kertomastasi saa sellaisen kuvan että, sinä asetat miehellesi hirvittävän paljon paineita etkä opasta häntä tarpeeksi seksisessioiden aikana.
Miehesi ei näköjään edes tiedä millä tapaa hyväillen saat orgasmin nopeammin. Ehkä hän ei ole ajatustenlukija. Sinun pitää aikuisena naisena tehdä itsekin jotain oman mielihyväsi eteen, jos ei muuten niin edes mielikuvituksissasi samanaikaisesti, kun miehesi puuhaa sinulle sitä orkkua.
Haluatko miestäsi seksuaalisesti usein?
Luulisi sinun saavan orgasmin joskun helpomminkin, ettei miehen täydy tuntikausia hommailla.
Itse olen sitä mieltä ettei minun tarvitse joka yhdyntä/seksikerta edes orgasmia saada.
Minulle tulee mielettömän hyvä mieli myös siitä kun näen mieheni nauttivan. Samaten mieheni, hän keskittyy silloin pelkästään minuun. Tosin tulee siinä sivussa kyllä joka kerran.
Jos joka seksisessiossa on välineitä mukana, niin kyllä siitä miehen itsetunto voi romahtaa. Siinä olen miehesi kanssa samaa mieltä.
Ei kaikista itsekseen tehdyistä asioista tarvitse kumppanille kertoa.
Miksi yleensä lörpöttelet hänelle itsetyydytyksestäsi? Pitäisit omana tietonasi.
Itse teen sitä joskus, uskon että miehenikin, mutta ei siitä ole keskusteltu koskaan. Pitää olla myös kunnioitus kumppania kohtaan.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä vuosikymmenet. Ei ole ollut väliä onko tullut lisäkiloja tai roikkuuko mun rinnat nyt näin vanhempana vähän jne. Nautimme toisistamme yhäkin useamman kerran viikossa.
Mutta se on vaatinut molemminpuolisia haluja ja halua oppia tuntemaan toinen. Ja sanallista opastamista. Jos makaa aina tuppisuuna, mistä se toinen tietää, tekeekö seksi hyvää vai ei.
Joten enemmän opastusta sinun puoleltasi, auttamista ja myös itsellesi vastuuta oman orgasmisi saamisesta. Siinä keski-ikäisen, todella paljon seksistä nauttivan naisen ohjeet sinulle.