa taas paremmaksi. Eilen törmäsin tällaiseen, mikä tuntui vahvistavalta:

http://kaksplus.fi/sisalto/pieni-selviytymisopas-parisuhteeseen-566

Lisäksi oon lukenu nyt runoja ja kirjoja ja kaikkee.. Tulee oikeesti paljon vahvempi olo. Kyllä tästä selvitään! Yhessä kirjassa sanottii että jokaisessa liitossa on 3 vaihetta. Tokassa rakastuminen muuttuu rakastamiseks, arkisuus painaa jne... ja se vaihe kai usein tulee just sillon ku kaikki muuten rullais mukavasti. Vauvavaiheen valvomiset vähenee ja sillee. Äh, en osaa selittää nii hyvin ku siinä oli, mutta mulle ainaki kolis nii kovaa että itkin paitani ihan läpimäräks, hiljaa.

[QUOTE="vieras";23156649]Teidän täytyy puhua. Ei kenelläkään ole lupaa sanoa ettei rakasta enää niinkuin ennen, ja olla sitten "niinkuin ei mitään". Mulle jos mies sanoisi noin niin en varmaan enää ikinä olisi entiseni, siis en voisi jatkaa niinkuin keskustelua ei olisi käytykkään. Varmaan tivaisin ja jankkaisin ja hiillostasin miestäni loputtomiin että miksi miksi. Mutta minusta sinulla on oikeus tietää MIKSI.[/QUOTE]

sama tunne mulla on nytkin..ihan ku mut ois revitty riekaileiksi ja heitelty pitkin poikin ja nyt kasaan epätoivoisesti itseäni.Hoidan kotia , käyn töissä.En pysty töissäkään tekee mitää täyspainosesti, ku asia painaa mieltä..tänään kyl aion tivata..vaikka tiedän, että hän on väsynyt töistä tullessaan, mut niin olen minäkin..uuvuksissa ja täysin loppu.

Yhteistyössä