et olisi mennyt tossa tilassa pötköttämään lapsen viereen.mä en ainakaan mene vaakatasoon jos olen väsynyt enkä halua nukahtaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:et olisi mennyt tossa tilassa pötköttämään lapsen viereen.mä en ainakaan mene vaakatasoon jos olen väsynyt enkä halua nukahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:et olisi mennyt tossa tilassa pötköttämään lapsen viereen.mä en ainakaan mene vaakatasoon jos olen väsynyt enkä halua nukahtaa.
mä kyl en ollu vaakatasossa. jälkiviisaus paras viisaus....
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kyllä mun mies on onnellinen saadessaan olla mun mies.
Jotkut naiset rutisee IHAN TURHASTA miehilleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:et olisi mennyt tossa tilassa pötköttämään lapsen viereen.mä en ainakaan mene vaakatasoon jos olen väsynyt enkä halua nukahtaa.
mä kyl en ollu vaakatasossa. jälkiviisaus paras viisaus....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jätä se p*skiainen. Ihan törkeätä antaa toisen nukkua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Minusta sinä olet typerä. Jos ajatteli, että kun olet kerran niin väsy, niin nukkuminen tekee hyvää. Ja jos oikeasti on väsy, niin tulee uni päikkäreiden jälkeen. Tiedän sen vuorotyöläisenä. Minä olen aina tosi kiitollinen, kun tosi harvoin saan päikkärit nukkua aamuvuoron jälk.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:No ei kai sun miehes vika ole jos oot nukahtanu, eikä se ole tajunnu herättää. Käy illalla ajoissa nukkumaan niin et ole niin puhki iltaisin, tai sit otat niin lyhyet torkut että ei tule sitä sumusta oloa.
mä olen joka ilta käynyt ajoissa nukkumaan, klo20-21.
jos mun mies istuu koko mun päikkäreiden ajan vieressä katsomassa tvtä niin luulis et vois herättää...? ne lyhyetkin vartin torkut saa mulle sen sumuisen olon.
Sä et vissiin ole vielä kauaa tehnyt aamuvuoroa?
2vuotta... mutta en vaan kertakaikkiaan ole aamuihminen.
aamut on mulle ollu jo lapsuudessa ihan tuskaa, en voi sille mitään.
olen yöeläjä.
Ok. Mä teen 2-vuoroa, ja aamuvuoroissa herään 3.30 tai 4, ja nukkumaan menen siinä 23 aikaan. Siks meinasin että et ole kauan tehnyt aamuvuoroa, koska ite aika nopeesti totuin heräämään aikaisin, vaikka en todellakaan ole aamuihminen.
ja sähän tiedät mun unentarpeen?
piti lainata bluen tekstiä..
Sen verran tiedän että normaalille aikuiselle pitää riittää 8-10h unta vuorokaudessa. Aikuinen myös tulee toimeen poikkeuksellisesti, pitempäänkin tarpeen tullen, lyhyemmilläkin esim. 6-8h, unilla hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sopuli:Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Minusta sinä olet typerä. Jos ajatteli, että kun olet kerran niin väsy, niin nukkuminen tekee hyvää. Ja jos oikeasti on väsy, niin tulee uni päikkäreiden jälkeen. Tiedän sen vuorotyöläisenä. Minä olen aina tosi kiitollinen, kun tosi harvoin saan päikkärit nukkua aamuvuoron jälk.
Tiedät että näin on SINULLA. Unen tarpeet ja nimenomaan se mihin aikaan on väsynyt ja mihin aikaan ei on täysin yksilöllistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin no:Jos sun mies tietää sun olevan kiukkuinen päikkäreiden jälkeen ja antoi sun just siksi nukkua.. Olit jo nukahtanut ja mies sai olla kolme tuntia rauhassa, mutta jos mies olisi herättänäyt sinut heti, olisit kiukutellut siitä asti...