Mies sanoo että hänen viskipullonsa on hävinnyt ja syyttää asiasta lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse vein tytön 13 v. kaverin luokse äsken ja tytöllä ei ollut edes laukkua mukana, ainoastaan känny kädessä. Mihin ihmeeseen se olisi sen pullon tunkenut ... ? Ja toinen tyttö lähti jo päivällä kaupungille kaverinsa kanssa ja tähän "parivaljakkoon" luotan kyllä etteivät olisi pulloon koskeneet.

Soitin tuolle 13-vuotiaalle ja kysyin onko ottanut pullon. Kuulemma ei ole mutta sitä pulloa ei nyt tosiaan löydy mistään ... kyseessä pieni (3,75 dl)puolillaan ollut viskipullo. Sanoin tytölle että soitan tunnin välein ja tarkistan kunnon ja kun tulee kotiin niin puhallutan jos pienintäkään epäilystä että on nauttinut muutakin kuin kansalaisluottamusta. Mies ihan raivona kun ei löydy, mahtaako itse olla piilottanut johonkin ja nyt ei muista mihin. Muutenkin mies pinna kireenä kun on sairastanut jotain ihme flunssaa putkeen lähes 5 viikkoa.

Onhan se pullo voitu salakuljettaa jo viimeviikolla ellei teillä ihan päivittäin tarkisteta viinakaappia.
Mä ikävä kyllä lähtisin siitä että mieheni on oikeassa ja teinit asialla. Lähinnä siitä syystä että mikäli ipana vetää viskipullon napaan niin haluaisin olla siitä tietoinen.

Onko miehesi raivohullu alkoholisti kun ei hetkeä pärjää ilman viinaa? Totta kai nuoret kokeilevat alkoholia ja on hyvä, että pöllivät sen kotoa. Olisiko parempi jos joutuisivat vaikka tekemään miehille palveluksia viinaa vastaan?

Tarkistussoitto tytölle tehty äsken ja kiven kovaan vannoo edelleen ettei ole sitä ottanut. Mies otti siitä päivällä kulauksen eli ei se kauaa ole kadoksissa ollut. Ei meillä yleensä ole alkoholia kaapeissa, olutta vaan jääkaapissa jos sitäkään. No jokatapauksessa haen tytön kotiin klo 21 kuten alun perin sovittiinkin ja soittelen kyllä illan aikaan hänelle että on tolkuissaan. Mä kun olen tämmöinen natsimutsi joka vahtii jälkikasvunsa tekemisiä :) Ei mun omasta nuoruudesta nyt niin pitkä aika ole jotta ei tietäisi nuorison metkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rea Listi:
Onko miehesi raivohullu alkoholisti kun ei hetkeä pärjää ilman viinaa? Totta kai nuoret kokeilevat alkoholia ja on hyvä, että pöllivät sen kotoa. Olisiko parempi jos joutuisivat vaikka tekemään miehille palveluksia viinaa vastaan?

Kyse ei ole varmaan siitä, ettei mies pärjää ilman viinaa vaan siitä mihin ihmeeseen se pullo on kadonnut...? Kyllä varmaan kaikilla normaaleilla vanhemmilla herää mielenkiinto, jos viinakaapin sisältö on lähtenyt kävelemään.

Mä en kyllä nää mitään positiivista siinä, että sitä pöllitään kotoa ja juodaan sitten viskikännit tuolla pakkasessa 13 vuotiaana...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tarkistussoitto tytölle tehty äsken ja kiven kovaan vannoo edelleen ettei ole sitä ottanut. Mies otti siitä päivällä kulauksen eli ei se kauaa ole kadoksissa ollut. Ei meillä yleensä ole alkoholia kaapeissa, olutta vaan jääkaapissa jos sitäkään. No jokatapauksessa haen tytön kotiin klo 21 kuten alun perin sovittiinkin ja soittelen kyllä illan aikaan hänelle että on tolkuissaan. Mä kun olen tämmöinen natsimutsi joka vahtii jälkikasvunsa tekemisiä :) Ei mun omasta nuoruudesta nyt niin pitkä aika ole jotta ei tietäisi nuorison metkuja.

Niinpä niin...Onneksi täällä on vielä joitain normaaleja ihmisiä, jotka jaksavat välittää lapsistaan ja olla niitä "natsimutseja" :D

Nyt mä taidan kääntää kelkkani. En tiedä miten teillä mutta meillä olis ihan mahdollista hukata tavara käytön jälkeen. Mieheni ainakin loistaa tälläisissä kadotuksissa. " Lasken sen hetkeksi tähän ja unohdan sen".
Viskipullon kanssa ei ole meillä kokeiltu ( se pysyy tallessa kyllä :D ) mutta kaikki muut saattaa kadota tuosta vaan kunnes ne löytyy esim. kenkälaatikosta tai vessankaapista.
Mä olen itse myös hyvä kuljettamaan tavaraa epähuomiossa, rahapussia onkin meillä loogista etsiä vaikka jääkaapista. :ashamed: :D

Mäkin mietin, että jospa se pullo löytyy teiltä vaikka jääkaapista, jos siihen tänään on kerran koskettu. Jos mä olisin teini, niin olisin vienyt sen jo aiemmin tai sitten ottanut jostain kirkkaasta pullosta ja laittanut tyhmästi vettä sekaan...

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Alkuperäinen kirjoittaja Rea Listi:

Kyse ei ole varmaan siitä, ettei mies pärjää ilman viinaa vaan siitä mihin ihmeeseen se pullo on kadonnut...? Kyllä varmaan kaikilla normaaleilla vanhemmilla herää mielenkiinto, jos viinakaapin sisältö on lähtenyt kävelemään.

Mä en kyllä nää mitään positiivista siinä, että sitä pöllitään kotoa ja juodaan sitten viskikännit tuolla pakkasessa 13 vuotiaana...

Jep! Alle 2 desiä kahteen - kolmeen pekkaan. En nyt hirveää haloota tuollaisesta nostaisi. Tuskin ihan heti uskaltavat uusia temppuaan.

Toisaalta mies on saattanut unohtaa minne pullon piilotti - olisiko vaikka liiterissä halkopinossa. Alkoholilla kun on muistia heikentävä vaikutus...

Tuossa iässä alkoholia kokeillaan kaveriporukassa, mikä onkin hyvä asia. Meistä 90% on tehnyt niin. Paljon pahempi on jos menee vaikka yksin jonnekin juomaan salaa.

Mäkin mietin, että jospa se pullo löytyy teiltä vaikka jääkaapista, jos siihen tänään on kerran koskettu. Jos mä olisin teini, niin olisin vienyt sen jo aiemmin tai sitten ottanut jostain kirkkaasta pullosta ja laittanut tyhmästi vettä sekaan...

Kaveri laittoin Ouzoon vettä sekaan salatakseen vajeen. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:

Nyt mä taidan kääntää kelkkani. En tiedä miten teillä mutta meillä olis ihan mahdollista hukata tavara käytön jälkeen. Mieheni ainakin loistaa tälläisissä kadotuksissa. " Lasken sen hetkeksi tähän ja unohdan sen".
Viskipullon kanssa ei ole meillä kokeiltu ( se pysyy tallessa kyllä :D ) mutta kaikki muut saattaa kadota tuosta vaan kunnes ne löytyy esim. kenkälaatikosta tai vessankaapista.
Mä olen itse myös hyvä kuljettamaan tavaraa epähuomiossa, rahapussia onkin meillä loogista etsiä vaikka jääkaapista. :ashamed: :D

Sitä minäkin sanoin miehelle että oletko ihan varma että jätit sen tohon kaappiin päivällä. Meillä kun aamuisinkin monesti haetaan autonavaimia, kännykkää tms. ja joskus ne löytyvät tosi oudoista paikoista. Taidanpa mennä vielä kerran katsomaan paikat läpi josko se löytyisi ja lapset pääsisivät pälkähästä ...

Hah :D Kuinka nopeaa jäi kiinni :D

ei oo tenavat ottanut pulloa, josta iskä on päivällä ottanut huikat. ei kai nekään nyt ihan tyhmiä tai jos mä olisin vielä nuori ja ottaisin niin laittasin johkin loogiseen paikkaan mistä se löytyis ja olisin lantrannut vedellä ja ottanut puolet itselle..mut en ehkä jos mul olis natsimutsi..

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:

No onneksi vanhempansa oli viikonloppureissulla yms. jollakin pidemmällä reissulla että ehtivät veljensä kanssa soitella läpi kaikki mahdolliset hakijat joista joku sitten haki uutta ouzoa mitä ei sitten vedellä jatkettu :D

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:

No onneksi vanhempansa oli viikonloppureissulla yms. jollakin pidemmällä reissulla että ehtivät veljensä kanssa soitella läpi kaikki mahdolliset hakijat joista joku sitten haki uutta ouzoa mitä ei sitten vedellä jatkettu :D

siinä kiva reaktio veden kanssa :D

No, musta on kyllä vastenmielistä, jos aikuinen äijä ei pysty hillitsemään itseään jonkun viinatuttipullon takia, YÖK. Hei, joku raja, kuinka tärkeänä tuota asiaa pidetään!

ihan vinkkinä tämä: jos kirkkaaseen viinaan laittaa vettä
sekaan se kuplii kun kääntää pullon ylöslasin , puhdas viina ei kupli pulloa kääntäessä.

Kokeilitu monta kertaa mutta kiinni en koskaan jäänyt laimentamisesta.

Yhteistyössä