mies soiti ja sanoi

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko hakea kahvikuppi ja ottaa parempi asento :D

Jos tää on totta niin nyt Savannalle jäitä hattuun, tai jonnekin muualle ja vihellä peli poikki. Ei vieraita miehiä, lopeta strippaus ja netissä olo ja keskity omaan PÄÄN hyvinvointiin ja lapsiin. Parisuhteeseen kun tiedät mitä itse haluat.

no joo naurakaa vaan,mutta mulla on pään särky kahden miehen välissä,onneks kolmatta ei vielä ole :x :x

No,eiköhän sekin tule vielä kuvioihin,sähän olet kohta rikas nainen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Savanna, onko sen miehen nimi Riku? :snotty: :|
No nyt menee jo jännäks... Pakko pistää kahvitippuun ja ottaa lokoisa asento. Onneks kuopus nukkuu ja esikoinen on koulussa ni saa rauhassa viettää aikaa "kaunareiden" parissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
En kyllä enää jaksa käsitää näitä juttujas. Etkö vasta täällä niin vakuutellu et osaat hanskata noi ihailijas ja tiedät rajas et otat vaan niiltä rahat ja strippaat niille jne. Eli et petä ja sulla on perhe ja mies joiden kanssa olet päättänyt olla ja muuta sellasta.

Ei oo enää kovin vakuuttavia nää sunb jutut. Toivon tosissaa et ei oo todellista kaikki. Olis aika onnetonta touhua jo pelkästään lasten kannalta. :o

Näimpä... TODELLA surullista tämä touhu jo. :'(

Sillon ku alkaa olla niin paljon tunteita, että päätöksen teko vaikeutuu, kannattaa miettiä sitä, mikä olisi oikein ja tehdä sitten niin.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mietis nyt vähän. Sä olet siis töissä tutustunut mieheen, joka samantien jätti sun takia tyttöystävänsä. Noinkohan se on luotettava? Miksi se ei voi tehdä sulle samaa???´
Mä en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans, joka jättää tyttöystävänsä mun takia, koska mä en näe yhtään syytä, etteikö se voisi tehdä samaa mulle, jättää mut jonkun muun takia.

mutta ei hän ikinä juoksut hänen perään edes,niin kuin mun perään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
No nyt menee jo jännäks... Pakko pistää kahvitippuun ja ottaa lokoisa asento. Onneks kuopus nukkuu ja esikoinen on koulussa ni saa rauhassa viettää aikaa "kaunareiden" parissa. :D

otakko
1974.gif
:p

Mun mielestä Savannan ei missään tapauksessa pidä nyt valita noiden miesten välillä.
Vaan hänen pitää miettiä miettiä MITÄ ITSE HALUAA ja miten sen voi saavuttaa.
Kun se asia on selvä, pitää hänen miettiä kuuluuko hänen elämäänsä jompi kumpi noista miehistä, vai jatkaako hän yksin.
Mutta ei todellakaan kuulosta onnelliselta suhteelta toi nykyinen.. Pitää siis miettiä tahtooko jatkaa sitä, tehdä töitä sen eteen (molemmin puolin ) vai erota. Mutta miehen luota muuttaminen suoraan toisen miehen luokse kuulostaa lähinnä ongelmien taaksensa jättämistä je eiköhän meistä jokainen tiedä mistä ne takse jätetyt ongelmat jossain vaiheessa löytää..?

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
En kyllä enää jaksa käsitää näitä juttujas. Etkö vasta täällä niin vakuutellu et osaat hanskata noi ihailijas ja tiedät rajas et otat vaan niiltä rahat ja strippaat niille jne. Eli et petä ja sulla on perhe ja mies joiden kanssa olet päättänyt olla ja muuta sellasta.

Ei oo enää kovin vakuuttavia nää sunb jutut. Toivon tosissaa et ei oo todellista kaikki. Olis aika onnetonta touhua jo pelkästään lasten kannalta. :o

en mä otta häneltä rahaa :headwall:

jostain!!
sitä saa mitä tilaa.miestäs kohtelet ko rakki koiraa ja sit oletat saavas lämpöö ja hellyyttää?parisuhteessa kummankin pitää antaa jotain,ei vain ottaa!!käy juttelemassa jossain ulkopuoliselle ihmiselle.kaikki ei oo ok!!

ja se mies on vielä vihainen mulle,kun jäätti tyttöystäväkin mun takia :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mietis nyt vähän. Sä olet siis töissä tutustunut mieheen, joka samantien jätti sun takia tyttöystävänsä. Noinkohan se on luotettava? Miksi se ei voi tehdä sulle samaa???´
Mä en ikinä alkais seurustelemaan miehen kans, joka jättää tyttöystävänsä mun takia, koska mä en näe yhtään syytä, etteikö se voisi tehdä samaa mulle, jättää mut jonkun muun takia.

Ja sekä tässä nyt merkkaa kuka juoksee kenenkin perässä? Olisit nainut miehen johon olet 100% tyytyväinen niin ei tarvisi täällä narista.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ai nykyään tulee jo kaksi jaksoa päivässä?

Pitäähän sitä draamaa olla kahdessa ketjussa,samasta aiheesta :xmas:

no mutta,missä perkeleessä on se Shadi-ritari valkealla ratsullaan??Kyllä tässä nyt ihan selvästi jotain puuttuu,molemmista ketjuista :xmas: :D

:D

Niin kaikkihan kannattaa uskoa sinisilmäisesti mitä tämä uusi mies syöttää sulle... Haloo! Et ole tuntenut miehen kuin muutamia päiviä ja olet täysin sen tarinoiden lumoissa...
Tätä menoa saadaan lukea muutaman viikon päästä kuinka Savanna kuolee (ties monettako kertaa ) ja uusi mies on täysi k*sipää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä Savannan ei missään tapauksessa pidä nyt valita noiden miesten välillä.
Kun se asia on selvä, pitää hänen miettiä kuuluuko hänen elämäänsä jompi kumpi noista miehistä, vai jatkaako hän yksin.
Mutta ei todellakaan kuulosta onnelliselta suhteelta toi nykyinen.. Pitää siis miettiä tahtooko jatkaa sitä, tehdä töitä sen eteen (molemmin puolin ) vai erota. Mutta miehen luota muuttaminen suoraan toisen miehen luokse kuulostaa lähinnä ongelmien taaksensa jättämistä je eiköhän meistä jokainen tiedä mistä ne takse jätetyt ongelmat jossain vaiheessa löytää..?

mä olen sama mieltä sun kanssa ja kyllä ne jotka haluavat olla mun kaa odottavat,jos vaan jaksa,mun pitää oikeasti mietiä,kun nykyisessä parisuhdessa en ole kovin onnellinen,vaikka mitä nyt mies tekis

Alkuperäinen kirjoittaja jooooo:

otakko
1974.gif
:p
Kiitos kyllä! :D

Voi Savannaa...
Mä ymmärrän täysin konseptin, jossa kaksi AIKUISTA rakastuu ja se on menoa sitten. MUTTA kun kyseessä on naimisissa oleva, kahden lapsen äiti joka on juuri rakentanut miehensä kanssa talon ja antanut ymmärtää näin kaiken olevan ns.hyvin täytyy painaa jarrua. Siis ethän sä voi hypätä ykskaks jonkun tuntemattoman kelkkaan ja jättää kaikkea taakses. Sulla on kaksi lasta jotka ovat sinua tärkeämpiä, heitä sun kuuluu ajatella ensin, sitten vasta itseäsi. Joten, jos nyt tunnet tarvetta erota, hoidat sen siististi ja et suinkaan muuta jonkun kaverin luokse ok-taloon jonnekkin, vaan ensin hoidat erot ja omat asiat sitten ne uudet suhteet. Kyllähän siinä lapsi kuin lapsi menee sekasin, jos muutetaan ensin isän kanssa uuteen kotiin ja sieltä melkeen lennossa äidin uuden miehen luo.
Ajattele nyt niitä lapsiasi ja millaista karhunpalvelusta heille olet tekemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

No mä nyt leikin hetken mukana. Entäs lapset ja heidän oikeudet? Vois tollaset "aikuiset" uhrata välillä ihmissuhdedraamojensa välissä niillekki pienen ajatuksen....

Niin kaikkihan kannattaa uskoa sinisilmäisesti mitä tämä uusi mies syöttää sulle... Haloo! Et ole tuntenut miehen kuin muutamia päiviä ja olet täysin sen tarinoiden lumoissa...
Tätä menoa saadaan lukea muutaman viikon päästä kuinka Savanna kuolee (ties monettako kertaa ) ja uusi mies on täysi k*sipää jne.

:D mistä sen tietä :D
mutta kuitenkin voi sanoa hän on rehellinen mulle

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

en mä otta häneltä rahaa :headwall:

Ei en minä sitä tarkoita.
Vaan sitä, että täällä jauhoit päiviä sitten ihailijastasi ja nauroit koko jutulle. Kuinka sinä tiedät paikkasi ja teet vaan työtä, etkä haksahda noihin miehiin jota työssäsi "tapaat".

Status
Viestiketju on suljettu.