Mies sitten tuhlasi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loitsu

Jäsen
19.04.2007
196
0
16
Parissa päivässä meni hotelliin ja viinaan 600e!!! |O

Tais ukko jättää omia laskuja maksamatta!!Ja ties minkä huoran oli ottanu hotellihuoneesensa!!! :kieh:

No mutta tänään mikään asia ei pilaa mun hyväntuulisuutta,ukko saa mennä kaikkiin sukupuolitautitesteihin heti arjen koittaessa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Loitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Taas yks asia miks oon ilonen ettei mul oo miestä...

Ja näitä syitähän riittää ;)

No joo :whistle: Ois kai siinä miehessä jotain hyviäki puolia jos sellanen olis.... Mut kaikilla asioilla on nämä hyvät ja huonot puolet. Aattele nyt sun ei tartte miettiä mihin nuokin rahat sijoittaisit =)

Taas yks asia miks oon ilonen ettei mul oo miestä...

Ja näitä syitähän riittää ;)

No joo :whistle: Ois kai siinä miehessä jotain hyviäki puolia jos sellanen olis.... Mut kaikilla asioilla on nämä hyvät ja huonot puolet. Aattele nyt sun ei tartte miettiä mihin nuokin rahat sijoittaisit =)

Niinpä,enpä paljoa miettisi vaan olisin ostanut niillä lapsille vaatteita lisää,sitten semmosen penkin,jossa on samassa lelulaatikko ja vienyt ne kylpylässä käymään.

Tais ukko jättää omia laskuja maksamatta!!Ja ties minkä huoran oli ottanu hotellihuoneesensa!!! :kieh:

No mutta tänään mikään asia ei pilaa mun hyväntuulisuutta,ukko saa mennä kaikkiin sukupuolitautitesteihin heti arjen koittaessa :kieh:

Toi kuullostaa ihan siltä että aiot jatkaa yhteiselämää moisen p.a.s.k.a.n kanssa.

"pyörittlee päätään" ei ymmärrä, ei

Alkuperäinen kirjoittaja mari:

Toi kuullostaa ihan siltä että aiot jatkaa yhteiselämää moisen p.a.s.k.a.n kanssa.

"pyörittlee päätään" ei ymmärrä, ei

En meinaa muutakuin henkisesti valmistua eropapereiden tekoon ;) Tai jos mies haluaa perheensä pitää,hoitoon tollanen paska! :kieh: Ja niihin testeihin haluun sen vaikka eron ottaisinkin ja en kyllä sen anna muhun koskea kuitenkaan.Niin oksettavalta tuntuu nyt.

:o siis oikeesti on tosi ihmeellistä lukee miten joittenki miehet käyttäytyy! :o viikonloppusin tuntuu aika monen "rakas mies" laittavan elämän risaseksi ja tekee mitä ihmeellisimpiä tempauksia :o oikeesti tosi vaikee ymmärtää ku mun lähipiirissä ei ole tommosia miehiä...

Joo onhan meitä jotka eletään tollasten "paskojen" kans. Ja meitä on PALJON tälläki palstalla. :/

Mieki just äsken komensin ukon makkariin nukkumaan ku haisi tossa sohvalla. Mun vanhemmat tulossa käymään, minä ollu kipeänä tän vauvamahani kans, ja ukko sitte päätti eilen ryypätä kuiten.
Kävin just sen paskasten farkkujen taskulla että saan käydä kaupassa ku on tiukkaa; niin löysin sieltä peräti 13?!!
Ja meillä on nyt tosiaan rahat vähissä, ja HERRA TIETÄÄ SEN!!! |O :headwall:
Kerranki aattelin "ryöstää" sen, mut kostuin vaan tuon saamarin 13?. Kuinkahan paljon se on polttanu rahaa että eilen on saanu ryypätä.