Mies sitten unohti koiran ulos..periaatteessa...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
:whistle:

Oli äsken autoa pesemässä pihalla ja oli sitten käyny koirien luona tarhoilla rapsuttelemassa niitä. Tuli sisälle ja aikaa meni n. 10 minsaa ku ovikello soi. Yks tuttu tuli käymään ja samalla sisälle porhals meitin narttukoira :o Mie ihan ihmeissäni karjasin sit miehelle (oli yläkerrassa käymässä ), et mitä ihmettä koiruus ovella teki, ni tää tuttu vaan kertoi, et siinä se tuli portilla vastaan häntä ja seuras sitten ovelle. Mies vähän aikaa mietti ja totes, et tais unohtaa tarhan oven auki. :D Sit iskikin hirvee hätä, et unohtuiko urostenkin ovet auki. Ne meinaan ei pysy pihalla vapaana sekuntiakaan ja yleensä viel joukossa tyhmyys tiivistyy, eli jos yks häipyy, ni muut menee perässä. Onneks oli muitten tarhojen ovet säpissä... :whistle: Huh. No onneks oli tosiaan tuo narttu, joka ilmeisesti oli miestä seurannu ja tullu tuohon ulko-ovelle odottelemaan... =)

:D Onneksi kaikki on tallessa.

Meidän koira pysyi hienosti omalla tontilla muutosta alkaen vaikka kuinka pitkään.

Sitten huonoimpaan mahdolliseen rakoon (esikoinen sairaalassa ja mies sen kanssa siellä) se otti ja lähti.
6km päässä oli ajokoiria tarhassa, narttuja, ja juoksuaika. Sieltä tuon sitten hain tarhan vierestä ulvomasta, kun olin ensin pukenut ja pakannut nuo pienemmät tytöt autoon ja ajellut ties kuinka pitkään hiekkapätkää ristiin rastiin koiraa etsien...

Onneksi meidän kylällä asuu koiraystävällistä, ja ymmärtäväistä porukkaa. =)

Parempi tosiaan, ettei häipynyt.

Mullahan kävi vielä niinkin lystikkäästi, että seuraavana päivänä koiran jälkeen lähti poni. Ja siis mies ja esikoinen edelleen siellä sairaalassa.
Ja kun tajusin asian, mulla oli 2 alastonta alle 2-vuotiasta puettavana kyytiin, ja se pirun poni piti ensin etsiä, ja olin jo valmiiksi kusi sukassa kun mietin, millä mä sen sitten kotiin tuon auton ja niiden kahden natiaisen kanssa....

Se löytyi myös naisista, 10km päästä. Kun se vihdoin saatiin kiinni, sain onneksi naapurin likan sitä taluttamaan. Pikkasen on aitaa tilkitty sen jälkeen... :whistle:

Yhteistyössä