Mies suuttuu jos mulla on paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Harmittaa. Kun itse tarvitsisin lohdutusta, niin sen sijaan minulle suututaan...Eilen mies arvosteli mun ulkonäköä, kun istuttiin autossa. Sanoin että mulle tuli tuosta paha mieli ja kyyneleet alkoi valua. Niin hän suuttui ja iski nyrkillä siihen aurinkosuojaläpyskään, en tiedä mikä sen nimi on. Tämä on hänelle tyypillistä käytöstä. Onko muilla kokemusta tämmösestä?

Harmittaa. Kun itse tarvitsisin lohdutusta, niin sen sijaan minulle suututaan...Eilen mies arvosteli mun ulkonäköä, kun istuttiin autossa. Sanoin että mulle tuli tuosta paha mieli ja kyyneleet alkoi valua. Niin hän suuttui ja iski nyrkillä siihen aurinkosuojaläpyskään, en tiedä mikä sen nimi on. Tämä on hänelle tyypillistä käytöstä. Onko muilla kokemusta tämmösestä?

No ei todellakaan ole tuommonen normaalia käytöstä.

Miten mies arvosteli ulkonäköäsi?

Hän huomautti naamaan tulleista juonteista. Ei hän varmaan edes tarkoittanut pahaa, mutta se vaan satutti, kun sairastumisen jälkeen en oo enää ollut hehkeimmilläni. Sanoin hänelle ihan rauhallisesti, että tuo tuntui pahalta niin hän reagoi nuin. Mutta ei tosiaan ole uutta, että en saa näyttää ikäviä tunteita.

Luonnehäiriöinen. Erosin tuollaisesta vuosia sitten. Selkäpiitä vieläkin karmii kun kertomasi tuntuu niin tutulle.

Katso Youtubesta videoita luonnehäiriöisistä ja narsisteista. Kuulostaako tutulle?

Sanoisin että jätä nyt tuo suhde. Muistan kuitenkin itsekin miten nalkissa olin ja miten valehtelin itselleni. Tiedän ettet kuitenkaan kykenisi, et ennenkuin vuosien saatossa silmäsi avautuvat ja hänen käytöksensä pahenee potenssiin sata. Uskot vasta sitten, kuten minäkin.

Voin nykyään sanoa, miten ihanaa on elämä rakastavan kumppanin kanssa. Nykyinen puolisoni halaa minua itkiessäni ja sanoo rakastavansa minua. Osaa myös pyytää anteeksi eikä koskaan arvostele ulkonäköäni.

Yhteistyössä