mies-suomi sanakirja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
ei ymmärrä ei! kertokaapas mulle mitä miehen päässä liikkuu? koitan tähän jotaki kirjottaa..

ollaan tapailtu erään miehen kanssa, meillä on välimatkaa aika paljon eli tapaamiset ajoittuu viikonloppuihin. tää on aika vaikea asia, minä oon matkustellut miehen luokse enemmän, mutta on hänkin täällä käynyt. kertoo jatkuvasti tunteistaan, että pitää tosi paljon, ja tunnun niin hyvältä hänelle jne. ikävästäkin puhuu ja muuta. yks vklp sitten valehteli mulle, ettei tarvinnut tänne tulla. siitä asti on välit ollut viileät. sanoikin mulle silloin, että tää on nyt tässä.. kuitenkin minä olen ollut se, joka on toivonut kovasti että vielä jatketaan.. onkin sanonut, että pitäisikö vielä yrittää. ja kertoo, että ei välittäminen mihinkään vähene, eli tunteet on vielä. toisinaan sitten on tosi tyly, niukkasanainen eikä ota niin usein yhteyttä niinkuin ennen. nyt olen kysynyt, että haluaako olla minun kanssa vai ei. ei vastaa mitään. eli onko se nyt niin, että ei halua :( pari päivää sitten laittoi vielä, että tulee kyllä tänne. nyt ei laita taas mitään. mikä vittu sitä vaivaa? on kyllä usein puhunut, että kun ikävä on kokoajan, jos siihen ei totu niin tää ei onnistu :( on vaan niin vaikea hyväksyä eroa, jos tunteet kuitenki on isot edelleen! ois helpompaa jos vaikka vihais mua.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
ei ymmärrä ei! kertokaapas mulle mitä miehen päässä liikkuu? koitan tähän jotaki kirjottaa..

ollaan tapailtu erään miehen kanssa, meillä on välimatkaa aika paljon eli tapaamiset ajoittuu viikonloppuihin. tää on aika vaikea asia, minä oon matkustellut miehen luokse enemmän, mutta on hänkin täällä käynyt. kertoo jatkuvasti tunteistaan, että pitää tosi paljon, ja tunnun niin hyvältä hänelle jne. ikävästäkin puhuu ja muuta. yks vklp sitten valehteli mulle, ettei tarvinnut tänne tulla. siitä asti on välit ollut viileät. sanoikin mulle silloin, että tää on nyt tässä.. kuitenkin minä olen ollut se, joka on toivonut kovasti että vielä jatketaan.. onkin sanonut, että pitäisikö vielä yrittää. ja kertoo, että ei välittäminen mihinkään vähene, eli tunteet on vielä. toisinaan sitten on tosi tyly, niukkasanainen eikä ota niin usein yhteyttä niinkuin ennen. nyt olen kysynyt, että haluaako olla minun kanssa vai ei. ei vastaa mitään. eli onko se nyt niin, että ei halua :( pari päivää sitten laittoi vielä, että tulee kyllä tänne. nyt ei laita taas mitään. mikä vittu sitä vaivaa? on kyllä usein puhunut, että kun ikävä on kokoajan, jos siihen ei totu niin tää ei onnistu :( on vaan niin vaikea hyväksyä eroa, jos tunteet kuitenki on isot edelleen! ois helpompaa jos vaikka vihais mua.
Cold feet...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mikset kysy mieheltä suoraan?

oon kysynyt. mutku ei se vastaa. oon sanonu, et menee hermot kun siitä ei saa selvää millään. sanoo et semmonen se on. nyt kysyin siis viestillä, et mitä haluaa. ei kuulu mitään. ei sitä selvästikkää kiinnosta, et oon täällä epätietoisuudessa ja ei oo kiva olla...

Sanon kuten teini tyttärelleni poika-asioissa: Älä ole helposti tavoitettava ja päällekäypä, miehet eivät pidä "helpoista" naisista vaan hieman salaperäisistä! Kysy suoraan kiinnostaako ja sitten annat asian olla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanon kuten teini tyttärelleni poika-asioissa: Älä ole helposti tavoitettava ja päällekäypä, miehet eivät pidä "helpoista" naisista vaan hieman salaperäisistä! Kysy suoraan kiinnostaako ja sitten annat asian olla...

okei :) kokoajan tekis mieli laittaa jotain ja saada se vastaamaan, mut kaippa itse vastaa jos on vastatakseen. nyt oon kyllä niin suoraan kysynyt, että ei pitäs jäädä epäselväksi.

mulle itselleni ei tulis mieleenkään olla vastaamatta jollekkin viestiin tai puheluun, eikö tuo ole aika lapsellista touhua? en vaan ymmärrä, miksi on noin ristiriitainen.. tykkää, välttelee, tykkää, välttelee...

ensinnäki lopeta se viestitteyly.. se vain sekoittaa asioita! Viesteillä on helppo saada asiat entistä enempi solmuun. Sanot sille sen sijaan et tulee sun luo ni puhutaan asiat selviksi, jos ei tule ni sit ei tartte enään tullakaan!
Elä ala heittopussiksi, et ole sen arvoinen!

kyllä. haluaa kai lopettaa, mut ei kehtaa sitä sanoa. oon sanonut, että voi tänne tulla, mutten hänen luokseen nyt lähde. pari päivää sitten oli siis vielä tulossa... mut, nyt en laita enään ihan mitään. en minäkää ihan mitä vaan ota vastaan ja jaksa! kyllä mulla vielä itsekunnioitusta on sen verran, et tiiän et ansaitsen parempaa kohtelua :) ja joo, tuo viestittely kyllästyttää muaki, eilen yritin 1,5t kerätä rohkeutta ja soittaa, vaa en uskaltanu :( ei oo tämän riidan aikana puhuttu ollenkaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Toi mies manipuloi sua.

joo! tolta musta on monesti tuntunukki. mut miks? se kääntää omatki virheensä mun syyksi :( ja oon menny siihen lankaan, et oon (mikä idiootti!) pyytäny anteeksi, vaikkei ois pitäny. ja sit se ei oo pyytäny anteeksi omia valheitaan.... miten ihminen on näin tyhmä!! voi perkeleen perkele!

Yhteistyössä