Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:SAVANNA. ne lapset. mieti sun lapsiasi!!
no mä heitä mietinkin kokoajan,paitsi onko minustakin hyötyä lapsille,jos en ole nykyisen kans kovin onnellinen?
no onko lapsille hyötyä jos hyppäät ventovieraan matkaan? jos sä et halua teidän liiton eteen mitään tehdä eikä rakkautta ole niin eroa, mutta älä hyppää heti seuraavaan suhteeseen ihmisen kanssa jota et edes tunne. hae apua, hoida ongelmasi ja ala parisuhteeseen vasta sitten kun olet itse kunnossa.. muuten kaikki ongelmat ja asiat siirtyy vaan suhteesta toiseen. lapset tarvitsee tasapainoisen vanhemman joka ajattelee heidän etuaan. mieti miltä lapsistasi tuntuisi jos he joutuisivat heti muuttamaan jonkun heille vieraan luo.
jos mä kuinka hoitan itseä niin taas kaikki menee näin jos mies ei suostu terapiaan mun kaa
eikun eron jälkeen hoidat itsesi kuntoon.. ilman mitään miehiä. oletko mieheltäs kysynyt lähteekö hän sun kanssa terapiaan?