Mies sekoili viime yönä unissaan... itkeäkö vai nauraako.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"just"

Vieras
Heräsin kesken yön kauheaan meteliin, mies huuteli itsekseen unissaan koko ajan kovenevalla äänellä. Naureskeli ja vitsaili sekä huusi kuin jossain jääkiekko-ottelussa. Sitten nousi sängystä, käveli ympäri makuuhuonetta, askeleet kiihtyi ja sitten alkoi kauhuissaan huutaa "täällä ei ole ovea, mä en pääse ulos, apua" toistellen useasti... mietin, että pitäiskö herättää vai ei, mutta sitten yhtäkkiä huuto loppui ja mies alkoi kusta nurkkaan... lorina vain kuului. Tässä vaiheessa minä huudahdin "lopeta", niin mies lopetti ja tuli viereeni nukkumaan. Valot päälle ja mies luuttuamaan lattiaa. Sitten aamulla töihin lähtiessään sanoi häpeissään, ettei muista koko jutusta yhtään mitään, paitsi sen jälkeen kun herätin hänet.

Nyt mietityttää mitäköhän tänä yönä tapahtuu. :/

mun entinen avopuoliso kusi eräänä yönä mun yöpöydänlaatikkoon :/
heräsin kun naaman vieressä lorisi ja kun kysyin että "mitä h**vettiä teet?" vastasi kamalan loukkaantuneena että "no oon kusella"... kyllä hiukan ihmetytti muakin, itse ei kanssa tajunnut mitään, aamulla vasta kun mä puunasin laatikkoa kysyi että mitä teen ja kun kerroin, niin hiukka hävetti.

Suosittelisin että miehesi kävisi lääkärissä asian tiimoilta. On hyvin harvinaista, että terve aikuinen kävelee unissaan (etenkin jos tätä ei ole tapahtunut aiemmin), vaan siihen usein liittyy muita ongelmia.

Mä jouduin joskus herättämään mun eksän kun meno yltyi niin vaaralliseksi. Meinasi kaataa vettä jatkojohtoihin ja alkoi tuuppimaan mua kun luuli siiderikoriksi joka aukoi päätään. Näki unta olevansa töissä pullohihnalla. Ei ihan pienellä litsarilla herännyt, piti släimästä ihan olan takaa. Onneks on eksä, muuyen pelkäisin että polttaa koko torpan.

Joo, kai se olis nukkumaan lähdettävä, mies meni jo... Kertokaa vaan omia kokemuksianne, mä palaan tänne huomenna (töiden jälkeen) kertomaan miten yö meni. Toivottavasti rauhallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22822934:
Mä jouduin joskus herättämään mun eksän kun meno yltyi niin vaaralliseksi. Meinasi kaataa vettä jatkojohtoihin ja alkoi tuuppimaan mua kun luuli siiderikoriksi joka aukoi päätään. Näki unta olevansa töissä pullohihnalla. Ei ihan pienellä litsarilla herännyt, piti släimästä ihan olan takaa. Onneks on eksä, muuyen pelkäisin että polttaa koko torpan.

REPS :D Ihan uskomatonta :D :D nauretaan täällä miehen kanssa niin että vesi valuu silmistä :D

[QUOTE="haha";22823071]REPS :D Ihan uskomatonta :D :D nauretaan täällä miehen kanssa niin että vesi valuu silmistä :D[/QUOTE]

Se oli kaukana hauskasta. Onneksi se tuuppas mut vuodesohvalle eikä mihinkään muualle. Tosi friikkiä kun iso mies on silmät auki ja täysissä voimissaan. Pystyy tekemään mitä vaan ja sitten sitä ohjaa joku uni. Sen jälkeen en ihmettele että jotkut sytyttelee tulipaloja ja murhailee porukkaa unissaan. Se on niillä sukuvika. Eksän faija on kävellyt uloskin ihan ilkosen alasti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22823104:
Se oli kaukana hauskasta. Onneksi se tuuppas mut vuodesohvalle eikä mihinkään muualle. Tosi friikkiä kun iso mies on silmät auki ja täysissä voimissaan. Pystyy tekemään mitä vaan ja sitten sitä ohjaa joku uni. Sen jälkeen en ihmettele että jotkut sytyttelee tulipaloja ja murhailee porukkaa unissaan. Se on niillä sukuvika. Eksän faija on kävellyt uloskin ihan ilkosen alasti =)

Mä en uskaltais elää tollasen ihmisen kanssa, en todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22823104:

Hurjaa :(

Oliko mies muuten ns. normaali?

[QUOTE="vieras";22823116]Mä en uskaltais elää tollasen ihmisen kanssa, en todellakaan.[/QUOTE]

En mäkään. Tai ainakaan ite nukkua kunnolla. Ainakaan omistusasunnossa tai ylempänä kuin kerrostalon ekassa kerroksessa. Ainakaan ilman että joka huoneessa on palovarottimet, veitsilaatikossa lukko ja ovessa joku säppi katon rajassa. Neljässä vuodessa pari kertaa se lähti kävelylle. Toisella se vaan huusi osoitellen mun paperista lampun varjostinta, että "vittu tajuutsä et tos on vaan kaks pahvilaatikkoo ristissä" ja meni takaisin nukkumaan. Pari kertaa yritti kuristaa itsensä peitolla, mikä on siis ihan mahdotonta onneksi. Lakanat oli rullalla joka yö kun tanssi niiden kanssa vissiin

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22823178:
En mäkään. Tai ainakaan ite nukkua kunnolla. Ainakaan omistusasunnossa tai ylempänä kuin kerrostalon ekassa kerroksessa. Ainakaan ilman että joka huoneessa on palovarottimet, veitsilaatikossa lukko ja ovessa joku säppi katon rajassa. Neljässä vuodessa pari kertaa se lähti kävelylle. Toisella se vaan huusi osoitellen mun paperista lampun varjostinta, että "vittu tajuutsä et tos on vaan kaks pahvilaatikkoo ristissä" ja meni takaisin nukkumaan. Pari kertaa yritti kuristaa itsensä peitolla, mikä on siis ihan mahdotonta onneksi. Lakanat oli rullalla joka yö kun tanssi niiden kanssa vissiin[/QUOT]

Mun eksä kuristi kerran unissaan mua. Se puhu jotain että "äiti, rauhotu" kun pistin vastaan. Rupesin kiljumaan ja se havahtu. Huomattiin et se oli repiny multa mys hiuksia isoja tukkoja! Tosi karmivaa oli. Erottiin melk pian ton jälkeen, mua alko epäilyttää miehen mielenterveys..

Älkääs ny, mä tuossa viikonloppuna meinasin herätessäni et lähtiköhän mies ny reissuun hiukset auki kun en oo heränny lähtöön. Kun ei saa ite oikein siististi letitettyä suht pitkiä hiuksiaan. Todellisuudessa olin letittäny ne hiukset ja sanonu vielä heipat ku oli lähteny. Ja nukkunu koko ajan :laugh: Oli siinä miehenkin huumorintaju kovilla kun selitin tän kun jossain vaiheessa kotiutui :) Tosin mä ny kohellan muutenkin ihan hereillä ollessakin, harvemmin niin että nukun...

Tutun kuuloista. Meillä mies aika ajoin stressaantuneena tekee kaikkea "kivaa" unissaan. Yleensä sänky on tulessa ja kerran kerkes roudata peittonsa suihkun alle ja kastella litimäräks. Kerran taas heitti terassille ja sitten tuli ihmetteleen missä peitto on. Kahvinkeittimen on väittänyt nielaisseen ja lasikannun palaset pistelee mahassa. Milloin on käärmeitä sängyssä jne. Aina ei kyllä naurata, kun keskellä yötä herää johonkin miehen projektiin..

Mun eksä kuristi kerran unissaan mua. Se puhu jotain että "äiti, rauhotu" kun pistin vastaan. Rupesin kiljumaan ja se havahtu. Huomattiin et se oli repiny multa mys hiuksia isoja tukkoja! Tosi karmivaa oli. Erottiin melk pian ton jälkeen, mua alko epäilyttää miehen mielenterveys..
No en ihmettele, mutta ei sillä niinkään mitään tekemistä mielenterveyden kanssa ole millaisia unia näkee. Varmaan kaikki ihmiset näkee mitä surrealistisimpia sellaisia. Uniapnealla on joku kytkös tuohon. Ja liika valvominen oli aina edeltävänä tekijänä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22823295:
No en ihmettele, mutta ei sillä niinkään mitään tekemistä mielenterveyden kanssa ole millaisia unia näkee. Varmaan kaikki ihmiset näkee mitä surrealistisimpia sellaisia. Uniapnealla on joku kytkös tuohon. Ja liika valvominen oli aina edeltävänä tekijänä.

totta, mut oli se sen verran karmivaa etten uskaltanu kunnolla enää sen kanssa nukkua et siks se juttu sit lopahti..

Yhteistyössä