Mies teki sen taas!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jasmin

Vieras
sanoin miehelleni vappuna että en lähde hänen kanssaan baariin koska hän juo liikaa ja alkaa ärisemään mulle!!Hän vannoi ja lupasi että juo nätisti ja arvatkaas....veti sellasen kännit että mun ja muidenki ilta pilalla,tappeli ja riiteli kaikkien kanssa!!En tiedä mitä tekisin,mutta mies lupas ettei juo enää muuta kuin olutta koska viina ei sovi hälle.Jotenki musta tuntuu ettei toi lupaus täyty...

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
toi on niin YLEISTÄ :(:( mun ex oli aivan samanlainen, eikä minnee muuttun lupauksista huolimatta!! vaihdoin uutee, jolle ei viina ongelmia aiheuta :)

miten exälle kävi ku erositte?tarkoitan joiko vaan enemmän vai?

tuommosen vaihoin minäki pois. varsinki siinä vaiheessa ku jätkä rupes selittämään mulle että "sä teisit millanen mä oon jo ku alettiin tutustumaan"

kissa kainaloon, stereot takapenkille ja toyotaan vauhtia!

mun eksä löys uuden melko pian ja nyt on kai rauhottunu. ainaki mä toivon koska ne saa lapsen vissiin pian.

en jaksa ees aatella mitä sitt jos se ei piä lupaustaan!!miks sitä ei voi lopettaa viinan juontia jos se ei sovi,killittäs tosiaan vaan sitä olutta...lapsiki meillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muita saman kokeneita?

:wave: Se vaan et mun miehen kohde oon aina minä. Siis jos ollaan yhdessä juhlimassa niin mies alkaa ärisemään, ei kavereilleen niinkään mutta mulle. Mä oon yrittänyt kaikkeni, etten piittais..oon hiljaa ja annan mennä ohi korvien. Sit mies keksii siitäkin jotain. Mä olen suuttunut kun en puhu/vastaa hänen riidanhaastoonsa..mikäs kettu mua taas vaivaa jne jne.. No me sit päätettiin ettei käytäs ulkona enää yhdessä, kun aina menee samaan touhuun. Ja onhan meillä lapsikin(toinen tulossa) Niin on helpompi et käydään erikseen omien kavereiden kanssa. Joskus sit yhdessä syömässä/leffassa tms. ehkä muutamalla muttei sen enempiä. Onhan se kurjaa ettei voi yhdessä lähteä baariin, mutta parempi näin. Selvinpäin kun ollaan niin meidän suhde on kuitenkin sen arvonen.. et mieluummin heivasin yhteiset baarittelut kuin ihanan miehen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
muita saman kokeneita?

:wave: Se vaan et mun miehen kohde oon aina minä. Siis jos ollaan yhdessä juhlimassa niin mies alkaa ärisemään, ei kavereilleen niinkään mutta mulle. Mä oon yrittänyt kaikkeni, etten piittais..oon hiljaa ja annan mennä ohi korvien. Sit mies keksii siitäkin jotain. Mä olen suuttunut kun en puhu/vastaa hänen riidanhaastoonsa..mikäs kettu mua taas vaivaa jne jne.. No me sit päätettiin ettei käytäs ulkona enää yhdessä, kun aina menee samaan touhuun. Ja onhan meillä lapsikin(toinen tulossa) Niin on helpompi et käydään erikseen omien kavereiden kanssa. Joskus sit yhdessä syömässä/leffassa tms. ehkä muutamalla muttei sen enempiä. Onhan se kurjaa ettei voi yhdessä lähteä baariin, mutta parempi näin. Selvinpäin kun ollaan niin meidän suhde on kuitenkin sen arvonen.. et mieluummin heivasin yhteiset baarittelut kuin ihanan miehen. =)

täysin sama juttu täällä! ja mä kanssa mieluummin heivaan yhteiset baari-illat kun tuon ukonretaleen :D

pääasiassa näin se on meilläki,mut mies ei ymmärrä sitä et en halua sit käyä hänen kanssaan missään!

Hö, ootko kertoillut miehelle mitä kaikkea hän on sulle kännipäissään sanonut?

Ainakin meillä mies ymmärsi hyvin ja oli tosi pahoillaan aina kun krapulapäivänä kerroin kaikki hänen sanomisensa jne.. Mies yritti ettei halua kuulla, unohdetaan jne. Mä sanoin et kuule mun ei oo niin helppo unohtaa, mitä itsestäs tuntus jos mä sanoisin sua.... ja sanoisin sulle ............. jne jne.. Sit oli mies oikeesti katuvainen ja häpeissään. Ja oikeestaan sen suusta se tuli ekan kerran.. siis että käydään tästä lähtien erikseen juhlimassa.

muita saman kokeneita?

Mutta mä en oikein ymmärrä.. Miksi hänellä on niin paljon piilossa olevia kiukun ja ärtymyksen tunteita sua kohtaan, että sitten humalassa ne leimahtavat? Humalassa sanotut asiat, riitelyt jne. eivät ole keksittyjä -vaikkakin liioiteltuja. Hänkö on muka 100% kunnioittava ja rakastava selvinpäin, mutta humalassa ilkeä kuin piru? Outoa..

pääasiassa näin se on meilläki,mut mies ei ymmärrä sitä et en halua sit käyä hänen kanssaan missään!

Öö.. Joka paikassako sitä viinaa juodaan? Tai siis muita yhteisiä harrastuksia/menojako ei ole kuin baarielämä? Voikai sitä käydä toisen kanssa vaikka missä muuallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja VieraS:

Öö.. Joka paikassako sitä viinaa juodaan? Tai siis muita yhteisiä harrastuksia/menojako ei ole kuin baarielämä? Voikai sitä käydä toisen kanssa vaikka missä muuallakin.

tarkotin etten halua käyä hänen kanssaan missään baarissa!muualla kyllä käydään yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muita saman kokeneita?

Mutta mä en oikein ymmärrä.. Miksi hänellä on niin paljon piilossa olevia kiukun ja ärtymyksen tunteita sua kohtaan, että sitten humalassa ne leimahtavat? Humalassa sanotut asiat, riitelyt jne. eivät ole keksittyjä -vaikkakin liioiteltuja. Hänkö on muka 100% kunnioittava ja rakastava selvinpäin, mutta humalassa ilkeä kuin piru? Outoa..

Samaa olen ite ihmetellyt, siis että baarissa ollessa miks just mä? Miksei mesoa kavereilleen niinku mulle.. Kun se mesoaminen on saattanut johtua vaik töiden aiheuttamasta stressistä tms.. En tiedä... Mutta joo, selvinpäin ei ollenkaan samanlainen
:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kuulostaa hyyyvin tutulta eikä ollenkaan oudolta. Kyllä mä ainakin vaan olen ollut sellaisen ihmisen kanssa joka totta tosiaan keksi päissään ihan mitä juttuja vaan

Yhteistyössä