Mies sanoi "tunikoissa näytät entistä isommalta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
mies väittää että pyöreiden ei kannata käyttää löysiä vaatteita, tunikoita tms... ja toisaalta joka paikassa saa lukea kuinka joku pyöreämpi on "erehtynyt" laittamaan tiukempia vaatteita, että se on ällön näköistä. eli mitkä vaatteet nyt sitten sopii pyöreälle, kerta "teltat" isontaa ja vartalonmyötäiset on ällöjä?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mies väittää että pyöreiden ei kannata käyttää löysiä vaatteita, tunikoita tms... ja toisaalta joka paikassa saa lukea kuinka joku pyöreämpi on "erehtynyt" laittamaan tiukempia vaatteita, että se on ällön näköistä. eli mitkä vaatteet nyt sitten sopii pyöreälle, kerta "teltat" isontaa ja vartalonmyötäiset on ällöjä?

On myös olemassa jotakin siltä väliltä. Jos vaate on vatsasta löysä, se todella saa vatsan helposti näyttämään isommalta, jos sitä massaa on omasta takaa. Liian tiukat vaatteet taas eivät näytä juuri kenenkään päällä hyvältä. Voi kuitenkin hankkia hyvin istuvia vaatteita, sellaisia jotka ovat juuri sopivia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
miehesi on oikeassa, tunikat ovat usein sàkkimàisià (ei aina)

Riippuu vähän millainen se tunika on.
Eli kankaiset on vihon viimeisiä, mutta sitten joustavasta materiaalista tehdyt on hyviä ja kepeitä. (joo kangastahan nekin on mutta näin niistä sanotaan)
Itse käytä juuri tunikoita, mutta niistä on osattava ostaa oikean kokoinen ettei ne suurenna mahan kohtaa.
Toisaalta taas, jos sitä mahaa on niin ei sitä mihinkään saa piiloonkaan.

Totta.

Pyöreän kannattaa käyttää vartalonmyötäisiä. Se ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi käyttää liian kireitä tai lyhyitä vaatteita. Kerrospukeutuminen on in, jos kangas on liian ohutta ja tuntuu että se antaa kaiken näkyä. Eli vaikkapa toppi ja t-paita päällekkäin (vartalonmyötäisiä) ja ehkä siihen vielä irtohihat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta.

Pyöreän kannattaa käyttää vartalonmyötäisiä. Se ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi käyttää liian kireitä tai lyhyitä vaatteita. Kerrospukeutuminen on in, jos kangas on liian ohutta ja tuntuu että se antaa kaiken näkyä. Eli vaikkapa toppi ja t-paita päällekkäin (vartalonmyötäisiä) ja ehkä siihen vielä irtohihat.

no mutta minusta vartalonmyötäiset paljastaa parhaiten kaikki läskien kaaret. tunikoissa ne peittyy, vaikka lopputulos onkin iso.

Miehes on oikeassa, tunikoissa vähänkin lihavampi näyttää raskaana olevalta ja muodottomalta. Tai itse asiassa riippuu tunikan leikkauksesta. Makkarankuoren ja teltan välillä on välimuotoja...

mä en ylipäätään tajua miksi pulleille suositaan ja ehdotellaan aina tunikoita.. mun mielestä ne lihottaa ihmistä entisestään..

samoin olen huomannut et nykyajan muotia on rinnan alta kiristetyt ja alaosasta löysät paidat.. ikävä sinäänsä mut jos on vähänkään pullea vatsa niin näyttää kuin olisi raskaana..

ostin yhden tunikan, joka onm tasaisesti iso joka puolelta ja ........ Olen ihan kamalan plösön näköinen siinä, siis vaikka olen raskaana.

Raskausvaatteissakin minulle (bmi 26) sopii parhaiten sellaiset, jotka sivuilta ja takaa ovat suoria, että on rypytystä vain edessä.

Miehesi on oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta.

no mutta minusta vartalonmyötäiset paljastaa parhaiten kaikki läskien kaaret. tunikoissa ne peittyy, vaikka lopputulos onkin iso.

Niin mutta itse näyttäisin mieluummin muodokkaalta ja kaarevalta kuin yhdeltä isolta pallolta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
mä en ylipäätään tajua miksi pulleille suositaan ja ehdotellaan aina tunikoita.. mun mielestä ne lihottaa ihmistä entisestään..

samoin olen huomannut et nykyajan muotia on rinnan alta kiristetyt ja alaosasta löysät paidat.. ikävä sinäänsä mut jos on vähänkään pullea vatsa niin näyttää kuin olisi raskaana..

Peesi.

Ei tunikoita eikä makkarankuoria vaan hyvinleikattuja ja istuvia vaatteita.

Mä en voisi kuvitellakaan että ottaisin ns tiimalasina tunikan päälle. Mun muodothan häviäisi heti ja musta tulisi iso amatsoni. Sama koskee montaa nykymuodin vaatetta, sellaisia löysiä kaarrokepaitoja. Ja minä en ole pullukka vaan ihan keskipainoinen.

Makkarankuori on huono, rintojen alta rypytetty tunika saa masun näyttämään siltä kuin olisi raskaana. Kapealinjainen, hyvin laskeutuva ei-kiristävä vaate on paras.

Yhteistyössä