Mies toi minulle kukkia taloyhtiön istutuksesta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaativako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaativako?

Vieras
Mieheni toi eilen minulle muutaman kukan (päivänkakkaran näköisiä) piristääkseen minua ja pyytääkseen riitaa anteeksi kun oli sanonut pahasti ja tänään sitten selvisi että kukat olivatkin peräisin oven vieressä olevasta taloyhtiön istutuksesta! Suutuin siitä ja petyin mutta sitä hän ei ymmärrä.. Hänen mielestä kukka kuin kukka ja suuttui minulle siitä että vaadin muka kukkia hakemaan sadan kilometrin päästä.. eihän kyse siitä ole. Minusta vain on törkeä napsia ne taloyhtiön istutuksesta.. Olenko kohtuuton? On kai sekin parempi kuin ei mitään..?

Näyttääpä ne istutukset hetken päästä kivoilta, kun jokainen naistaan loukannut mies tai äitiään ilahduttaa haluava ipana käy sieltä keräämässä <3

[QUOTE="pii";28535968]höpö, höpö! tarkoitus pyhittää keinot. minä ainakin olisin ilahtunut.[/QUOTE]

Jos mun mies tekis jotain noin tyhmää niin...olisin hyvin hämmentynyt. Juu, ei hyvä.

Jos lapsi toisi, niin jotenkin vielä ymmärtäisin (toruisin kyllä ja selittäisin ettei niitä saa ottaa) mutta mieheltä kyllä idioottimainen teko. Olis pahoitellut ilman mitään kukkia jos ei enempää voinut vaivaa nähdä. Noloahan toi on jos joku on vaikka nähnyt.

[QUOTE="kipa";28536022]eikö teillä ole huumorintajua lainkaan?[/QUOTE]

Missä kohtaa pitäisi nauraa? Siinäkö kohtaa, missä yksityisestään yhteistä omaisuutta? Ehkä mä voisin tästä lähteä kaivelemaan kaupungin istutuksista omalle pihalleni pari mieleistäni puskaa ja selittää sitten asiaa ihmetteleville, että kyse on äärettömän hauskasta huumorista.

[QUOTE="Mie";28535866]Ihana mies, ainakin se yritti. Mun mies ei oo tuonu mulle ikinä kukkia, joten kelpais vaikka taloyhtiön kukkapenkistä pari oksaa :D[/QUOTE]

No ehkä se joskus "löytää" taloyhtiön pesutuvasta jonkun kivan alusasun ja tuo sen sinulle. Sekin on varmaan vaan iiiihanaa ja söpöööö.

Minusta ajatus on tässäkin se tärkein ja ele hieno; mies joka tapauksessa oli pahoillaan riidasta ja halusi sen noin osoittaa, vaikka kukkien hankintakeinot vähän väärät olikin.

[QUOTE="vieras";28536144]Minusta ajatus on tässäkin se tärkein ja ele hieno; mies joka tapauksessa oli pahoillaan riidasta ja halusi sen noin osoittaa, vaikka kukkien hankintakeinot vähän väärät olikin.[/QUOTE]

Ei kaikkea voi aina laittaa sen piikkiin, että "ajatus oli pääasia". Tai siis jos tuolle linjalle lähdetään, niin minne vetedään se viiva? Jos mies olisi ollut rahaton ja pöllinut puskan kukkia kaupasta, olisiko siinäkin kohtaa se ajatus ollut tärkein ja ele hieno?

Mun mielestäni tämä tällainen on miesten aliarvioimista...tosin mies myös aliarvioi teollaan naista.

Luulisi, että tyhmempikin ukko tajuaa, ettei taloyhtiön puskia ruveta raiskaamaan. Kun tähän aikaan vuodesta ne tienpientareet on tosiaan täynnä kukkia, niin miksei mies voinut ottaa niitä sieltä?

Kuvittele että juttelisit naapurin kanssa:
Sinä: Mitäköhän näille istutuksille on käynyt? Vielä vähän aikaa sitten oli kukkapenkki täynnä kukkia.
Naapuri: No meidän Jarkkohan ne kukat on tuonut mulle! Aina ryyppyreissulta tullessa tuo pari kukkaa. On se sitten niin i-h-a-n-a!

[QUOTE="vieras";28536144]Minusta ajatus on tässäkin se tärkein ja ele hieno; mies joka tapauksessa oli pahoillaan riidasta ja halusi sen noin osoittaa, vaikka kukkien hankintakeinot vähän väärät olikin.[/QUOTE]

Olisi poiminut vaikka voikukkia...

mitä väliä, ne on yhteistä puistoaluetta ja jokainen ne saa noukkia, kerrostalojen pihoille saa kuka tahansa tulla ja noukkia ne kukat, sillä onhan ne yhteistä puistoaluetta, kotirahansuojaa nauttii ainoasteen omakotitalot,niissä asuu eliitti ihmiset.
Itsekin monasti noukkinut kerostalossa asuvalle mammalle kukkia naapuritalojen pihoilta kun mamma tykkää tulppaaneista :)

Yhteistyössä