J
jojottaja.
Vieras
Tai siis sanoi että jos ajattelisi samalla tavalla kun minä niin lopettaisi elämänsä. Tuli puhetta kun katseltiin telkkaria että mies haluaisi matkustaa ulkomaille. Tokaisin hänelle että meillä ei luultavasti tule ikinä olemaan rahaa lähteä reissuun. Nyt tuntuu vaain että laskuja tulee laskujen perään ja kun saa yhden maksettua ja rahaa vähän sivuun niin uusi pommi tippuu ja rahat menee sinne. Minä opiskelen ja mies käy töissä. Mies sitten kysyi että enkö tosiaan näe tulevaisuudessa muuta kun laskujen maksun ja töissä käymisen. En. Mä en rehellisesti uskalla olla optimisti. Mä en nää itseni muuten kun töissä tai maksamassa laskuja ja se vapaa-aika mitä on vietän lapsemme ja miehen kanssa,sitten jokin hajoaa ja rahat menee taas siihen.Mies sanoi että jos ajattelisi samalla/ näkisi tulevaisuuden samalla tavalla kun minä niin hän luultavasti tappaisi itseni.
Mä voin rehellisesti sanoa että olin nuorempana optimisti mutta pitkän suhteen rariuduttua,epäonnistuminen ensimmäisessä ammatissa ja lukuisat epäonnistumiset työelämässä ovat vaan saanneet minut varautuneeksi enkä uskalla ajatella tulevaisuudelta paljoa.
Mä voin rehellisesti sanoa että olin nuorempana optimisti mutta pitkän suhteen rariuduttua,epäonnistuminen ensimmäisessä ammatissa ja lukuisat epäonnistumiset työelämässä ovat vaan saanneet minut varautuneeksi enkä uskalla ajatella tulevaisuudelta paljoa.