Mies tahtoo vauvan, minä en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennu

Vieras
Meillä siis jo kolme lasta. Neljääkymmentä lähestyn ja en enää haluaisi/jaksaisi raskautta/synnytystä.
Mies vaan niin kokoajan puhuu, että jos vielä yksi... Olenko vain niin "kylmä" että pidän päätökseni? Sterilisaatiokin ollut jo mielessä, eipä tarvis huolehtia ehkäsystä mitenkään enää.

Jos et sinä yhtään halua sitä lasta niin se on kyllä sillä selvä. Ei niitä lapsia toisille tehdä, varsinkaan vielä naisena, kun joutuu läpikäymään henkilökohtaisesti sen raskauden. Minulle ainakin raskaus on ihanuudestaan huolimatta myös helvetin raskasta ja sen lisäksi siihen liittyy aina riskinsä - mitkä vielä ovat kohonneet kun sinulla tuota ikääkin alkaa olemaan.

Mutta jos siinä yhtään on joustovaraa niin sen kun mietitte että miksi ja miksi ei. Jonkinlaiseen yhteiseen tulokseen sitten toivottavasti päädytään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta entäs jos asia olisikin toisin päin? Mieti siis omalle kohdalle? Aika moni nainen jättäis vaan ehkäisyn pois ja toteaisi että hups kun tärppäisi...

No niin on se ikävää kun jotkut naiset noin törkeästi sen tekevät, mutta ei se nyt sitä tarkota että ap olisi:D
Ja miksi pakottaa itsensä lapsen tekoon jos ei sitä halua?! Se nyt olisi maailman typerin teko :/ Lapsi on kuitenkin senverran iso asia että ansaitsee syntyä haluttuna... tai tämä on vaan mun mielipide...

mun mielestä se ei koskaan oo oikein lasta kohtaan jos jompikumpi vanhemmista ei halua häntä. Eli sinuna pitäisin pääni jos siltä kerran tuntuu. Teillä kuitenkin on jo kolme lasta niin mun mielestä tuo ei oo mitenkään epäreilua miestä kohtaan.

Yhteistyössä