Mies sitten meni ja petti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vituttaa

Vieras
Oli viime viikonloppuna kaverinsa polttareissa ja olivat sitten tilanneet maksulliset naiset. Oli olleet sitten kunnon saatanan orgiat 3 naista ja 3 ukkoa. Hässiineet siellä ristiin jne.. Kaverin vaimo oli löytänyt kuvia hauskan pidosta. Vittu miehet on sairaita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Oliko sulhanenkin mukana hölmöilyssä :o jos oli, häät taisi peruuntua?

No oli se. Ei olla vaan saatu kerrottua morsiammelle. Sulhanen anelee,että ei kerrottaisi.

Kannattaisi kertoa ennen kuin morsian tekee elämänsä mokan! Minä jättäisin ainakin häät väliin jos ne yleensä toteutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Oliko sulhanenkin mukana hölmöilyssä :o jos oli, häät taisi peruuntua?

No oli se. Ei olla vaan saatu kerrottua morsiammelle. Sulhanen anelee,että ei kerrottaisi.

Kannattaisi kertoa ennen kuin morsian tekee elämänsä mokan! Minä jättäisin ainakin häät väliin jos ne yleensä toteutuvat.

Mä kyllä kertoisin vaikka kiva tuommoista asiaa ei ole kertoa :/ Mutta jos tämä morsian saakin tietää vuosien päästä asiasta saattaa miettiä miksi kukaan ei kertonut vaikka tiesi yms. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eikös se olisi reilua kertoa.... haluaisit varmaan itsekkin tietää asiasta jos itse olisit menossa naimisiin.

Tieto lisää tuskaa. En mä ittekkään olisi halunnut tietää. Enkä mäkään miestäni jätä,mutta arvet se kuitenkin jättää. Ei tosta tapauksesta tiedä kun minä ja sen yhden kaverin vaimo. Toivotaan,että ei saa tietääkkään. Sulhanen on kuitenkin ihana ihminen jolle sattui vain kauhee kännimoka.

Yhteistyössä