Mies soitti

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
aiko tulla baarista etuaikasesti pois. Joku punapää tarttu sille kylkeen heti ko sissään kävelly ja epätoivosesti viestitelly mulle, mies siis, (juu, turha alottaa, mie luotan siihen kyllä :D ) ja nyt ilmotti että hälle riitti ja tullee kotia kerta en aio itteäni liikuttaa sinne kapakkaan päin :D :laugh:

Mie olen niin kotoutunu, minusta on kiva olla tässä, miehen hupparin sisässä yhä vieläki kuten päivälläki, lämpimässä. Vilttiki olalla roikkumassa. Lämpö. Koti. Hus kylmä julma maailma :xmas:

Ja mullon onneksi kohta seuraa nii ei tarvi ennää näitä juttuja lukea :D

[QUOTE="tonttu";25250771]onko vieras kateellinen? oma lapsi ei koskaan hoidossa?[/QUOTE]

Oma lapsi on hoidossa niin paljon kuin haluan :) Mutten halua jatkuvasti. Hyytis ei ainakaan ennen hoitanut lastaan koskaan yksin :D:D:D

[QUOTE="vieras";25250775]Oma lapsi on hoidossa niin paljon kuin haluan :) Mutten halua jatkuvasti. Hyytis ei ainakaan ennen hoitanut lastaan koskaan yksin :D:D:D[/QUOTE]

niin koska ei ilmeisesti sairautensa vuoksi voinut, mistäpä tiedät mikä on tilanne nyt?

Miten niin kerranki? Kyllä oon itte kakarani hoitanu aina ko ollu mahollista. Tosiaanki sairasteluitten takia olen joutunu tukeutummaan läheisiin mut ei se minusta huonompaa äitiä tehe.

Itsemurhayritykset tekee. Vai että on mieskin vaihtunut vaikka olet aina hehkuttanut toista puolisoasi. Oishan se pitänyt arvata ettet pysty lapselle edes perhettä tarjoamaan jossa on lapsen äiti ja isä. Hyytis on hyytis ;)

[QUOTE="vieras";25251756]Itsemurhayritykset tekee. Vai että on mieskin vaihtunut vaikka olet aina hehkuttanut toista puolisoasi. Oishan se pitänyt arvata ettet pysty lapselle edes perhettä tarjoamaan jossa on lapsen äiti ja isä. Hyytis on hyytis ;)[/QUOTE]

Kiva että sulla on helppo elämä. Kukas on sanonu että mies ois vaihtunu?

[QUOTE="vieras";25251792]Kuka on sanonut että mulla on helppo elämä?[/QUOTE]

Suoraan jos sanon niin ei siltä vaikutakaan kun olet täällä purkamassa pahaa oloasi toisiin. Toivottavasti pian helpottaa. Tunnelmallista joulua sinulle. :hug:

Suoraan jos sanon niin ei siltä vaikutakaan kun olet täällä purkamassa pahaa oloasi toisiin. Toivottavasti pian helpottaa. Tunnelmallista joulua sinulle. :hug:

Sekö on oman pahan olon purkua kun ihmettelee miksi joku hoidattaa jatkuvasti lapsensa muilla? :D Ja sekö on oman pahan olon purkua kun toteaa että vain mielisairaat yrittää itsaria. Nuolkaa te vaan toistenne perseitä älkääkä uskoltako tosiasioita sanoa.

[QUOTE="vieras";25251792]Kuka on sanonut että mulla on helppo elämä?[/QUOTE]

tuntuu olevan kun viitsit toisia arvostella. tai sitten tosiaan haet jotain sairasta mielihyvää lyttäämällä toista jolla ollut vaikeaa, tuskin se omia vaikeuksiasi parantaa. mutta huvinsa kullakin...

[QUOTE="vieras";25251971]Sekö on oman pahan olon purkua kun ihmettelee miksi joku hoidattaa jatkuvasti lapsensa muilla? :D Ja sekö on oman pahan olon purkua kun toteaa että vain mielisairaat yrittää itsaria. Nuolkaa te vaan toistenne perseitä älkääkä uskoltako tosiasioita sanoa.[/QUOTE]

Jaa että pitkille sairaalareissuille ois pitäny ottaa lapsi matkaan? Sinne minun kans makkoileen päivätolkulla? Vaikka välistä olen ollu taju pois pitkäänki, lapsen pittää kattoa vieressä? Ja kuntoutukset, sinnekki ipana mukkaan?
Mitä siekkään minun lapsen hoitamisista muka tiiät, se etten yhessä välissä saanu jäähä sen kans kaksin pitkäksi aikaa johtu tasan tarkkaan minun vakavasta sairaudesta. Oishan se ollu kiva lapsen kattoa vieressä ko äiti saa sairaskohtauksen...

Ja poiketen minun normaalista halusta toivoa kaikille hyvvää, mie toivon nyt että sie koet sen saman päänsäryn mikä mulla oli, jonka takia otin yliannoksen särkylääkettä ja päädyin sairaalaan. Se särky oli jotaki sellasta ettei sitä pysty ees kuvaileen, ei sellasen kipukohtauksen kans järki paljoa juokse ja ainoa mitä pystyy ajattelleen on että kipu pittää saaha pois.
Mut niin. Jos ei kykene samaistumaan ees vähhääkään toisen ihmisen kokemuksiin, nii hankalapa sitä on selittää. Se pittää sillon kokea ite.

Jaa että pitkille sairaalareissuille ois pitäny ottaa lapsi matkaan? Sinne minun kans makkoileen päivätolkulla? Vaikka välistä olen ollu taju pois pitkäänki, lapsen pittää kattoa vieressä? Ja kuntoutukset, sinnekki ipana mukkaan?
Mitä siekkään minun lapsen hoitamisista muka tiiät, se etten yhessä välissä saanu jäähä sen kans kaksin pitkäksi aikaa johtu tasan tarkkaan minun vakavasta sairaudesta. Oishan se ollu kiva lapsen kattoa vieressä ko äiti saa sairaskohtauksen...

Ja poiketen minun normaalista halusta toivoa kaikille hyvvää, mie toivon nyt että sie koet sen saman päänsäryn mikä mulla oli, jonka takia otin yliannoksen särkylääkettä ja päädyin sairaalaan. Se särky oli jotaki sellasta ettei sitä pysty ees kuvaileen, ei sellasen kipukohtauksen kans järki paljoa juokse ja ainoa mitä pystyy ajattelleen on että kipu pittää saaha pois.
Mut niin. Jos ei kykene samaistumaan ees vähhääkään toisen ihmisen kokemuksiin, nii hankalapa sitä on selittää. Se pittää sillon kokea ite.

Ei lapsiraukan paikka olekaan tuollaisen "äidin" luona, siinä olet oikeassa. Sääliksi vaan käy...:( En yhtään ihmettelekään että toivot minulle pahaa, olethan mieleltäsi epävakaa. Minä toivon sinulle ja varsinkin sinun muksulle kaikkea hyvää vaikka tuskinpa siitä apua on kun elämäsi olet jos sössinyt. Täytyy vaan toivoa että lapsella on edes suht fiksu isä eikä lapsi tule pahinta mahdollista kokemaan, mielenterveysvaikeudet kun vaikuttaa lapseen valitettavan usein. Ei voisi lapselle pahempaa tehdä kuin itsarin.

[QUOTE="tonttu";25251977]tuntuu olevan kun viitsit toisia arvostella. tai sitten tosiaan haet jotain sairasta mielihyvää lyttäämällä toista jolla ollut vaikeaa, tuskin se omia vaikeuksiasi parantaa. mutta huvinsa kullakin...[/QUOTE]

En ole helpolla päässyt en, mutta on asioita joita en ymmärrä enkä hyväksy ;) Se ei liity mitenkään minun elämään.

Yhteistyössä