mies sitten ilmoitti että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
ei mun mies paska olekaan,missä vaiheessa niin sanoin?? Kunhan purin tuntojani, suomihan on vapaa maa:)

Juu Suomi (siis isolla) on vapaa maa ja minulla on myös vapaus sanoa, että rauhoituhan nyt jo yksistä matoista. Ja kyllähän sä aikamoisen ripityksen teit miehestäsi tuossa parissa viestissä, nuuka on, sun pitää pestä sen takit, ei lähde pesee mattoja..mitäs vielä..sulla ei taida elämässä kovasti tapahtua just nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
ei mun mies paska olekaan,missä vaiheessa niin sanoin?? Kunhan purin tuntojani, suomihan on vapaa maa:)

Et itse sanonutkaan vaan muilta tuli kommenttia tyhmä jne. Ja tottakai saa tuntojaan purkaa. Pahin kiukku laantuu sillä :)

No itse en mattoja pesekään vaan nakkaan likaiset roskiin mutta eilen äiti oli vuorannut auton että lähtisi mattojepesuun autoa likaamatta niin isukki siihen tuumasi että he lähtevät autolla kaupoille pikkuveljen kanssa ja äiti saa vuorata toisen auton tuota varten ja mattojen pesu muutenkin kuulemma ihan turhaa kun likaantuvat kuitenkin. EI puhettakaasn auttamisesta

Anna mattojen olla ja nauti elämästä! Minäkin opin tekemään niin vasta toisen lapsen jälkeen ja elämä on ollut PALJON mukavampaa meillä kaikilla. Ikkunatkin on edelleen pesemättä. Hyvin niistä läpi näkyy =)

mulla on supistellut jo viikon ajan joten (rv 21 vasta menossa) en siksi kanna yhtäkään mattoa itse. Lekuri kielsi siis kaiken kantamisen ym. raskaat hommat. Kiitos sinulle nöttiäinen kannanotostasi.

Minkä hemmetin takia ette aikuiset ihmiset keskustele ja tee kompromisseja? Mies pyysi sinut mökille ilman kaveria käsitin? Ja sinä pyysit hänet mattopesulle? Ja teillä on lapsi? Miksi ette yhdessä keskustele että miten tehään, ja kumpi ensin? Miksi siitäkin pitää riidellä ku teinit, että sitte menen kaverin kanssa ja pese yksin mattos.. Haloo?!
Sinulla on oikeus jäädä kotiin mahoinesi jos tuntuu että on liian kuuma.. muttta mieskin voisi jättää sitte menemättä ja olisitte yhessä kotona perheen kesken. Vaikka sitte jäisikin matot pesemättä.

Tuli tunne että mies lähti karkuu matonpesua??

no voi jestas sentään:) ripitinhän minä tuntojani miehestäni juu mutta ei se silti hänestä edelleenkään tee huonoa miestä. Hän on ehkä pihi (hyvä ja huono piirre), vähän saamaton mutta täysin kunniallinen, ei juo ei polta. Joten hyvä mies, mutta mulla nyt vain oli sellainen olo että haluan puhista jonnekkin ison mahani kanssa. Jäi nuo matot viimekesänäkin pesemättä joten siksi tässä tuhtailen niiden kanssa. Ja niinkuin sanottu, matot voi pestä ensikesänäkin:)

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
pesin ihan vapaaehtoisesti itse matot, painepesurilla tosin. ei siinä mitään apua tarvittu, edes kuivumaan ripustamisessa. ja matot on 240 x 240, eli ei ne ihan höyhenenkevyitä ole märkinä nostella. viikkoja 32 +2. asenteesta se on kiinni, jos ei muka pysty jotain tekemään... :(

Joo varmasti on asenteesta vauvaa kohtaan kiinni jos sä tollasta teet viimesilläs :o

meillä on keskustelujen suhteen välillä vähän ongelmia, myönnän. Ollaan silti kuitenkin yhdessä onnellisesti ja välillä vähemmän mutta niinhän tämä elämä menee. Aina ei voi olla yhtä aurinkoa. Niin ja mies lähti tosiaan mökille, työkaverinsa luokse. Ihan ok, kiva kun viihtyy duunikavereidensa kanssa vapaa-ajallakin. Mutta hei, nyt tää karkaa jo vaikka mihin. Enpä olis uskonut että mun pieni hepuli poikii näin pitkän ketjun!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
pesin ihan vapaaehtoisesti itse matot, painepesurilla tosin. ei siinä mitään apua tarvittu, edes kuivumaan ripustamisessa. ja matot on 240 x 240, eli ei ne ihan höyhenenkevyitä ole märkinä nostella. viikkoja 32 +2. asenteesta se on kiinni, jos ei muka pysty jotain tekemään... :(

Joo varmasti on asenteesta vauvaa kohtaan kiinni jos sä tollasta teet viimesilläs :o

Juurikin näin. Mutta sehän on pääasia että asennetta löytyy! *kiillottaa miukuliinan sädekehää ja ojentaa paras emäntä palkinnon*

hmm. mä oon vk16 ja multa on jo mattojen pesu kielletty. kait mä sitten oon avuton ja muitten armoilla. tosin, mulle on trkeempää se että vauva pysyy matkassa viel edes 15vk ku se että meillä on puhtaat matot lattialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
hmm. mä oon vk16 ja multa on jo mattojen pesu kielletty. kait mä sitten oon avuton ja muitten armoilla. tosin, mulle on trkeempää se että vauva pysyy matkassa viel edes 15vk ku se että meillä on puhtaat matot lattialla.

Ei, väärin. Etkö lukenu miukuliinan viestiä, se on vaan asenteesta kiinni ;)

Mun mielestä tollaisella asialla on turha kiillottaa sädekehää. Märät isot villamatot painavat siinä määrin, että ihan oikesati niiden nostelu on riski raskaudelle. Jos sä haluat ottaa sen riskin, niin ota, mutta itse ainakaan en ottaisi omalle tunnolleni, jos toisella tulisi keskenmeno sen vuoksi

:headwall: