Mies sanoi rumasti pyllystäni kesken esileikin. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rikkinäinen ilmapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rikkinäinen ilmapallo

Vieras
Oltiin eilen sängyssä, ja olin pitkästä aikaa laittanut tukan ja meikit vimpan päälle, pukeutunut kauniisiin alusvaatteisiin ja vietellyt mieheni juuri niin kuin hän tykkää. Kiitokseksi tästä mies ilmoitti kesken esileikin ihan vaan ohimennen että "sun pitäs kyllä jumpata enemmän, sun pylly on ihan kadonnut ja roikkuva". Kehtasi idiootti vielä ihmetellä että mistä mä nyt suutuin kun nousin saman tien ylös ja puin vaatteet takas päälle. :O Kävin tupakalla ja palasin itkien sänkyyn, niin mies koitti vielä alkaa pyllyä ja tissiä puristelemaan ja suutelemaan niskaani, eli kuvitteli että meillä vielä sinä iltana ois sitä seksiä ollut. Vedin ihan hirveet kilarit ja painuin sohvalle nukkumaan.

Nyt mulla on ollut kokopäivän ihan kamala olo. Itkettää ja oksettaa, tekisi mieli vaan huutaa yksinään. Mä oon ollut mun miehen kanssa 8 vuotta, ja koskaan sinä aikana hän ei ole ikinä sanonut mitään negatiivista mun vartalosta, vaikka aihetta kyllä olisi ollutkin, esim raskauksien jälkeen mahanahkani muistutti pitkään rusinaa, eikä tissitkään enää sieltä kiinteimmästä päästä ole. Pyllyyni oon kuitenkin ollut tyytyväinen, ja oonkin puol vuotta tehnyt hulluna hommia sen eteen että saisin pepustani nätin. Olen siis ihan hoikka ihminen, mutta peppuni oli ennen aika litteä. Tällä hetkellä se on kuitenkin paremman näköinen kuin ikinä ennen, ja siksi ehkä tuo miehen lausahdus niin paljon loukkasikin. Varsinkin kun pääasiassa miehen takia olen tätä pyrstöäni treenannut. :(

Mies on pyytänyt jo monta kertaa anteeksi, mutta tuntuu silti oksettavalta ja rumalta. :(

Joko sä jäät märehtimään tätä tai päätät antaa anteeksi. Ei ehkä heti mut ajan kanssa.

Oletko sanonut miehelle että olet nimenomaan treenannut häntä varten?

No mitä tuohon nyt sanoisi...
Itse en ehkä jaksaisi treenata pyllyäni miehen tähden, etenkään jos hän ei sitä edes arvostaisi.
Urheilen kyllä muuten paljon, mutta tuollainen yhden osan tuijottaminen ta sen pakkomielteinen treenaaminen nyt vain on mielestäni typerää.
Mutta typerä on kyllä miehesikin. Ei ole toisen aikuisen asia huolehtia toisten kropasta.

Nyt nokka pystyyn ja illalla lähdette yhdessä tunnin kävelylenkille. Mies saa tulla seuraksi koska se parantaa sekä omansa että sun pyllyn ulkomuotoa. Älä murehdi sitä enää, siitä tulee vain pahempi mieli.

[QUOTE="...";30649946]No mitä tuohon nyt sanoisi...
Itse en ehkä jaksaisi treenata pyllyäni miehen tähden, etenkään jos hän ei sitä edes arvostaisi.
Urheilen kyllä muuten paljon, mutta tuollainen yhden osan tuijottaminen ta sen pakkomielteinen treenaaminen nyt vain on mielestäni typerää.
Mutta typerä on kyllä miehesikin. Ei ole toisen aikuisen asia huolehtia toisten kropasta.[/QUOTE]

Ihme kärjistämistä taas. Kyllä minä harrastan ihan monipuolisesti liikuntaa, olen aina harrastanut. Enkä todellakaan ole vaan yhtä osaa itsessäni tuijottanut tai pakkomielteisesti treenannut, olen vaan keskittynyt siihen erityisesti esim. salilla käydessäni, ja yhden lajin aloitin kun sen sanottiin olevan hyvää treeniä pyllylle.

Voisin ehkä antaa anteeks mutta kyllä tuo jäis jonnekkin mielen perukoille jäytämään et miks mua rakastava ihminen kommentoisi noin? En kyllä usko et mun mies tuommosta menis laukomaan mulle. Anteeks vaan ap, mut sun miehes kuulostaa idiootilta..

Alkuperäinen kirjoittaja rikkinäinen ilmapallo;30649944:
Olen sanonut, ja mies kyllä on sen sisäistänyt myös. Mä haluaisin kyllä antaa miehelle anteeksi, mutta entisenä koulukiusattuna tuollaiset loukkaukset on isoja juttuja mulle. :(

Myös entisenä koulukiusattuna mä voin sanoa että anna ajan haalistaa muistot äläkä vartavasten erikseen kaivele niitä pinnalle. Ei kannata haudata mutta päätät että kun (?) et itsekään ole täydellinen, niin tää on miehen moka minka se saa anteeksi (pikkuhiljaa).

Tsemppiä!

Nyt nokka pystyyn ja illalla lähdette yhdessä tunnin kävelylenkille. Mies saa tulla seuraksi koska se parantaa sekä omansa että sun pyllyn ulkomuotoa. Älä murehdi sitä enää, siitä tulee vain pahempi mieli.

Se ei valitettavasti onnistu kun lapsia ei voi jättää yksin kotiin, eikä tuo tunnu liikunnasta innostuvan muutenkaan. Miehellä sitä paitsi itsellään on sellainen vanhan papan sisään imaistu pylly, enkä mäkään silti ikinä sitä ääneen sano.

Alkuperäinen kirjoittaja rikkinäinen ilmapallo;30649950:
Ihme kärjistämistä taas. Kyllä minä harrastan ihan monipuolisesti liikuntaa, olen aina harrastanut. Enkä todellakaan ole vaan yhtä osaa itsessäni tuijottanut tai pakkomielteisesti treenannut, olen vaan keskittynyt siihen erityisesti esim. salilla käydessäni, ja yhden lajin aloitin kun sen sanottiin olevan hyvää treeniä pyllylle.

Ehkä ilmaisin asian vähän huonosti. Pointti on se, että yritä löytää mielummin iloa liikunnasta kuin että tekisitit sitä vain typerän miehesi tähden.

Voisin ehkä antaa anteeks mutta kyllä tuo jäis jonnekkin mielen perukoille jäytämään et miks mua rakastava ihminen kommentoisi noin? En kyllä usko et mun mies tuommosta menis laukomaan mulle. Anteeks vaan ap, mut sun miehes kuulostaa idiootilta..

Niin munkin mielestä, ja siitä mä eniten ehkä oonkin järkyttynyt että miten mun mies yhtäkkiä käyttäytyi kuin täysi idiootti, vaikka koskaan ennen ei oo mitään vastaavaa tehnyt tai sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja näin.;30649958:
Sano miehelle, että harmi kun sä et saa tota pikkumunaas millään treenillä isommaksi.

Mä en ikinä sanoisi kenellekään mitään tuollaista, varsinkaan tarkoituksella loukatakseni. En vaan yksinkertaisesti näe että ois missään tilanteessa oikein moittia toisen ulkonäköä.

• Tykkää
Reactions: CocoP
varmaan tuokin kommentti, että mun mies ei ikinä tekis noin lohduttaa ap:tä hirveesti

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30649963:
varmaan tuokin kommentti, että mun mies ei ikinä tekis noin lohduttaa ap:tä hirveesti

Niin mäkin vielä eiliseen asti luulin että mies ei ikinä sanoisi mulle mitään tuollaista. Little did I know...

no yleensähän se menee niin, että ensin tuntuu jonkun aikaa helvetin pahalle ja sitten se alkaa pahanolon tunne himmenemään. ja koska liitoa jatkaa, niin pakko se on anteeksikin antaa. toki kyllähän se mieleen muistuu aina silloin tällöin loppu elämän, kun on verisesti loukattu.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30649963:

No mä en kyllä tota tarkoittanut mitenkään kehuskella että hähhähhää munpas mies ei noin koskaan tekisi, ihmettelin vain että miten joku toista rakastava ihminen voi noin törkeästi kommentoida rakastamalleen ihmiselle.. ja se kuvastaa myös mun epäuskoa siihen miten joku noin pystyy tekemään.
Enkä muuten usko että ap mun kommenttia mitenkään negatiiv. ottikaan ;)

Viimeksi muokattu:
No mä en kyllä tota tarkoittanut mitenkään kehuskella että hähhähhää munpas mies ei noin koskaan tekisi, ihmettelin vain että miten joku toista rakastava ihminen voi noin törkeästi kommentoida rakastamalleen ihmiselle.. ja se kuvastaa myös mun epäuskoa siihen miten joku noin pystyy tekemään.

Samaa mäkin ihmettelen, varsinkin kun oon aina koko parisuhteemme ajan tuominnut puolisot jotka haukkuu toisen ulkonäköä, ja vielä perustellut sen sillä että rakkaan henkilön sanomana tuollainen jättää ikuisen muistijäljen.

Mies soitti äsken ja pyyteli lisää anteeksi. Sanoo ettei voi käsittää miksi hän sanoin tuollaista ääneen, ja varsinkin kyseisessä tilanteessa. Kuuemma hänestäkin on tuntunut pahalta koko päivän, ja on vilpittömän pahoillaan siitä että loukkasi minua. Kuten viisikymppinen isoäiti mainitsi, anteeksihan tuo on annettava, mutta kyllä nuo sanat tulee vielä pitkään kaikumaan mun päässäni. :(

että miehellä on jotenki paha olla? Siis jos jotenkin ruvennu ahdistamaan sun kohentunut ulkomuoto? On jotenki tietämättään kateellinen, pelkää menettävänsä sut tms? En osaa hyvin selittää, toivottavasti kässäät mun pointin. :) Ja ihan kamalasti kyllä sanottu. :(

sorry, mua on vaan alkanut ärsyttää, kun monet tekee tota kiusaus mielessä, toki ei kaikki. Hyvä että sä et kuuluntohon kiusaaja/kehuskelija ryhmään

että miehellä on jotenki paha olla? Siis jos jotenkin ruvennu ahdistamaan sun kohentunut ulkomuoto? On jotenki tietämättään kateellinen, pelkää menettävänsä sut tms? En osaa hyvin selittää, toivottavasti kässäät mun pointin. :) Ja ihan kamalasti kyllä sanottu. :(

Pakko jutella miehen kanssa tänään illalla asiasta, pakkohan tuohon joku syy on olla. Se ei riitä mulla syyksi että se vaan lipsahti suusta.

Yhteistyössä